AnonymBruker Skrevet 5. april #481 Del Skrevet 5. april missLynch skrev (På 5.4.2025 den 11.43): Loke, Timian, Tytus, Vida, Alexis, Bennett, Nelia og Naia …og seff hele Nerdrum-klanen med Aftur, Myndin, Myte, Jikke, Gjest og Øde 😅 Ekspander Synes faktisk Myte var litt kult, men når søskenet kom og skulle hete Gjest fikk jeg nesten bakoversveis. Om å gjøre å la barnet føle at det aldri helt hører hjemme😂 Anonymkode: 8956a...004 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april #482 Del Skrevet 6. april missLynch skrev (På 5.4.2025 den 11.43): Loke, Timian, Tytus, Vida, Alexis, Bennett, Nelia og Naia …og seff hele Nerdrum-klanen med Aftur, Myndin, Myte, Jikke, Gjest og Øde 😅 Ekspander Myte er kult, og Gjest er legendarist. Gjest var navnet til Norges svar på Robin Hood: han het Gjest Baardsen. Anonymkode: 5d0ed...d67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april #483 Del Skrevet 6. april AnonymBruker skrev (På 20.2.2025 den 0.10): Astrid, i seg selv ikke et kjemperart navn, selv om jeg forbinder det med dame 60+. Ville aldri valgt det selv. Det spesielle er at storesøsknene heter Oliver og Othilie. Søskenflokkens navn klinger virkelig ikke godt i mine ører. Anonymkode: 7c8b7...5bb Ekspander Jeg synes de klinger veldig fint sammen alle tre. Anonymkode: 54aff...d7b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april #484 Del Skrevet 8. april Timotheus Anonymkode: ef4a2...51d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april #485 Del Skrevet 9. april AnonymBruker skrev (På 23.1.2025 den 20.17): Og søstra het vel Katarina Kaspara. Husker ikke om det var her på forumet eller babyverden mora var aktiv for maange år siden!? Anonymkode: 1aa95...a6d Ekspander Oi, jeg husker Katarina Kaspara! Må være fra Babyverden Anonymkode: 6bb7b...7c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april #486 Del Skrevet 9. april AnonymBruker skrev (På 9.4.2025 den 9.56): Oi, jeg husker Katarina Kaspara! Må være fra Babyverden Anonymkode: 6bb7b...7c1 Ekspander Minner om ungene til han "Mina og meg". Mina Floriana, Lilje Olava og Rose Caspara. Absolutt ikke fæle navn, men heller ikke navn jeg ville valgt selv da de blir for pompøse og "prinsessefe". Anonymkode: 59249...4af 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thyra Skrevet 9. april #487 Del Skrevet 9. april AnonymBruker skrev (På 22.1.2025 den 21.01): Synes Vinter er fint. En ting som irriterer meg er folk som kaller barna Vår også er ungen født på høsten… Sånn generelt, rart med August som er født i mars liksom. Anonymkode: 8956a...004 Ekspander Nei, det synes jeg ikke. August er et navn, ikke nødvendigvis knyttet til måneden August. Noen barn blir jo også oppkalt etter besteforeldre eller andre. Og hvorfor i all verden gidder du å irritere deg over andres navnevalg? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april #488 Del Skrevet 9. april Thyra skrev (På 9.4.2025 den 15.05): Nei, det synes jeg ikke. August er et navn, ikke nødvendigvis knyttet til måneden August. Noen barn blir jo også oppkalt etter besteforeldre eller andre. Og hvorfor i all verden gidder du å irritere deg over andres navnevalg? Ekspander Enig! Min onkel heter August, oppkalt etter bestemoren sin, Augusta. Onkel er født i oktober. Kjenner også noen Mai og Maj, ingen av dem er født i mai. Merkelig ting å henge seg opp i! Anonymkode: c7284...6c5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april #489 Del Skrevet 9. april AnonymBruker skrev (På 9.4.2025 den 14.59): Minner om ungene til han "Mina og meg". Mina Floriana, Lilje Olava og Rose Caspara. Absolutt ikke fæle navn, men heller ikke navn jeg ville valgt selv da de blir for pompøse og "prinsessefe". Anonymkode: 59249...4af Ekspander Når du begynner å snakke dobbeltnavn, vet ikke om noen har ramset opp søskenflokken til bloggeren «Lykken er mange»? Alle 10? barna har dobbeltnavn, og alle dobbeltnavn er begynner på samme bokstav, tror til og med de skrives med bindestrek, altså bruker de begge navnene. I tillegg navn som ikke er spesielt vanlige. Navnevalgene tror jeg flokken er alene om i landet. Anonymkode: d1113...c26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april #490 Del Skrevet 9. april AnonymBruker skrev (På 9.4.2025 den 15.16): Når du begynner å snakke dobbeltnavn, vet ikke om noen har ramset opp søskenflokken til bloggeren «Lykken er mange»? Alle 10? barna har dobbeltnavn, og alle dobbeltnavn er begynner på samme bokstav, tror til og med de skrives med bindestrek, altså bruker de begge navnene. I tillegg navn som ikke er spesielt vanlige. Navnevalgene tror jeg flokken er alene om i landet. Anonymkode: d1113...c26 Ekspander 😳😱 Anonymkode: 59249...4af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hareena Skrevet 9. april #491 Del Skrevet 9. april Synes Kain er litt underlig å navngi et lite guttebarn siden Kain i følge bibelhistorien drepte sin bror Abel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april #492 Del Skrevet 9. april AnonymBruker skrev (På 9.4.2025 den 15.16): Når du begynner å snakke dobbeltnavn, vet ikke om noen har ramset opp søskenflokken til bloggeren «Lykken er mange»? Alle 10? barna har dobbeltnavn, og alle dobbeltnavn er begynner på samme bokstav, tror til og med de skrives med bindestrek, altså bruker de begge navnene. I tillegg navn som ikke er spesielt vanlige. Navnevalgene tror jeg flokken er alene om i landet. Anonymkode: d1113...c26 Ekspander Noah-Nathaniel, Milian-Mattheus, Adriel-Amadeus, Lone-Leandra Miracle, Eliana-Estelle, Melion-Marchelius, Neah-Noelle, Melvin Makarios, Mindel-Macarra, Novah-Nefeli + tvillinger som ikke var født ennå da jeg leste artikkelen i Se og Hør. Noen bedre? De har 12 barn… Anonymkode: d1113...c26 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 9. april #493 Del Skrevet 9. april AnonymBruker skrev (På 9.4.2025 den 15.26): Noah-Nathaniel, Milian-Mattheus, Adriel-Amadeus, Lone-Leandra Miracle, Eliana-Estelle, Melion-Marchelius, Neah-Noelle, Melvin Makarios, Mindel-Macarra, Novah-Nefeli + tvillinger som ikke var født ennå da jeg leste artikkelen i Se og Hør. Noen bedre? De har 12 barn… Anonymkode: d1113...c26 Ekspander Oj. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april #494 Del Skrevet 9. april Dette er helt seriøst, men altså, jeg vet om noen som kalte barnet sitt for Prompeloppen. Anonymkode: ff485...096 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april #495 Del Skrevet 12. april Thyra skrev (På 9.4.2025 den 15.05): Nei, det synes jeg ikke. August er et navn, ikke nødvendigvis knyttet til måneden August. Noen barn blir jo også oppkalt etter besteforeldre eller andre. Og hvorfor i all verden gidder du å irritere deg over andres navnevalg? Ekspander Fordi det gir mer mening? Altså kjenner en som fikk mellomnavnet «Augusta» fordi hun ble født i august, og en som fikk mellomnavnet «Lucia» fordi hun ble født på Lucia-dagen. Jeg regner alltid med at man er født i August om man heter August, født på våren om man heter Vår osv. Folk velger jo navn som de vil, men sånne type ren måned og sesongnavn er det jo mest naturlig at samsvarer med fødselstidspunkt - i hvertfall for meg(og regner med veldig mange andre) Anonymkode: 8956a...004 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april #496 Del Skrevet 12. april Juni, Julie og Jens August 😅😅 Anonymkode: d7417...1e4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april #497 Del Skrevet 12. april AnonymBruker skrev (På 9.4.2025 den 15.26): Noah-Nathaniel, Milian-Mattheus, Adriel-Amadeus, Lone-Leandra Miracle, Eliana-Estelle, Melion-Marchelius, Neah-Noelle, Melvin Makarios, Mindel-Macarra, Novah-Nefeli + tvillinger som ikke var født ennå da jeg leste artikkelen i Se og Hør. Noen bedre? De har 12 barn… Anonymkode: d1113...c26 Ekspander Ebbe-Eliel Erland og Selmer-Santheus heter tvillingene 😊 Anonymkode: 0566f...7a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 12. april #498 Del Skrevet 12. april Hvordan roper man en sånn gjeng inn til middag? Herrefred… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april #499 Del Skrevet 12. april AnonymBruker skrev (På 12.4.2025 den 19.01): Ebbe-Eliel Erland og Selmer-Santheus heter tvillingene 😊 Anonymkode: 0566f...7a1 Ekspander stakkars barn. eneste navnene som egnetlig er ok er Noah, Mattheus, Amadeus, Lone og Melvin Anonymkode: ef4a2...51d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april #500 Del Skrevet 12. april Så Nåkkve i en dødsannonse her om dagen. Nåkkve!? Har’u nok ved? Hjalte. Elodie. Huff ja Anonymkode: ee50f...cba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå