AnonymBruker Skrevet 7. mars #461 Skrevet 7. mars AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Tilie Perodd Anonymkode: 8a754...e96 Lila Ohilia Lias Nathaniel Ka e poenget med sånne navn? Anonymkode: 8a754...e96 2
AnonymBruker Skrevet 7. mars #462 Skrevet 7. mars AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tøker 🤔🤔 Anonymkode: da25a...26b Har hørt om Tøger, men ikje Tøker. Anonymkode: 8a754...e96
Misanthropis Skrevet 7. mars #463 Skrevet 7. mars Xerxes!!! På en helt vanlig norsk gutt, fra en norsk familie. Jævelig spesielt spør du meg. 10
AnonymBruker Skrevet 7. mars #464 Skrevet 7. mars Colt Gunnar (Les det på engelsk). Hjelper ikke på at fordelene kledde han opp med skinnvest og bandana i barnehagen.. Anonymkode: c0d43...e99 6
AnonymBruker Skrevet 7. mars #465 Skrevet 7. mars Misanthropis skrev (21 minutter siden): Xerxes!!! På en helt vanlig norsk gutt, fra en norsk familie. Jævelig spesielt spør du meg. Det var en svensk(?) tv-serie på 80-tallet som het det 🤪 Anonymkode: d7417...1e4 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars #466 Skrevet 7. mars Karia og Kornel, som bodde i nabohuset. Veldig fine, men uvanlige navn, hadde aldri hørt dem før jeg ble kjent me de. Anonymkode: 0566f...7a1
AnonymBruker Skrevet 8. mars #467 Skrevet 8. mars AnonymBruker skrev (13 timer siden): Colt Gunnar (Les det på engelsk). Hjelper ikke på at fordelene kledde han opp med skinnvest og bandana i barnehagen.. Anonymkode: c0d43...e99 Sorry, men dette er like sannsynlig som Lydia Nalen. Anonymkode: cf719...fed 1 2
AnonymBruker Skrevet 9. mars #468 Skrevet 9. mars AnonymBruker skrev (På 7.3.2025 den 22.47): Det var en svensk(?) tv-serie på 80-tallet som het det 🤪 Anonymkode: d7417...1e4 Xerxes var navnet på flere persiske konger Anonymkode: 897b0...c84 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars #469 Skrevet 10. mars AnonymBruker skrev (På 23.2.2025 den 12.36): Jeg tror nok ikke at han faktisk heter det. Det er en måte å beskytte identiteten hans. Anonymkode: 533bc...e7d Dessverre ikke. Jeg googlet og Grimes måtte endre 12 til xii fordi det ikke var lov å ha tall i navnet til barnet egentlig. Derfor måtte hun bruke romartall(bokstaver) isteden. Er nok dessverre det navnet gutten er folkeregistrert med og har i passet. Anonymkode: 6b044...4ce
jukkapalme Skrevet 10. mars #470 Skrevet 10. mars AnonymBruker skrev (På 7.3.2025 den 22.41): Colt Gunnar (Les det på engelsk). Hjelper ikke på at fordelene kledde han opp med skinnvest og bandana i barnehagen.. Anonymkode: c0d43...e99 du tuller nå håper jeg?
AnonymBruker Skrevet 2. april #471 Skrevet 2. april Tyr Emrik Elander Valyria Anonymkode: c78ca...c44
AnonymBruker Skrevet 2. april #472 Skrevet 2. april Elvis.. Norske foreldre-norsk etternavn. Anonymkode: e37b1...9ef 2
AnonymBruker Skrevet 2. april #474 Skrevet 2. april Søstre som heter Einfrid og Torfrid. 1 og 2. Litt gøy syns jeg... Ellers heter bestekompisen til sønnen min Gulliver 😊 Anonymkode: 4a549...caf 4
AnonymBruker Skrevet 3. april #476 Skrevet 3. april Clancy skrev (På 24.1.2025 den 4.17): Martinus har alltid irritert meg (Navnet altså, ikke tvillingen) Martinus er jo et gammelt fint navn. En av mine sønner er oppkalt etter en slektning født på 1800-tallet og heter da altså Martinus. Anonymkode: f7cd1...4a3
Million Skrevet 3. april #477 Skrevet 3. april Jeg har møtt EN eneste person i mitt liv, en mann, som hadde det udelikate navnet Tønnes. Det hjalp ikke akkurat at han var litt tønnete i formen på kropp og ansikt også. Fy for et navn. En annen relativt ung mann het Didrik. Det minner meg fælt om han klumsete og klønete figuren i Donald Duck's univers; Klodrik. Ikke noe pent navn uansett. Begge navn er uvanlige i mine trakter (Østlandet), for jeg har som sagt aldri møtt andre som heter det. Kun en person.
AnonymBruker Skrevet 3. april #478 Skrevet 3. april Mille Thilde Lilje Tre navn jeg aldri har skjønt fascinasjonen for. Anonymkode: 977d5...3a8 1
missLynch Skrevet 5. april #479 Skrevet 5. april Loke, Timian, Tytus, Vida, Alexis, Bennett, Nelia og Naia …og seff hele Nerdrum-klanen med Aftur, Myndin, Myte, Jikke, Gjest og Øde 😅 1
Melus Skrevet 5. april #480 Skrevet 5. april missLynch skrev (4 timer siden): …og seff hele Nerdrum-klanen med Aftur, Myndin, Myte, Jikke, Gjest og Øde 😅 Hvor i alle dager fant de disse navnene!? 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå