Makavelli Skrevet 27. januar #261 Del Skrevet 27. januar Chrisxander. Og nei, jeg har ikke stavet det feil. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar #262 Del Skrevet 27. januar Hvem kan vel glemme Nova Diamante? Hun blir nok stripper Anonymkode: 94276...274 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar #263 Del Skrevet 27. januar Akilles Anonymkode: ef2cc...e13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 27. januar #264 Del Skrevet 27. januar Boye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar #265 Del Skrevet 27. januar Makavelli skrev (11 timer siden): Chrisxander. Og nei, jeg har ikke stavet det feil. Huff stakkers unger. Håpløst med den stavingen. Leste nettopp at noen hette Chamilla. Kunne jo vært tvillinger, Chrisxander og Chamilla. Amen! Anonymkode: 8a754...e96 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar #266 Del Skrevet 27. januar Melus skrev (38 minutter siden): Boye Jeg vet om folk som har det som etternavn, men det er sikkert et fornavn også. Anonymkode: 5d0ed...d67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar #267 Del Skrevet 27. januar Vi møtte en gang en familie med tre sønner, Kasper, Jesper og Johannes. 😂 Når de først har valgt de to første, så burde de enten stått løpet ut med minstemann, eller tatt noe helt annet! Anonymkode: 753ec...4d7 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar #268 Del Skrevet 27. januar Gunn Laila, veldig søt jente jeg traff i forbindelse med et av barna sin aktivitet, hun var vel fem år for tre - fire år siden. Synes det er en heavy kombinasjon sammen med alle Nora, Hedda, Olivia osv... Anonymkode: c5866...ab1 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar #269 Del Skrevet 27. januar AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Gunn Laila, veldig søt jente jeg traff i forbindelse med et av barna sin aktivitet, hun var vel fem år for tre - fire år siden. Synes det er en heavy kombinasjon sammen med alle Nora, Hedda, Olivia osv... Anonymkode: c5866...ab1 Ja det var litt uvant å bruke det navnet. Husker da min sønn var yngre så ble navnet Peder, Jens og Sverre brukt i nær omgangskrets. Syns jo det var uvant når det var mest guttenavn som Gabriel, Viljar, Vinjar, Birk, Benjamin, Tobias osv som var populære da. Mulig disse navnene er rare i forhold til dagens navn som brukes. Personlig synes jeg at f.eks Nathaniel, MaximilliamAlexander, Tian osv e overkill. Anonymkode: 8a754...e96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #270 Del Skrevet 28. januar AnonymBruker skrev (9 timer siden): Huff stakkers unger. Håpløst med den stavingen. Leste nettopp at noen hette Chamilla. Kunne jo vært tvillinger, Chrisxander og Chamilla. Amen! Anonymkode: 8a754...e96 Alex-Sander, hvis det er trillinger… Anonymkode: c3ee8...c92 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 28. januar #271 Del Skrevet 28. januar Sesselja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PurpleTuliip Skrevet 28. januar #272 Del Skrevet 28. januar Har en tidligere kollega som heter Bøye. Også kjenner jeg til en som heter Bue. ellers syns jeg navnet som funkygine ga ene sønnen sin er litt underlig, Indigo. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #273 Del Skrevet 28. januar PurpleTuliip skrev (3 timer siden): Har en tidligere kollega som heter Bøye. Også kjenner jeg til en som heter Bue. ellers syns jeg navnet som funkygine ga ene sønnen sin er litt underlig, Indigo. "Indigo, Indigo ta meg med- til et rart og spennende sted" Fritt fra hukommelsen, men Gullars var helten i barndommen. Godt dagens barn neppe kjenner til han, da ville Funkygines sønn blitt ertet for å bo i ei søppelkasse.... Anonymkode: 59249...4af 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #274 Del Skrevet 28. januar Peik. Stakkar. Anonymkode: c9286...f77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #275 Del Skrevet 28. januar Chriz. Jeg trodde det var tull, så han må nok stave navnet sitt en del. Anonymkode: 21a09...f64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PurpleTuliip Skrevet 28. januar #276 Del Skrevet 28. januar AnonymBruker skrev (3 timer siden): "Indigo, Indigo ta meg med- til et rart og spennende sted" Fritt fra hukommelsen, men Gullars var helten i barndommen. Godt dagens barn neppe kjenner til han, da ville Funkygines sønn blitt ertet for å bo i ei søppelkasse.... Anonymkode: 59249...4af Haha! Jeg også elsker Gullars selvom jeg egentlig er noen år for ung ifht når det gikk på barne-TV. Men sangen går: Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en paraply vil vi fly, helt til en annen by» synger den ca hver kveld for datteren min på to 😂🥰 i tillegg til at jeg er bergenser så da «hører» jo gullars med. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #277 Del Skrevet 28. januar Dyre og Brage Anonymkode: dab40...0f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #278 Del Skrevet 28. januar Karisma. Også ei jente som var halvt norsk og halvt østeuropeer, som het Like. Faren uttalte det som like, som vi sier "De var like", men på norsk så blir jo det navnet veldig lett til Liket. Tungvint! Søsteren hadde et helt vanlig navn, mens hun må drasse på det "liket" 🙈 Anonymkode: ba1c6...555 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kungfupanda Skrevet 28. januar #279 Del Skrevet 28. januar Fartein Karosander Kårhild Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #280 Del Skrevet 28. januar Ariel og Libe. Anonymkode: dc165...1f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå