AnonymBruker Skrevet 31. mai #541 Skrevet 31. mai AnonymBruker skrev (2 timer siden): Linn- Therece med c, som i Thereke! Hæ? C før E uttales vanligvis S. Som f.eks. i celle. AnonymBruker skrev (2 timer siden): Even Jan sendte navneendring til folkeregisteret på tull, han ble veldig overrasket da han fikk sitt nye navn godkjent. Rart å bli overrasket av det. AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er 8 menn i Norge som heter Hans Hugo. På nordnorsk betyr det "han suger henne". Nei, det betyr ikke det, men uttalen kan være ganske lik Anonymkode: 897b0...c84 3 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni #542 Skrevet 7. juni Leif, ikke et unormalt navn men unormalt for et barn. Og søstera heter Nora. De er begge i 20 årene nå. Anonymkode: 7c8b7...5bb 2
AnonymBruker Skrevet 10. juni #544 Skrevet 10. juni Naboens sønn heter Morris, det har jeg ikke hørt på en helnorsk gutt før. Chandre heter en i naboborettslsget, det synes jeg er ganske lite pent. Anonymkode: 187c3...2c1 4
AnonymBruker Skrevet 10. juni #545 Skrevet 10. juni Kjenner en liten gutt som heter Hannibal, det er veldig spesielt, men litt kult. Anonymkode: f6001...c11 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni #546 Skrevet 11. juni kjenner en som heter Størker. Det er et spesielt navn. Jeg sier alltid Størkner, og da ler de godt av meg. Anonymkode: bbda9...8fa
AnonymBruker Skrevet 11. juni #548 Skrevet 11. juni Er en mikroinfluencer som har kalt sønnen sin Cody Lorang, synes det er en uvanlig kombinasjon. Anonymkode: 71607...bda
AnonymBruker Skrevet 12. juni #549 Skrevet 12. juni Berge. Uvanlig og litt kult. Magny var også ukjent for meg. Anonymkode: 0d292...43c
AnonymBruker Skrevet 12. juni #550 Skrevet 12. juni AnonymBruker skrev (4 timer siden): Berge. Uvanlig og litt kult. Magny var også ukjent for meg. Anonymkode: 0d292...43c Jeg kjenner 2 Berge , er fra Karmøy, så der er det ikke så uvanlig. Er kjent for å ha litt spesielle navn og sammensetninger der. Anonymkode: 0566f...7a1 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni #551 Skrevet 12. juni Million skrev (På 3.4.2025 den 11.26): Jeg har møtt EN eneste person i mitt liv, en mann, som hadde det udelikate navnet Tønnes. Det hjalp ikke akkurat at han var litt tønnete i formen på kropp og ansikt også. Fy for et navn. En annen relativt ung mann het Didrik. Det minner meg fælt om han klumsete og klønete figuren i Donald Duck's univers; Klodrik. Ikke noe pent navn uansett. Begge navn er uvanlige i mine trakter (Østlandet), for jeg har som sagt aldri møtt andre som heter det. Kun en person. Didrik er vanlig på østlandet. Kjenner både voksne og barn. Anonymkode: bf36b...c9a 5
AnonymBruker Skrevet 13. juni #554 Skrevet 13. juni I barnehagen til barnet mitt er det en norsk jente som heter Clelia. Hver gang jeg sier navnet så føler jeg meg som et barn som ikke kan si r. Anonymkode: 0b01e...639 2
AnonymBruker Skrevet 13. juni #555 Skrevet 13. juni AnonymBruker skrev (På 12.6.2025 den 6.46): Jeg kjenner 2 Berge , er fra Karmøy, så der er det ikke så uvanlig. Er kjent for å ha litt spesielle navn og sammensetninger der. Anonymkode: 0566f...7a1 Vet om en som het Berge. Er også fra Vestland. Reiel er et navn som var brukt i Nordfjord. Liker det! Anonymkode: e37b1...9ef
AnonymBruker Skrevet 14. juni #556 Skrevet 14. juni AnonymBruker skrev (11 timer siden): I barnehagen til barnet mitt er det en norsk jente som heter Clelia. Hver gang jeg sier navnet så føler jeg meg som et barn som ikke kan si r. Anonymkode: 0b01e...639 Kan jeg spørre hvordan uttales? 😊 hvor ville du hatt r en ?😊 Anonymkode: 0566f...7a1 2 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni #557 Skrevet 18. juni AnonymBruker skrev (På 23.4.2025 den 16.53): Nåkkve er hentet fra Kristin Lavransdatter. Det er til og med en veg i Oslo som heter Nåkkves veg. Anonymkode: 6354d...a77 2
AnonymBruker Skrevet 18. juni #558 Skrevet 18. juni Mulig det kan ha vært nevnt her før, men jeg ble virkelig overrasket her om dagen da jeg så det var en som het Carosander .... Anonymkode: a5aea...f65 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni #560 Skrevet 19. juni AnonymBruker skrev (På 23.1.2025 den 21.43): Styrk, men navnet vokser på meg Anonymkode: 4665a...e60 Egentlig et veldig kult navn, men passer jo ikke til hvem som helst 😅 Anonymkode: 5fd1d...6d3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå