Million Skrevet onsdag kl 16:23 #381 Del Skrevet onsdag kl 16:23 (endret) En eldre mann: Noranus Ikke kult å ha et navn som slutter på ANUS.... 😛 (jeg tok det med fordi den eldre mannen har jo vært barn en gang og blitt døpt til dette navnet) Endret onsdag kl 16:24 av Million Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tralla la Skrevet onsdag kl 16:41 #382 Del Skrevet onsdag kl 16:41 Jeg kjenner en som heter Tårn. Han er ikke spesielt høy heller 😆 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 21:01 #383 Del Skrevet onsdag kl 21:01 Nathaniel. Maximilian. Maximus. Anonymkode: 8a754...e96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 21:39 #384 Del Skrevet onsdag kl 21:39 Bryndis Anonymkode: 5d0ed...d67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 21:46 #385 Del Skrevet onsdag kl 21:46 Thimoteus. Det skal visstnok barnet til hun sangeren som ledet bakemesterskapet hete. Flink til å synge er hun, men har ekstremt dårlig smak i navn. Anonymkode: 7c9bc...964 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 21:50 #386 Del Skrevet onsdag kl 21:50 Apolonius. Anonymkode: e37b1...9ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 22:14 #387 Del Skrevet onsdag kl 22:14 Aida Isadora. Høres ut som en mascara. Lyser ikke akkurat ressurssterk. Anonymkode: 3e48b...e26 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 22:20 #388 Del Skrevet onsdag kl 22:20 AnonymBruker skrev (På 22.1.2025 den 20.19): Lise-Lotte. Da har du tatt de to mest stakkarslige og patetiske navnene som finnes og slått det sammen for å sikre at ungen blir et null. Anonymkode: fa81f...3b6 Jeg gikk i klassen med ei som het Lise-Lotte 😭 Anonymkode: d46e3...356 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gentleman59 Skrevet onsdag kl 22:26 #389 Del Skrevet onsdag kl 22:26 Julian Maxmillian. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 22:44 #390 Del Skrevet onsdag kl 22:44 AnonymBruker skrev (På 22.1.2025 den 20.54): River (gutt) Ble positivt overasket. Først tenkte jeg "for et sært navn" men etter å ha hørt det flere ganger, så tenker jeg nå at det er et kult navn. Er en i barnehagen til sønnen min som heter det. Anonymkode: 185a6...539 Hvordan uttales det? River i hjertet eller hageriver? AnonymBruker skrev (På 22.1.2025 den 21.18): På sånn generelt grunnlag er det styggeste jeg vet de som gir typiske amerikanske navn til barn med norske etternavn. Hailey er vel det verste jeg vet. Anonymkode: 8956a...004 Jeg tror de tror de er spesielle fordi ingen får et navn ikke så mange andre har, men det skiller klinten fra hveten for å si det sånn. Klinten er som kjent det dårligste. Anonymkode: 9b00b...f43 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 07:57 #391 Del Skrevet torsdag kl 07:57 På Karmøy er det vanlig med sånne amerikaniserte navn, der heter de Stacy Lee (mann), Lloyd, Cindy, Chanel, Cheryl, Cliff-Richard, Marton, Nathan, Steven, Mabel osv. Anonymkode: 7524f...f48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gipetto Skrevet torsdag kl 08:01 #392 Del Skrevet torsdag kl 08:01 Ei i termingruppa ga ungen navnet Ynwa... 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:05 #393 Del Skrevet torsdag kl 20:05 AnonymBruker skrev (På 12.2.2025 den 17.20): Inse Anonymkode: c9286...f77 Imse vimse spindel klättra uppför trån vad Ner faller regnet spola spindeln bort Upp stiger solen torka bort allt regn Imse vimse spindel klättra upp igen Tenkte med en gang på den svenske versjonen av lille Petter edderkopp, men det var visst Imse og ikke Inse 😉 Anonymkode: 0566f...7a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:12 #394 Del Skrevet torsdag kl 20:12 En nabo har barna Lev og Ly. Anonymkode: 5b3ba...5c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Uanonym bruker Skrevet i går, 12:37 #395 Del Skrevet i går, 12:37 (endret) AnonymBruker skrev (På 12.2.2025 den 16.56): Har møtt en Christoffer Robin, det er vel litt spesielt å kalle ungen sin opp etter en figur i en bok? Anonymkode: 59249...4af Jeg er enig i at det er litt småflaut, fordi det blir så veldig tydelig hvor navnet kommer fra. Men synes likevel Christoffer Robin er blant de minst verste i den "sjangeren". Det er jo i alle fall to ordentlige og forholdsvis vanlige navn, i motsetning til mange andre figurer fra bøker, filmer osv. som folk kaller ungene sine. Jeg synes det er mye verre med f.eks. An-Magritt (Nattens brød) eller Sol Angelica (Sagaen om isfolket) - som jeg har hørt om flere som heter. Endret i går, 12:37 av Uanonym bruker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:48 #396 Del Skrevet i går, 12:48 Ene nevøen gikk i klasse med Jack Daniel….skal vel sies at det var flere voksne som reagerte enn ungene Anonymkode: 977d5...3a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 14:06 #397 Del Skrevet i går, 14:06 Kjenner til en David Harley, han er da oppvokst omtrent PÅ en Harley Davidson.. Driver i dag blant annet med dragracing. Har også hørt om en som er født 2. august, som heter André August.... Anonymkode: 532af...2a9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 14:44 #398 Del Skrevet i går, 14:44 Kjenner en som har to sønner, de heter Neoh og Noah. Noah er ikke så uvanlig, men må jo være upraktisk med så like navn? Uansett ikke spesielt oppfinnsomt 😅 Kjenner også en som heter Jack Daniel. Rimelig spesielt navn å gi barnet sitt. Anonymkode: e5aa2...82e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marleah Skrevet 1 time siden #399 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (På 12.2.2025 den 16.56): Har møtt en Christoffer Robin, det er vel litt spesielt å kalle ungen sin opp etter en figur i en bok? Anonymkode: 59249...4af Jeg har også det- med en bror som heter Ole Aleksander. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå