Million Skrevet 21 timer siden #381 Del Skrevet 21 timer siden (endret) En eldre mann: Noranus Ikke kult å ha et navn som slutter på ANUS.... 😛 (jeg tok det med fordi den eldre mannen har jo vært barn en gang og blitt døpt til dette navnet) Endret 21 timer siden av Million Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tralla la Skrevet 20 timer siden #382 Del Skrevet 20 timer siden Jeg kjenner en som heter Tårn. Han er ikke spesielt høy heller 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #383 Del Skrevet 16 timer siden Nathaniel. Maximilian. Maximus. Anonymkode: 8a754...e96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #384 Del Skrevet 15 timer siden Bryndis Anonymkode: 5d0ed...d67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #385 Del Skrevet 15 timer siden Thimoteus. Det skal visstnok barnet til hun sangeren som ledet bakemesterskapet hete. Flink til å synge er hun, men har ekstremt dårlig smak i navn. Anonymkode: 7c9bc...964 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #386 Del Skrevet 15 timer siden Apolonius. Anonymkode: e37b1...9ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #387 Del Skrevet 15 timer siden Aida Isadora. Høres ut som en mascara. Lyser ikke akkurat ressurssterk. Anonymkode: 3e48b...e26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #388 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (På 22.1.2025 den 20.19): Lise-Lotte. Da har du tatt de to mest stakkarslige og patetiske navnene som finnes og slått det sammen for å sikre at ungen blir et null. Anonymkode: fa81f...3b6 Jeg gikk i klassen med ei som het Lise-Lotte 😭 Anonymkode: d46e3...356 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gentleman59 Skrevet 15 timer siden #389 Del Skrevet 15 timer siden Julian Maxmillian. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #390 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (På 22.1.2025 den 20.54): River (gutt) Ble positivt overasket. Først tenkte jeg "for et sært navn" men etter å ha hørt det flere ganger, så tenker jeg nå at det er et kult navn. Er en i barnehagen til sønnen min som heter det. Anonymkode: 185a6...539 Hvordan uttales det? River i hjertet eller hageriver? AnonymBruker skrev (På 22.1.2025 den 21.18): På sånn generelt grunnlag er det styggeste jeg vet de som gir typiske amerikanske navn til barn med norske etternavn. Hailey er vel det verste jeg vet. Anonymkode: 8956a...004 Jeg tror de tror de er spesielle fordi ingen får et navn ikke så mange andre har, men det skiller klinten fra hveten for å si det sånn. Klinten er som kjent det dårligste. Anonymkode: 9b00b...f43 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #391 Del Skrevet 5 timer siden På Karmøy er det vanlig med sånne amerikaniserte navn, der heter de Stacy Lee (mann), Lloyd, Cindy, Chanel, Cheryl, Cliff-Richard, Marton, Nathan, Steven, Mabel osv. Anonymkode: 7524f...f48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gipetto Skrevet 5 timer siden #392 Del Skrevet 5 timer siden Ei i termingruppa ga ungen navnet Ynwa... 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå