princeofithilien Skrevet 2. februar #321 Del Skrevet 2. februar Jeg møtte en gang en dame som het Lys. Bare det. Jeg er litt usikker på hva jeg syns om det... 😄 Vet også om ei jente som heter Minne, det syns jeg er litt fint. Har hørt om både Arwen og Gandalf her jeg bor også faktisk, men kanskje det er de samme personene noen allerede har nevnt her! Syns nesten det er rart at ingen velger å kalle barnet sitt Frodo! 😄 Eller velger et Tolkien-navn som kan minne litt mer om vanlige navn, som f. eks. Sam, eller Elanor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #322 Del Skrevet 2. februar Grüner skrev (På 22.1.2025 den 20.46): Arie er jo et musikkstykke Ok, men han her jo ikke Arie…. Anonymkode: abe97...ffb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #323 Del Skrevet 3. februar Noell Matheo.. Anonymkode: 2bc63...aea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #324 Del Skrevet 3. februar AnonymBruker skrev (På 22.1.2025 den 20.19): Lise-Lotte. Da har du tatt de to mest stakkarslige og patetiske navnene som finnes og slått det sammen for å sikre at ungen blir et null. Anonymkode: fa81f...3b6 Er ikke det ganske vanlig navn? Anonymkode: faf3e...885 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #325 Del Skrevet 3. februar AnonymBruker skrev (På 30.1.2025 den 22.54): Ea - ja, dere leste rett. Anonymkode: 166f7...552 Det er vel heller ikke så uvanlig navn? Anonymkode: faf3e...885 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #326 Del Skrevet 3. februar princeofithilien skrev (45 minutter siden): Jeg møtte en gang en dame som het Lys. Bare det. Jeg er litt usikker på hva jeg syns om det... 😄 Vet også om ei jente som heter Minne, det syns jeg er litt fint. Har hørt om både Arwen og Gandalf her jeg bor også faktisk, men kanskje det er de samme personene noen allerede har nevnt her! Syns nesten det er rart at ingen velger å kalle barnet sitt Frodo! 😄 Eller velger et Tolkien-navn som kan minne litt mer om vanlige navn, som f. eks. Sam, eller Elanor! Gandalv/Gandalf er et ekte navn som var brukt før Ringenes herre. En konge i det som nå er Østfold het vel det også Frodo er vel samme navn som Frode? Anonymkode: 897b0...c84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #327 Del Skrevet 3. februar AnonymBruker skrev (På 2.2.2025 den 1.42): Eneste Elna jeg har hørt om er Elna, moren til Nils i Mot i brøstet 😄 Anonymkode: 5d0ed...d67 Kjenner ei Elna.Ok.navn. Anonymkode: e37b1...9ef 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #328 Del Skrevet 3. februar princeofithilien skrev (23 timer siden): Jeg møtte en gang en dame som het Lys. Bare det. Jeg er litt usikker på hva jeg syns om det... 😄 Vet også om ei jente som heter Minne, det syns jeg er litt fint. Har hørt om både Arwen og Gandalf her jeg bor også faktisk, men kanskje det er de samme personene noen allerede har nevnt her! Syns nesten det er rart at ingen velger å kalle barnet sitt Frodo! 😄 Eller velger et Tolkien-navn som kan minne litt mer om vanlige navn, som f. eks. Sam, eller Elanor! Minne er navnet ei jeg kjenner som heter Mildri bruker om seg selv. Det er en her jeg bor som heter Frodo, men vet ikke om han byttet navn eller har hatt det hele livet. Anonymkode: 59249...4af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobbySocks Skrevet 3. februar #329 Del Skrevet 3. februar AnonymBruker skrev (På 29.1.2025 den 22.12): Du har aldri skjønt at et navn uttales som det skal? Anonymkode: 7e97f...857 På en norsk unge, nei, det har jeg aldri skjønt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar #330 Del Skrevet 6. februar Huldeborg, lest i en nettavis, en ung dame som het det. Anonymkode: 0566f...7a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar #331 Del Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (12 timer siden): Huldeborg, lest i en nettavis, en ung dame som het det. Anonymkode: 0566f...7a1 Det høres ut som om noen skrev navnet Hulda Garborg feil. Anonymkode: 5d0ed...d67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar #332 Del Skrevet 7. februar Hun som ble drept av kjæresten sin for noen år siden i ett asiatisk (korriger meg gjerne) land, Nedrid tror jeg hun het. Jeg husker jeg syns det var spesielt også så jeg det igjen i en navnebok her om dagen, men da under guttenavn. Anonymkode: 83d5a...eeb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar #333 Del Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (På 25.1.2025 den 21.55): Ravn Kenneth Anonymkode: 33c6d...6b6 Syns Ravn Kåre er bedre Anonymkode: 222a5...373 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar #334 Del Skrevet 7. februar Godtskalk Anonymkode: 544ad...199 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ragna-råkk Skrevet 9. februar #335 Del Skrevet 9. februar (endret) Len (guttenavn) Børt-Are Glenn Lidvar Guttorm Gjert Hein Viljander Sturla Narve Rainer Gitte Iselma Dorothea Ruth Hildur Gunvor Dagny Aud Lill Poppy Endret 9. februar av ragna-råkk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar #336 Del Skrevet 9. februar AnonymBruker skrev (På 24.1.2025 den 1.36): En ungdom i bygda vår hetter Martinie, vedder på at hun må forklare skrivemåten sin flere ganger om dagen og blir sikkert kalt Martine minst halvparten av gangene noen snakker til hun. Snakk om å gjøre barna sine en bjørnetjeneste... Anonymkode: 126c4...f17 Ei her heter Marthea. Garantert samme opplegg der. Anonymkode: ccce6...0ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar #337 Del Skrevet 9. februar AnonymBruker skrev (På 7.2.2025 den 20.58): Godtskalk Anonymkode: 544ad...199 Kjenner en med Godtschaalk til mellomnavn. Anonymkode: ccce6...0ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar #338 Del Skrevet 9. februar Navn i kretsen som jeg har reagert litt på: Fanny Maximus Amara Isabel Eero Anonymkode: 0ad6c...280 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar #339 Del Skrevet 9. februar AnonymBruker skrev (På 29.1.2025 den 1.05): Sean-Remi Kriss-Cato 😬 Anonymkode: ba1c6...555 Vet om en Chris-Remi 🤣 Anonymkode: ccce6...0ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar #340 Del Skrevet 9. februar AnonymBruker skrev (På 29.1.2025 den 1.17): Vetle Lycke Mari-Anne Ivarinne maximillian Zelda Anonymkode: 3de4a...3b5 Vet om veldig mange Vetle, helt vanlig navn her. Anonymkode: ccce6...0ad 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå