AnonymBruker Skrevet 30. januar #301 Del Skrevet 30. januar Lava (jentenavn) Anonymkode: 166f7...552 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #302 Del Skrevet 30. januar AnonymBruker skrev (På 24.1.2025 den 6.58): Hva er overraskende med disse fem? Bjartulf er tydligvis et meget uvanlig navn da, tror jeg. så det var kanskje litt overraskende Anonymkode: 897b0...c84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar #303 Del Skrevet 31. januar Attila Anonymkode: a189b...b7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar #304 Del Skrevet 31. januar AnonymBruker skrev (På 29.1.2025 den 22.56): Peik er et guttenavn. Anonymkode: e37b1...9ef Jeg vet om flere som blir kalt Peik, mens de egentlig heter Per Erik. Mulig det er tilfelle for "din" Peik også Anonymkode: f6001...c11 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar #305 Del Skrevet 31. januar AnonymBruker skrev (12 timer siden): Ea - ja, dere leste rett. Anonymkode: 166f7...552 Det er flere som har nevnt det i tråden her også, så selv om det er uvanlig så virker det som flere bruker det samme navnet. AnonymBruker skrev (2 timer siden): Attila Anonymkode: a189b...b7c Noen ganger lurer jeg på om foreldrene i det hele tatt er glad i ungen de har fått. (googlet og ser at det faktisk er flere som heter det, bl.a. en norsk skuespiller.) Anonymkode: 7fc76...141 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar #306 Del Skrevet 31. januar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg vet om flere som blir kalt Peik, mens de egentlig heter Per Erik. Mulig det er tilfelle for "din" Peik også Anonymkode: f6001...c11 På SSB er det 52 menn som heter Peik. Men jeg kjenner ingen av de,da.😉 Anonymkode: e37b1...9ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar #307 Del Skrevet 31. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Noen ganger lurer jeg på om foreldrene i det hele tatt er glad i ungen de har fått. (googlet og ser at det faktisk er flere som heter det, bl.a. en norsk skuespiller.) Gamle kongenavn er da ikke så merkelig å bruke. Flere heter også varianten Atle Anonymkode: 897b0...c84 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar #308 Del Skrevet 31. januar AnonymBruker skrev (5 timer siden): Gamle kongenavn er da ikke så merkelig å bruke. Flere heter også varianten Atle Anonymkode: 897b0...c84 Atle er ikke et veldig spesielt navn, vel? Eller? Jeg har en kompis som heter det og har aldri tenkt at det er verken sjeldent eller rart. (Syns ikke det er så fint, men det er en annen diskusjon) Ref. kommentaren min om at jeg noen ganger lurer på om foreldrene er glad i ungen sin gjelder ikke bare Attila, men mange andre navn også som enten skrives på en fryktelig rar måte som nevnt flere av i denne tråden, eller navn som blir "laget" bare for å være spesielle og de eneste som heter det på navnestatistikken. Anonymkode: 7fc76...141 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar #309 Del Skrevet 31. januar AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Atle er ikke et veldig spesielt navn, vel? Eller? Jeg har en kompis som heter det og har aldri tenkt at det er verken sjeldent eller rart. (Syns ikke det er så fint, men det er en annen diskusjon) Ref. kommentaren min om at jeg noen ganger lurer på om foreldrene er glad i ungen sin gjelder ikke bare Attila, men mange andre navn også som enten skrives på en fryktelig rar måte som nevnt flere av i denne tråden, eller navn som blir "laget" bare for å være spesielle og de eneste som heter det på navnestatistikken. Anonymkode: 7fc76...141 Attila er et vanlig navn i Ungarn. Så har man familie derfra, er ikke navnet merkelig. Anonymkode: c3ee8...c92 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #310 Del Skrevet 1. februar Lillibetha skrev (På 25.1.2025 den 13.46): Søsken som heter Pelle, Mons og Kitty Hvor bor de? Anonymkode: 3de4a...3b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 1. februar #311 Del Skrevet 1. februar AnonymBruker skrev (På 30.1.2025 den 22.54): Ea - ja, dere leste rett. Anonymkode: 166f7...552 Det har blitt mer vanlig nå, tror jeg. Har tilfeldigvis møtt tre små Ea det siste året. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #312 Del Skrevet 1. februar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvor bor de? Anonymkode: 3de4a...3b5 På kattehuset😉 Anonymkode: 8a754...e96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #313 Del Skrevet 1. februar Barn jeg har møtt med navn jeg stusset på, av varierende årsaker: Tinus Tiger Asgaut Berit Ninja Elna I tillegg møtt en Hjulfrid, men hun var voksen. Anonymkode: 3b15b...a0f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #314 Del Skrevet 1. februar Karma og Atlas Anonymkode: ef2cc...e13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #315 Del Skrevet 1. februar AnonymBruker skrev (På 31.1.2025 den 20.27): Attila er et vanlig navn i Ungarn. Så har man familie derfra, er ikke navnet merkelig. Anonymkode: c3ee8...c92 Jeg syns navnet er merkelig her i Norge, hvis et norsk foreldrepar har gitt ungen sin navnet Attila. Noe annet om det er utenlandske som gir navn på barnet sitt fra hjemlandet. Blir som nordmenn som f.eks bor i Amerika gir ungen sin navnet Håvard. Det er ikke rart i Norge, men kan tenke meg amerikanere vil syns det er et rart navn. Anonymkode: 7fc76...141 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #316 Del Skrevet 2. februar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Barn jeg har møtt med navn jeg stusset på, av varierende årsaker: Tinus Tiger Asgaut Berit Ninja Elna I tillegg møtt en Hjulfrid, men hun var voksen. Anonymkode: 3b15b...a0f Eneste Elna jeg har hørt om er Elna, moren til Nils i Mot i brøstet 😄 Anonymkode: 5d0ed...d67 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #317 Del Skrevet 2. februar AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg syns navnet er merkelig her i Norge, hvis et norsk foreldrepar har gitt ungen sin navnet Attila. Noe annet om det er utenlandske som gir navn på barnet sitt fra hjemlandet. Blir som nordmenn som f.eks bor i Amerika gir ungen sin navnet Håvard. Det er ikke rart i Norge, men kan tenke meg amerikanere vil syns det er et rart navn. Anonymkode: 7fc76...141 Det er mye rarere å hete Odd, Simen, Roar, Line, Randi, Bård i engelsktalende land. Kjipt å presentere seg som Odd Simen eller Bård Simen, Odd Roar, Bård Simen, eller om man er litt kjønnsforvirret: Randi Simen? Anonymkode: 59249...4af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charminia Skrevet 2. februar #318 Del Skrevet 2. februar Søskenpar som heter Lev og Ly Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #319 Del Skrevet 2. februar Orion Anonymkode: 7409d...4ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #320 Del Skrevet 2. februar Ola Fergus Anonymkode: 59249...4af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå