AnonymBruker Skrevet 25. januar #221 Del Skrevet 25. januar Bror Melody Målfrid Anonymkode: ee786...da1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #222 Del Skrevet 25. januar Grevenpop, Gjær Ikke navn jeg har hørt blitt brukt på barn, men gamle navn. som har blitt brukt før Anonymkode: 59249...4af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #223 Del Skrevet 25. januar Åsleif er vel et navn kun èn, to eller tre stykker heter i Norge, så vidt jeg vet. Anonymkode: 59249...4af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #224 Del Skrevet 25. januar Urinius Rullegardine Anonymkode: b1249...e02 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #225 Del Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (På 23.1.2025 den 7.43): Hørte om to søstre som het Lava Olea og Veni Ovea. Det er spesielt. Rollaug og er i en klasse for seg Anonymkode: 7524f...f48 Ja, de to navnene er ganske spesielle, og særlig sammen… Kjenner til en av foreldrene, så det er ikke funnet på. Anonymkode: c3ee8...c92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #226 Del Skrevet 25. januar Roe Anonymkode: 3e6ef...41b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #227 Del Skrevet 25. januar Vendel Anonymkode: 44967...49d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillibetha Skrevet 25. januar #228 Del Skrevet 25. januar Søsken som heter Pelle, Mons og Kitty 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #229 Del Skrevet 25. januar Rart ingen har kalt sønnene sine Per, Pål og Espen. Dagens unge kan vel ikke eventyr, så de hadde ikke vel ikke reagert om noen kalte sønnene sine det. Anonymkode: 59249...4af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #230 Del Skrevet 25. januar Ei jeg kjenner har kalt sønnen sin for Atlas. Det syns jeg er litt spesielt. Anonymkode: 7fc76...141 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #231 Del Skrevet 25. januar Riktignok en eldre dame, men Kårhild. Anonymkode: 1ffbe...11d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #232 Del Skrevet 25. januar Stål Dea Anonymkode: 46af6...042 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #233 Del Skrevet 25. januar Riborg, Kåra, Milda.. Anonymkode: e37b1...9ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #234 Del Skrevet 25. januar Ravn Kenneth Anonymkode: 33c6d...6b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #235 Del Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (På 22.1.2025 den 20.19): Lise-Lotte. Da har du tatt de to mest stakkarslige og patetiske navnene som finnes og slått det sammen for å sikre at ungen blir et null. Anonymkode: fa81f...3b6 Morsomme at det ønsket moren min å kalle meg. I stedet trumfet pappa gjennom sitt ønske og jeg fikk et veldig pent internasjonalt navn i stedet. Anonymkode: 44367...ff9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #236 Del Skrevet 25. januar Leia, Pavle, Dinnius.. Anonymkode: 69fa8...235 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #237 Del Skrevet 25. januar Vet om både Phelonie og Trakea. Førstnevnte bor i Australia. Stas å bli assosiert med en kriminell handling 😅 Anonymkode: cecf7...365 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #238 Del Skrevet 25. januar Lana Anonymkode: 022ed...7fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #239 Del Skrevet 25. januar Hadde en gang en sjef som het Fridstein, han var en kul fyr. Et barn jeg kjenner heter Frans. Syntes det var et kult navn så kalte en av kattene mine det. Hadde også et barn på jobb som het Urte, men foreldrene hennes var ikke norske. Samme med Lev. Ellers vet jeg om en mann som heter Bjarne Herluf. Andre navn fra barnehagen som jeg stusser litt på: Bo, Millianne, Styrk. Anonymkode: 38557...ffa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #240 Del Skrevet 25. januar Timotheus Anonymkode: 60ce5...009 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå