AnonymBruker Skrevet 23. januar #162 Skrevet 23. januar Clementine Elodie Emmett Anonymkode: d233c...77b
AnonymBruker Skrevet 23. januar #163 Skrevet 23. januar AnonymBruker skrev (23 timer siden): Loke. Syns det er kjemperart at folk kaller ungene det. Blir som å kalle noen for Adolf, Lucifer ++ Loke var den onde, svikefulle og hatske karakteren i Norrøn Mytologi. Anonymkode: 7d488...e8d AnonymBruker skrev (23 timer siden): Ja, det har jeg aldri skjønt! Assosiasjonen der vil jeg aldri komme bort fra. Har du tenkt å kalle datteren din Hel også da, liksom? Jeg tenker vel at de bare ikke har lest noe norrøn mytologi i det hele tatt… At det handler om kunnskapsløshet. Anonymkode: c3ee8...c92 Okei, her tror jeg dere burde lese litt mer norrøn mytologi selv. Loke var litt både-og, noen ganger lurendreier, noen ganger hjelpsom. Han fant jo på mye dævelskap og ble straffet for det til slutt, men han var tatt opp som en av æsene og ofte reisefølge for dem og hjalp dem ut av kniper, og var Odins blodsbror. Anonymkode: 3070f...e62 12
AnonymBruker Skrevet 23. januar #164 Skrevet 23. januar AnonymBruker skrev (På 22.1.2025 den 20.21): Hva er rart her? Anonymkode: ae2d9...e5a Forferdelig navn. «Alle» tror det er et mannsnavn også. I alle fall de under 30. Anonymkode: 227bf...2b5 1
AnonymBruker Skrevet 23. januar #165 Skrevet 23. januar Jeg vet om en gutt som heter Eine. Synes det er et veldig fint navn ☺️ Anonymkode: dba7f...9d7 5
AnonymBruker Skrevet 23. januar #167 Skrevet 23. januar AnonymBruker skrev (23 timer siden): Det er jo et spansk jentenavn. Bilen er oppkalt etter datteren til fabrikkeieren. Det er ikke Mercedes som er oppkalt etter en bil. Anonymkode: cb21c...bdb Jeg er fullstendig klar over at det er et spansk jentenavn, og at bilmerket er kalt opp etter datteren til fabrikkeieren, men det gjør det ikke mindre Harry på bygda i Norge Anonymkode: 09543...385 9 1
Lidhun Skrevet 23. januar #169 Skrevet 23. januar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Neo, Kris-Stian, Arwen, Vida, Timian... kommer ikke på flere, men jobber i barnehage så jeg har en hel haug med spesielle navn. Kate- uttalt som "Ket", aldri skjønt den? Anonymkode: 59249...4af Ket er helt vanlig uttale her, så her hadde jeg reagert mer på "kæit" 3 1
AnonymBruker Skrevet 23. januar #170 Skrevet 23. januar Gandalv og San Miguel Tenk å kalle opp barnet ditt etter noen i ringenes herre og etter ett ølmerke..! Anonymkode: ec7d8...6c5 2
AnonymBruker Skrevet 23. januar #171 Skrevet 23. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Oktavia… Anonymkode: 5c06f...e8c Jeg vet om ei Cressida. Mye finere og mer solid. Anonymkode: 94276...274 2
AnonymBruker Skrevet 24. januar #172 Skrevet 24. januar En ungdom i bygda vår hetter Martinie, vedder på at hun må forklare skrivemåten sin flere ganger om dagen og blir sikkert kalt Martine minst halvparten av gangene noen snakker til hun. Snakk om å gjøre barna sine en bjørnetjeneste... Anonymkode: 126c4...f17 7 2
AnonymBruker Skrevet 24. januar #173 Skrevet 24. januar Kjenner til foreldre som har gitt døtrene navn Engel, Lykke og Snø Anonymkode: f4152...4ec 3
saltakatten Skrevet 24. januar #174 Skrevet 24. januar (endret) Renesmee. Sean-Remi Norske barn Endret 24. januar av saltakatten 1 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar #175 Skrevet 24. januar Edvarda Det er litt mye syns jeg. Anonymkode: 8a5ec...46d 3
Clancy Skrevet 24. januar #176 Skrevet 24. januar Martinus har alltid irritert meg (Navnet altså, ikke tvillingen) 1 4
AnonymBruker Skrevet 24. januar #178 Skrevet 24. januar Bergine, Leidulf, Fartein Anonymkode: 2e81c...2bc
Sinte-my Skrevet 24. januar #180 Skrevet 24. januar Sønnen min gikk i barnehage med en Neldor. Navnet skjemmer ingen, men det slet jeg litt med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå