AnonymBruker Skrevet 23. januar #141 Del Skrevet 23. januar AnonymBruker skrev (23 timer siden): Snefrid Hansine Anonymkode: f1e96...c03 Og søstra het vel Katarina Kaspara. Husker ikke om det var her på forumet eller babyverden mora var aktiv for maange år siden!? Anonymkode: 1aa95...a6d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #142 Del Skrevet 23. januar Ann-Mette (alle tror hun heter Anette) Kari-Anne (kollega, jeg trodde hun het Karianne) Gorm Guttorm Anonymkode: c689d...be8 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #143 Del Skrevet 23. januar Ooh! Jeg holdt på å glemme Eva Gina. Det var datteren til en jeg møtte på hundeutstilling engang… bare… nei Anonymkode: 83d5a...eeb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #144 Del Skrevet 23. januar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ooh! Jeg holdt på å glemme Eva Gina. Det var datteren til en jeg møtte på hundeutstilling engang… bare… nei Anonymkode: 83d5a...eeb Huff 😱😬 Anonymkode: c689d...be8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #145 Del Skrevet 23. januar Alpacino (han er voksen nå, da). Anonymkode: 646b6...bd5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #146 Del Skrevet 23. januar Adolf. Ungen er 3 år gammel. Anonymkode: 5c539...bd1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Satansopp Skrevet 23. januar #147 Del Skrevet 23. januar AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ann-Mette (alle tror hun heter Anette) Kari-Anne (kollega, jeg trodde hun het Karianne) Gorm Guttorm Anonymkode: c689d...be8 Vet faktisk om en dame som heter Kari Janne.. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #148 Del Skrevet 23. januar Chris Stian (si det fort) Gikk forbi en pappa som kalte gutten sin på rundt 2 år for Roar her en dag. Det var utrolig søtt Anonymkode: ff6bc...42f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #149 Del Skrevet 23. januar Analie… Anonymkode: 96327...eed 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #150 Del Skrevet 23. januar Timian Tinius Sakias (garantert å uttale dette feil) Arwen (trodde det var et guttenavn først) Anonymkode: 8be47...2ad 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #151 Del Skrevet 23. januar Styrk, men navnet vokser på meg Anonymkode: 4665a...e60 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #152 Del Skrevet 23. januar Fartein og Bjartulf Anonymkode: 9a807...c0c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 23. januar #153 Del Skrevet 23. januar AnonymBruker skrev (23 timer siden): Huff, Brian uttalt på norsk er ikke pent, særlig ikke på trøndersk… I Nord-Norge finner du navnet Steve. Ikke uttalt som på engelsk, men rett fram sånn som det skrives. Anonymkode: c3ee8...c92 Det er tre brødre i Finnmark som heter Steve-Ronald, Eddy-Arnold og Rick-Eilif. 😂 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
C-girl Skrevet 23. januar #154 Del Skrevet 23. januar Tale Clementine Eleonore Timian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #155 Del Skrevet 23. januar Dovre Anonymkode: 4cb50...ca1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #156 Del Skrevet 23. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Tristan. Jeg kan ikke forstå hvorfor folk vil kalle gutten din for et navn som betyr trist. Det er å be om et deprimert barn. Anonymkode: 5d0ed...d67 Jeg kjenner en Tristan som alltid må forklare hva han heter. Alle tror han heter Kristian... Anonymkode: 1f286...68c 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #157 Del Skrevet 23. januar Dattera mi går i klasse med Chanell. Anonymkode: c5fcd...8e0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #158 Del Skrevet 23. januar Så en på tv en gang som het Jørn Bjørn! Anonymkode: 1f286...68c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #159 Del Skrevet 23. januar AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Styrk, men navnet vokser på meg Anonymkode: 4665a...e60 Det er jo så kult!! Anonymkode: c5fcd...8e0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #160 Del Skrevet 23. januar Navnene er ok, men vet av to søstre som heter Annette og Anne-Mette.. Anonymkode: 2ac5e...ca8 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå