AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #81 Del Skrevet 6 timer siden Herkus Anonymkode: 8c7c8...8d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #82 Del Skrevet 6 timer siden Kjærulf. Det er ikke tull. Har også en bekjent som kalte ungen sin for Liam- Stian. Det rimer jo 😂 Anonymkode: 1ffbe...11d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #83 Del Skrevet 6 timer siden Vet om en søskenflokk som heter Sol, Storm og Vår. Litt spesielt Ellers vet jeg om en Rolfrid, har alltid syntes litt synd i henne Anonymkode: 2c74b...6a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #84 Del Skrevet 6 timer siden Eljakim het sønnen til en i samme termingruppe som meg. også har jeg en venninne som har en kollega som heter Tone-Rose. 🤭 Anonymkode: 83d5a...eeb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meowmere Skrevet 6 timer siden #85 Del Skrevet 6 timer siden X Æ A-Xii og Exa Dark Sideræl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #86 Del Skrevet 6 timer siden Tingtang skrev (28 minutter siden): Mercedes, det syns jeg er super harry å kalle ungen sin for Det er jo et spansk jentenavn. Bilen er oppkalt etter datteren til fabrikkeieren. Det er ikke Mercedes som er oppkalt etter en bil. Anonymkode: cb21c...bdb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #87 Del Skrevet 6 timer siden Ahhh! Elsker at Kwist-Halvard dukker opp igjen 🥰 Ellers: Gardian Giske Tom Amadeus Gudruda Alf Tor (kjenner flere som heter- både Alf og Tor er helt kurante navn i seg selv, men ja… ) Anonymkode: aa463...611 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 6 timer siden #88 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): også har jeg en venninne som har en kollega som heter Tone-Rose. 🤭 Anonymkode: 83d5a...eeb Fra Bergen? Hun skiftet vel navn til det selv i voksen alder? Hvis ikke det finnes flere med det navnet der ute da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #89 Del Skrevet 6 timer siden Eik Armandus Bjørn (vet mange heter det, bare synes det er så merkelig navnevalg). Liam Anonymkode: 53e3d...147 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #90 Del Skrevet 6 timer siden Ooh Dagmara det og syns jeg er kjemperart! 😂 Anonymkode: 83d5a...eeb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #91 Del Skrevet 6 timer siden Ei i samme termingruppe som meg i fjor kalte ungen sin for Rio. Anonymkode: a189b...b7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #92 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Haha, Nova Diamante var datteren til en på Unge mødre for lenge siden, tror de fikk et barn til med like ille navn. På sånn generelt grunnlag er det styggeste jeg vet de som gir typiske amerikanske navn til barn med norske etternavn. Hailey er vel det verste jeg vet. Anonymkode: 8956a...004 Jeg kjenner mormoren til Nova. Lillebroren heter Neo. Anonymkode: 2fbb5...957 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #93 Del Skrevet 6 timer siden Melus skrev (1 minutt siden): Fra Bergen? Hun skiftet vel navn til det selv i voksen alder? Hvis ikke det finnes flere med det navnet der ute da. Venninnen min jobber i Haugesund, men vet jo at de har kollegaer litt overalt så mulig? Jeg kjenner ikke detaljene rundt det. Syns bare det var veldig underlig. Disney-vibes Anonymkode: 83d5a...eeb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #94 Del Skrevet 6 timer siden Hunter Anonymkode: ed869...3f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #95 Del Skrevet 6 timer siden Lykkenermange Anonymkode: 188e0...621 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #96 Del Skrevet 6 timer siden Kira silke Anonymkode: 769ef...e49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #97 Del Skrevet 6 timer siden Fjolla.. Anonymkode: fb990...abe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #98 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Lykkenermange Anonymkode: 188e0...621 Hva heter siste skuddet på stammen der, noen som vet? Anonymkode: 3474e...ec1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #99 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Loke. Syns det er kjemperart at folk kaller ungene det. Blir som å kalle noen for Adolf, Lucifer ++ Loke var den onde, svikefulle og hatske karakteren i Norrøn Mytologi. Anonymkode: 7d488...e8d Hva med Trym? Trym er gudenes (ærenes) motsvar, (jotnene). Du kan like gjerne kalle gutten for Satan. Trym er også tidenes styggeste guttenavn. En kvinnelig Jotne kalles Gygre. Ei gygre er på min dialekt et usedvanlig stygt kvinnemenneske. Så ingenting bra kommer ut av det navnet/historien bak. Anonymkode: d6744...e1c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaSvarDa Skrevet 6 timer siden #100 Del Skrevet 6 timer siden Ane Rikke. Hva skal barnet hete? Aner ikke. Ane Rikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå