Daisy-love Skrevet 6 timer siden #61 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Synes Vinter er fint. En ting som irriterer meg er folk som kaller barna Vår også er ungen født på høsten… Sånn generelt, rart med August som er født i mars liksom. Anonymkode: 8956a...004 Jeg kjenner en August født i oktober og en juni født i september. Har tenkt på samme tanken, men så kommer det an på hvor utbredt navnet er. Vinter vokser som sagt på meg, og er ikke stygt i mine ører. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tingtang Skrevet 6 timer siden #62 Del Skrevet 6 timer siden Mercedes, det syns jeg er super harry å kalle ungen sin for Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olive_North Skrevet 6 timer siden #63 Del Skrevet 6 timer siden Gusten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #64 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): River (gutt) Ble positivt overasket. Først tenkte jeg "for et sært navn" men etter å ha hørt det flere ganger, så tenker jeg nå at det er et kult navn. Er en i barnehagen til sønnen min som heter det. Anonymkode: 185a6...539 Sånne foreldre som insisterer på engelsk uttale også? 🤮Ekkers River som Iver, med R foran? 🙅🏻 Anonymkode: b1995...0d9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 6 timer siden #65 Del Skrevet 6 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Sånne foreldre som insisterer på engelsk uttale også? 🤮Ekkers River som Iver, med R foran? 🙅🏻 Anonymkode: b1995...0d9 Hørte om en Brian med norsk uttale Bri-an. Går det også. River med norsk uttale er verre. Ser for meg et barn med spillopper hvor læreren sier: River, du river av meg håret med dette her" 🤣 På engelsk synes jeg River er pent. Endret 6 timer siden av Daisy-love 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #66 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (55 minutter siden): I nabolaget har vi ei Kjellfrid, i klassen en Chrisxander. Fra gamle jobben Nova Diamante og har ei venninne som heter Gøril. Alle navnene har vokst på meg, men ville nok ikke brukt dem selv 😄 Anonymkode: 487e4...feb Nova Diamante dukker ALLTID opp i sånne "hva heter dattera di/trenger tips til unike navn" tråder på grupper som hønehjørnet og slikt. Og hver eneste gang er det 4-5-6 stykker som svarer "åh det heter min også!" Anonymkode: 44e39...3d6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #67 Del Skrevet 6 timer siden Kanutte. Anonymkode: 02f6a...8f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #68 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kanutte. Anonymkode: 02f6a...8f0 Synes navnet er dødskult, men ville aldri kalt et barn det. Kanskje et hamster?😌 Anonymkode: 8956a...004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #69 Del Skrevet 6 timer siden Tinius. Anonymkode: c3ee8...c92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #70 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Kanutte. Anonymkode: 02f6a...8f0 Jeg kjenner også noen som kalte barnet sitt det, riktignok som mellomnavn. Men likevel veldig spesielt. Anonymkode: c3ee8...c92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #71 Del Skrevet 6 timer siden Jeg kommer ALDRI over Kwist-Halvard Og jeg er forøvrig i slekt med en Jim Harry. Anonymkode: cc03c...6ce 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #72 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Ynwa. Hadde jeg kommet på det da, hadde jeg brukt det selv 😁 Anonymkode: da221...78d Jeg kjenner ei Ynwa, kanskje det er samme jenta? Anonymkode: d8b4f...12b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #73 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Kanutte. Anonymkode: 02f6a...8f0 Jeg kjenner flere som heter Kanutte som navn nr.2 Anonymkode: d8b4f...12b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #74 Del Skrevet 6 timer siden Loke. Syns det er kjemperart at folk kaller ungene det. Blir som å kalle noen for Adolf, Lucifer ++ Loke var den onde, svikefulle og hatske karakteren i Norrøn Mytologi. Anonymkode: 7d488...e8d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #75 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): I nabolaget har vi ei Kjellfrid, i klassen en Chrisxander. Fra gamle jobben Nova Diamante og har ei venninne som heter Gøril. Alle navnene har vokst på meg, men ville nok ikke brukt dem selv 😄 Anonymkode: 487e4...feb Nova Diamante, var ikke det noe fra campingliv eller noe sånt? 🤔 Anonymkode: d8b4f...12b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #76 Del Skrevet 6 timer siden Daisy-love skrev (8 minutter siden): Hørte om en Brian med norsk uttale Bri-an. Går det også. River med norsk uttale er verre. Ser for meg et barn med spillopper hvor læreren sier: River, du river av meg håret med dette her" 🤣 På engelsk synes jeg River er pent. Huff, Brian uttalt på norsk er ikke pent, særlig ikke på trøndersk… I Nord-Norge finner du navnet Steve. Ikke uttalt som på engelsk, men rett fram sånn som det skrives. Anonymkode: c3ee8...c92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #77 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Loke. Syns det er kjemperart at folk kaller ungene det. Blir som å kalle noen for Adolf, Lucifer ++ Loke var den onde, svikefulle og hatske karakteren i Norrøn Mytologi. Anonymkode: 7d488...e8d Ja, det har jeg aldri skjønt! Assosiasjonen der vil jeg aldri komme bort fra. Har du tenkt å kalle datteren din Hel også da, liksom? Jeg tenker vel at de bare ikke har lest noe norrøn mytologi i det hele tatt… At det handler om kunnskapsløshet. Anonymkode: c3ee8...c92 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #78 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Haha, Nova Diamante var datteren til en på Unge mødre for lenge siden, tror de fikk et barn til med like ille navn. På sånn generelt grunnlag er det styggeste jeg vet de som gir typiske amerikanske navn til barn med norske etternavn. Hailey er vel det verste jeg vet. Anonymkode: 8956a...004 Jaaa, det var det ja. Ikke Campingliv, som jeg trodde. Anonymkode: d8b4f...12b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #79 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg kommer ALDRI over Kwist-Halvard Og jeg er forøvrig i slekt med en Jim Harry. Anonymkode: cc03c...6ce Haha! Jeg kom over en fødselsannonse for Zus-Anne. Mick Ronny var vel dømt til å bli kriminell? Anonymkode: c3ee8...c92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #80 Del Skrevet 6 timer siden uglejenta skrev (39 minutter siden): Timotheus, sønnen til Ulrikke Brandstorp Syns det er kjempesøtt! Men litt vanskelig å se for meg voksen mann med der navnet. Liten gutt er der søtt påZ Anonymkode: 7d488...e8d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå