AnonymBruker Skrevet 22. januar #1 Skrevet 22. januar For å utdype litt mer. Har en kollega som bruker løsvipper daglig. Det ser greit ut, men innimellom løsner de litt i hver ende. De står liksom litt ut i endene. I dag var det veldig mye og. Jeg liker henne godt, og hun er flink i jobben sin. Har bare godord å si om henne. Men så er det dette med disse vippene. Skal jeg si ifra? Evt hvordan? Vil gjerne gjøre det for å være snill, men vet ikke om jeg bør. Jeg er forøvrig en mann som er rundt 20 år eldre enn henne. For å presisere enda en gang. Hun er dyktig i jobben sin. Det er absolutt ikke noe å utsette på henne. Anonymkode: 9e63c...b7f 1
AnonymBruker Skrevet 22. januar #2 Skrevet 22. januar Tror kanskje jeg ville latt det være, selv om det ville vært for å være grei. Men jeg forstår meg ikke på kvinner selv om jeg er en😅 Anonymkode: c663f...c14 7 1
AnonymBruker Skrevet 22. januar #3 Skrevet 22. januar Dette hadde jeg bare oversett. Hun er vel på toalettet i løpet av dagen og ser det selv? Anonymkode: b9d82...a98 13 3
AnonymBruker Skrevet 22. januar #4 Skrevet 22. januar Uff, jeg skjønner at det er fristende å si noe🙈🙊 Anonymkode: e30d7...1d6 3 3
AnonymBruker Skrevet 22. januar #5 Skrevet 22. januar "Jeg tror den ene øyevippen din nesten faller ut" Anonymkode: 53332...f82 12 1
AnonymBruker Skrevet 22. januar #6 Skrevet 22. januar Det er uting å kommentere andres utseende på jobb. Anonymkode: daf44...d4e 7 2
AnonymBruker Skrevet 22. januar #7 Skrevet 22. januar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er uting å kommentere andres utseende på jobb. Anonymkode: daf44...d4e Stort sett. Men ikke hvis noe er galt. Maskara under øynene, åpen buksesmekk, stor flekk på ryggen.. Mye som er snillere å si i fra om Anonymkode: 53332...f82 26 1
Mezzosoprena Skrevet 22. januar #8 Skrevet 22. januar AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Det er uting å kommentere andres utseende på jobb. Anonymkode: daf44...d4e Jeg er i utgangspunktet enig med deg, men ikke i alle anledninger. Ting som åpenbart har gått galt, er det innafor å nevne til vedkommende. Selv blir jeg veldig glad hvis folk sier fra om sminke på avveie, mat mellom tenna, flekker i ansiktet e.l. 7 1 1
AnonymBruker Skrevet 22. januar #9 Skrevet 22. januar AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Det er uting å kommentere andres utseende på jobb. Anonymkode: daf44...d4e Men hun kommenterer ikke vedkommendes utseende ved å si i fra at vippen er løs. Det har jo ingenting med at hun er fin/stygg å gjøre. Jeg setter skikkelig pris på de som sier i fra, hvis de ser noe som er feil. Ene dagen hadde jeg hestehale, men hadde ikke fått med meg alt håret. En annen sa i fra, og jeg fikk sjans til å rette det opp. Andre ganger har maskaraen lagt seg under øyet eller genseren på vrangen, mat mellom tennene. Da er det veldig fint å ha noen som tør å si i fra om slikt. Anonymkode: 0de58...19f 9 1
AnonymBruker Skrevet 22. januar #10 Skrevet 22. januar Takk for svar. Er vel litt som jeg ventet, noen for, noen imot og noen som er litt vel negative. Grunnen til at jeg ikke sier noe er vel at jeg er som det står, 20 år eldre og mann. Må nok tenke litt over det om jeg velger å si noe. Men det er likevel vanlig på min jobb å gi komplimenter til hverandre. Hadde det vært buse i nesen hadde jeg jo sagt ifra. Men dette blir likevel litt anderledes. Jeg er like uklok. Anonymkode: 9e63c...b7f 2
AnonymBruker Skrevet 22. januar #11 Skrevet 22. januar Det kommer jo an på hva din kollega jobber med når løsvippene henger på halv åtte. Jobber hun i skranken der hun møter folk eller med mat, hadde jeg sagt ifra. Anonymkode: f9768...28d 4
Mezzosoprena Skrevet 22. januar #12 Skrevet 22. januar AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Takk for svar. Er vel litt som jeg ventet, noen for, noen imot og noen som er litt vel negative. Grunnen til at jeg ikke sier noe er vel at jeg er som det står, 20 år eldre og mann. Må nok tenke litt over det om jeg velger å si noe. Men det er likevel vanlig på min jobb å gi komplimenter til hverandre. Hadde det vært buse i nesen hadde jeg jo sagt ifra. Men dette blir likevel litt anderledes. Jeg er like uklok. Anonymkode: 9e63c...b7f Ok, jeg overså eldre mann; da råder jeg deg nok til å ikke si noe til henne 🙂 3 1
Sirah Skrevet 22. januar #13 Skrevet 22. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er uting å kommentere andres utseende på jobb. Anonymkode: daf44...d4e Hadde den ene løsvippen min truet med å falle av, buksesmekken min vært åpen eller jeg hadde masse mascara under øynene så hadde jeg satt pris på at kollegaen min hadde sagt ifra. 9
AnonymBruker Skrevet 22. januar #14 Skrevet 22. januar Ting som kan fikses på ti sekunder er greit å si i fra om. Anonymkode: d3a44...ef2 9 1
AnonymBruker Skrevet 22. januar #15 Skrevet 22. januar Nei, synes ikke du bør si noe. Det er sånn en filleting. Anonymkode: 32d91...962
AnonymBruker Skrevet 22. januar #16 Skrevet 22. januar Hun møter folk, men ikke i resepsjon eller lager mat. Jeg AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Nei, synes ikke du bør si noe. Det er sånn en filleting. Anonymkode: 32d91...962 Ja, kanskje det. Egentlig et bra svar. Vi er jo ikke bare to på jobb. Heller overlate det til andre kvinnelige kolleger. Om de ikke sier noe er det sikkert en bagatell ja. Men kanskje jeg heller skal utvikle et festemiddel som funker bedre ? Er det et marked å bli rik på? Anonymkode: 9e63c...b7f 1
AnonymBruker Skrevet 22. januar #17 Skrevet 22. januar Du skal bare si fra om det er noe hun kan fikse ila 3 minutter. Altså om leppestift på tenna, ikke om løse vipper på jobb. Men klart, har hun kundekontakt/er utseende viktig må du kanskje si fra likevel. F eks «Har du noe i øyet? Å nei, det var bare en øyevippe.» Anonymkode: 3c8a8...d0f 2
AnonymBruker Skrevet 23. januar #18 Skrevet 23. januar Det er omsorg å si i fra når ting holder på å dette av, eller det er slike ting. Anonymkode: 9918a...205 1
AnonymBruker Skrevet 23. januar #19 Skrevet 23. januar Det at du er mann får meg til å helle mot at du skal overse det. Blir annerledes når vi damer gir hverandre et hint om at noe er i "uorden", når en mann gjør det, kan hun føle at du går og gransker henne, blir litt kleint. I tillegg er du mye eldre, og det kan også få henne til å lure på hvorfor du går og finstuderer henne. La det ligge. Anonymkode: 75727...f0b 7
AnonymBruker Skrevet 23. januar #20 Skrevet 23. januar Jeg tenker at dette er litt som å si fra om at spennen i håret har løsnet, om et hår fra hodet hengende på genseren, eller når smekken er åpen, åpne skolisser, når noen nylig har tatt på seg leppestift og fått en stripe på siden av munnen, når noen har noe på kinnet f.eks mat osv, osv. Det er hjelp, ikke kritikk Hun ser det kanskje ikke med en gang og tror de løsnet senere på dagen enn hun får med seg, hun ønsker jo å se bra ut så å gjøre henne obs på det er vel bare til hjelp? Det hun har behov for er jo mest sannsynlig bedre lim. Anonymkode: 3d542...b49 5 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå