Makavelli Skrevet 22. januar #1 Del Skrevet 22. januar Jeg har tenkt til å begynne med løpetrening utendørs når snøen har smeltet. Jeg ønsker derfor å kjøpe meg en treningsklokke til å måle puls og rute på en så nøyaktig måte som mulig, men samtidig til en så billig penge som mulig. Jeg trenger ingen fullverdig smartklokke, jeg bruker analoge klokker til hverdags, og har ingen interesse av funksjoner som å kunne ringe, sende SMS, få varsler eller betale via NFC med den. Setter pris på alle tips! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #2 Del Skrevet 22. januar Har du sett på fitbit? Anonymkode: c04e0...1b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 22. januar #3 Del Skrevet 22. januar Tenkte også på Fitbit. De har ulike modeller, til ulikt bruk, og er ganske greie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Et menneske Skrevet 22. januar #4 Del Skrevet 22. januar Jeg hadde Fitbit (og Apple Watch) for flere år siden, men vanndråper gjorde det vanskelig for meg å bruke touchskjerm iblant. Spesielt kjipt når det regner ute og jeg har ikke tid til å knote med dette tullet. Derfor gikk jeg over til Garmin Forerunner - med ordentlige knapper. Har ikke sett meg tilbake siden da. Kostet meg rundt 2000-3000 kr. Vet ikke om det regnes som «billig»? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #5 Del Skrevet 23. januar De fleste fra polar, garmin og coros er trygge valg, inkludert billigmodeller. Jeg har Garmin forerunner 265 og er kjempefornøyd. Bruker vanligvis pulsbelte til, men håndleddsmålingen funker greit. 165 er en litt billigere modell, men ny med fin amoledskjerm og god måling på håndledd. Anonymkode: 48f53...a6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå