AnonymBruker Skrevet 22. januar #1 Del Skrevet 22. januar Hei, hender det at dere bruker mikrobølgeovnen på lavere effekt (W) enn maks? Er det noen grunn til det? Anonymkode: 84993...632 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #2 Del Skrevet 23. januar aldri. kun på 100% og 80 - lavere W kan brukes til tining har jeg lest, men har ikke brukt det hittil. Anonymkode: 0961c...a31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #3 Del Skrevet 23. januar Ja hender det ja. Når jeg skal tine noe. Og når jeg skal lage sånn vann med nudler og slik. Da bruker jeg ikke full styrke. Men jeg bruker ikke mikro så mye. Jeg har så mange funksjoner på den. Den er en ovn i tillegg. Anonymkode: 4edf0...8e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #4 Del Skrevet 23. januar Alltid laveste mulig. Anonymkode: 68965...1ed 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #5 Del Skrevet 23. januar Jeg bruker den effekten det står på ferdigmaten at den skal varmes på. Anonymkode: ef742...5ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #6 Del Skrevet 23. januar Av og til hvis jeg tilbereder noe til barna som kun skal ha en lunk (de liker f.eks. lunket «kakao»). Eller hvis jeg skal smelte smør til baking som ikke skal frese. Ellers har mikrobølgeovnen vår en egen funksjon for tining av frossen mat. Anonymkode: 6ff2a...de9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå