Gå til innhold

Koffert som tåler behandlingen den får på flytur

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Ønsker meg en mellomstor(+) koffert med fire hjul, som tåler "fly-behandling". En del større enn kabinkoffert, men ikke som de aller største på markedet.

Det trenger heller ikke å være den dyreste, så klart ;)

Anonymkode: 836a5...694

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg har et par fra Samsonite. Både mellomstor og stor. En av de letteste. Begge har tålt flyreiser veldig godt. Null skader. Ikke av de billigste, men en av de kjøpte jeg på tilbud med 30-40% avslag. Det var i august. Kjøpte den fra Samsonite sin butikk i Oslo. 

Anonymkode: 187e7...660

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Min siste var en jeg kjøpte på Europris til type 399. Den er vel nå type 15 år og lever (den ser ikke pen til men den lever).

De fleste ting tåler såkalt « fly behandling». Den er langt fra spesielt hardhendt. Den eneste forskjellen på det du sender med deg på flyet og det du sender i posten eller som butikker og firma får tilsendt fra produksjonsland med lav timebetaling er at du ser at de kaster kofferter, mens de øvrige pakkene kastes utenfor ditt synsfelt (jeg kan garantere deg at de likevel kastes rundt).

Anonymkode: 3e517...5df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hard cover fra Samsonite. Hatt samme koffert i 20 år, og null problem med selve kofferten eller hjulene (fire hjul). Måttet bytte håndtaket en gang, den som en drar opp, etter brutal behandling på Gardemoen, men flyselskapet dekket det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har kofferter fra American Tourister og er superfornøyd. 13 år gamle nå, og fungerer som når de var ny. 

Anonymkode: 439ef...fd6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 22.1.2025 den 19.49):

Jeg har kofferter fra American Tourister og er superfornøyd. 13 år gamle nå, og fungerer som når de var ny. 

Anonymkode: 439ef...fd6

Støtter denne! Brukte  Samsonite i «alle» år, men så prøvde jeg American Tourister og jeg går ikke tilbake til Samsonite.

Anonymkode: 92d65...bb2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...