AnonymBruker Skrevet 22. januar #21 Del Skrevet 22. januar AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Nei. Min mann, faren min, brødrene mine, svogerne mine, kollegaene mine og vennene mine, samt mine venninners menn, er alle snille menn som har fått seg damer uten noe unormal tidsbruk på det. Ingen av dem vil jeg karakterisere som slu og tøffe, heller snille som lam. Det er vanlig å være ærlig og snill. Det er vanlig å være singel. Det er vanlig å være i parforhold. Anonymkode: e0d44...13b Dette 😊 og vil jeg jo si at man tiltrekker seg jo hva man er selv er. Jeg var utrolig deprimert og bitter, så jeg tiltrakk meg menn som ikke var hyggelige mot meg. Nå som jeg har ryddet opp i problemene så føler jeg meg bedre og tiltrekker meg en helt annen type menn. Jeg ser jo mye bedre ut, lyser en annen type energi. Anonymkode: 6d02a...fb7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #22 Del Skrevet 22. januar Cartman skrev (1 time siden): Ja. Det moderne samfunnet belønner spisse albuer. Men å ha selvtillit, grenser og respekt for seg selv er ikke det samme som å være drittsekk 😊 føler mange blander de sammen. Du kan faktisk ha et godt hjerte samtidig som du står opp for deg selv og ikke lar folk tråkke på deg 😊 Anonymkode: 6d02a...fb7 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morpheus Skrevet 22. januar #23 Del Skrevet 22. januar Ja. Badgys er nok morsomme i ungdommen. Men etterhvert endrer kvinnene som er blitt mishandlet av badguys strategi. De vil ha en trygg mann som har alt på stell med jobb, økonomi osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #24 Del Skrevet 22. januar Slemme menn mener nok det er noe i det. Men nei. Anonymkode: af57e...993 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #25 Del Skrevet 22. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Må menn være skikkelig tøffing og slu for å få resultater i parnersøket? Holder det å være helt ærlig og snill som en lam? Anonymkode: cb7aa...c40 Min erfaring er at de som definerer seg som nice guy er ikke snille i det hele tatt og når jeg hører menn som omtaler seg selv som snille så lyser varsellampene i hodet mitt 😊 Jeg ville løpt i annen retning om noen sa det til meg. Ofte så handler det om bitterhet, lite evne til å se seg og rydde opp i egne problemer. Anonymkode: 6d02a...fb7 4 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cartman Skrevet 22. januar #26 Del Skrevet 22. januar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men å ha selvtillit, grenser og respekt for seg selv er ikke det samme som å være drittsekk 😊 føler mange blander de sammen. Du kan faktisk ha et godt hjerte samtidig som du står opp for deg selv og ikke lar folk tråkke på deg 😊 Anonymkode: 6d02a...fb7 Alle mennesker har både høy og lav selvtillit. Selvtilliten henger som regel sammen med tilbakemeldingene man får. Feks får jeg ofte positive tilbakemeldinger på jobben jeg gjør. Det bidrar til høy selvtillit på jobb. På den annen side er jeg ikke veldig flink på date og dermed er selvtilliten lavere på den arenaen. Vi mennesker befinner oss på mange arenaer gjennom uken og vår selvtillit varier fra arena til arena. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #27 Del Skrevet 22. januar Cartman skrev (Akkurat nå): Alle mennesker har både høy og lav selvtillit. Selvtilliten henger som regel sammen med tilbakemeldingene man får. Feks får jeg ofte positive tilbakemeldinger på jobben jeg gjør. Det bidrar til høy selvtillit på jobb. På den annen side er jeg ikke veldig flink på date og dermed er selvtilliten lavere på den arenaen. Vi mennesker befinner oss på mange arenaer gjennom uken og vår selvtillit varier fra arena til arena. Og hvis du lar folk tråkke på deg i datingmarkedet på grunn av lav selvtillit så er det et deg-problem. 😊 Anonymkode: 6d02a...fb7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #28 Del Skrevet 22. januar «Nice guys may finish last, but slow and steady wins the race.» Jeg har alltid falt for snille gutter. Ja, jeg har selvfølgelig «crusha» på bad boys, men har utelukkende forelsket meg og blitt kjæreste med den snille nerden. Men nerden har da vært morsom, oppmerksom, omtenksom, sosialt intelligent, hatt digge biceps og ei snerten rumpe. Anonymkode: 6f479...1f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cartman Skrevet 22. januar #29 Del Skrevet 22. januar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Og hvis du lar folk tråkke på deg i datingmarkedet på grunn av lav selvtillit så er det et deg-problem. 😊 Anonymkode: 6d02a...fb7 Absolutt, men det har ingenting med selvtillit å gjøre. Mennesker som lar seg tråkke på mangler ryggrad og det er noe helt annet. Mitt problem er heller at jeg er for direkte og at vi derfor må "snakke" sammen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MildeMarie Skrevet 22. januar #30 Del Skrevet 22. januar Jeg kjenner mange «nice guys» som har dame. Og har kjent/kjenner flere typer i offer-rolle opp gjennom årene som har adoptert dette sitatet. De er gjerne single. De oppfatter seg selv som veldig snille og ærlige. Det stemte noen ganger. Men ikke all ærlighet er smart. Og det å være bare «snill» som i «ikke gjøre noe slemt» og ikke veldig omtenksom, er heller ingen suksessfaktor. Jeg ser størst korrelasjon mellom umoden eller sosialt litt «off» og singel. 🤷♀️ Det å ta opp dette sitatet for å dra damer er nok heller ingen suksess dessverre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #31 Del Skrevet 22. januar AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Å svare ja ville jo hinte om noe lite flatterende ved kvinners adferd, og dette er jo kvinneguiden, så NEI! Anonymkode: 1e637...113 Hvordan da tenker du? 😊 Anonymkode: 86fac...978 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knooters Skrevet 22. januar #32 Del Skrevet 22. januar Aldri vært sånn. Å være en "nice guy" er ikke å være en tøffel. Den klassiske gentlemannen er jo et eksempel på en "nice guy" som absolutt ikke endte opp "last". Selv om rollen er litt annerledes nå, er prinsippet det samme. Men en kan ikke forveksle "nice guy" med "fyr som bare er et vedheng til en kvinne, og hennes yes-man". 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #33 Del Skrevet 22. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Må menn være skikkelig tøffing og slu for å få resultater i parnersøket? Holder det å være helt ærlig og snill som en lam? Anonymkode: cb7aa...c40 Det stemmer, dessverre. Tragisk situasjon slik det er i dag der vi har helt crazy damer som er stuck-up Princess syndrom, mens samfunnet her hvor kvinner dominerer gjennom skole, kommunal- og offentlig sektor har silt ut et stadig økende antall menn inn i "grøfta" at vi nå (dessverre eller naturligvis) har en situasjon der partier som Frp er klart størst blant menn, tett etterfulgt av Høyre. Om vi ser fra andre land, det er alltid sånn det starter, før menn begynner å bli enda mer radikalisert. Det går ofte fra Reagan til Bush og så til Trump (USA) og fra Thatcher til Cameron og videre nå til Nigel Farage og Andrew Tate (UK). Bare for å ta noen eksempler, men det finnes mange flere. Det er vanskelig å være vanlig eller under-gjennomsnittet mann i dag da alt går mot en. Da snakker jeg spesielt om menn som heller ikke har noe særlig til formue eller penger. Sistnevnte er virkelig "drepende" på alle måter, for har man penger, så kan man i det minste rette blikket mot andre land og har noe annet interessant å tilby. Princess-syndrom damene her der også mange er ekstreme feminister, men de konservative damene er heller ikke noe bedre egentlig, for begge deler fortsatt hypergami klatre-fanatismen sin, så er det slik at de respekterer deg bare ut fra hvor "sterk bossy" og "hot" du er (muskler, arrogant holdning, helst stort lem) og så kommer penger og intelligens / akademiske titler rett etterpå siden damer har en akademisk fetisj har jeg lagt merke til, utover de vanlige fetisjene som jeg nettopp har nevnt. Hun respekterer deg dermed bare som lenge du er "løve", men du må ikke glemme at du ligger i senga med ei "løvinne", og blir du "snill som lam" eller viser for mye følelser eller uansett hva det måtte være som gjør at hun føler at du "ikke er god nok", så er man ferdig. Sex og nærhet, inkludert kyss og klemmer er veldig viktig for en person og det trenger man - og det er helseskadelig å være altfor lenge uten dette. Men man må også huske på at man ligger i senga med ei som mest sannsynlig respekterer en som lenge din "høye status" er intakt og det inkluderer utseendet ditt, musklene og at penisen fungerer hele tiden til enhver tid. Problemet for menn er at man må ha en dame ved sin side om man har lyst å få en sønn eller datter eller begge deler, så vi kommer ikke videre uten en dame. Og hvis man har fått barn, så blir gjerne de viktigst for begge foreldre. Men den store forskjellen er nettopp at mannen må ha en dame for å stifte familie, altså få barn. Slik situasjonen er i dag, så er det ganske kritisk for mange menn og vi ser mer ekstreme politiske strømninger i flere land som går imot dagens kvinner og deres holdninger. Virker som en del menn har fått nok. Anonymkode: 986d2...afa 2 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #34 Del Skrevet 22. januar AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Det stemmer, dessverre. Tragisk situasjon slik det er i dag der vi har helt crazy damer som er stuck-up Princess syndrom, mens samfunnet her hvor kvinner dominerer gjennom skole, kommunal- og offentlig sektor har silt ut et stadig økende antall menn inn i "grøfta" at vi nå (dessverre eller naturligvis) har en situasjon der partier som Frp er klart størst blant menn, tett etterfulgt av Høyre. Om vi ser fra andre land, det er alltid sånn det starter, før menn begynner å bli enda mer radikalisert. Det går ofte fra Reagan til Bush og så til Trump (USA) og fra Thatcher til Cameron og videre nå til Nigel Farage og Andrew Tate (UK). Bare for å ta noen eksempler, men det finnes mange flere. Det er vanskelig å være vanlig eller under-gjennomsnittet mann i dag da alt går mot en. Da snakker jeg spesielt om menn som heller ikke har noe særlig til formue eller penger. Sistnevnte er virkelig "drepende" på alle måter, for har man penger, så kan man i det minste rette blikket mot andre land og har noe annet interessant å tilby. Princess-syndrom damene her der også mange er ekstreme feminister, men de konservative damene er heller ikke noe bedre egentlig, for begge deler fortsatt hypergami klatre-fanatismen sin, så er det slik at de respekterer deg bare ut fra hvor "sterk bossy" og "hot" du er (muskler, arrogant holdning, helst stort lem) og så kommer penger og intelligens / akademiske titler rett etterpå siden damer har en akademisk fetisj har jeg lagt merke til, utover de vanlige fetisjene som jeg nettopp har nevnt. Hun respekterer deg dermed bare som lenge du er "løve", men du må ikke glemme at du ligger i senga med ei "løvinne", og blir du "snill som lam" eller viser for mye følelser eller uansett hva det måtte være som gjør at hun føler at du "ikke er god nok", så er man ferdig. Sex og nærhet, inkludert kyss og klemmer er veldig viktig for en person og det trenger man - og det er helseskadelig å være altfor lenge uten dette. Men man må også huske på at man ligger i senga med ei som mest sannsynlig respekterer en som lenge din "høye status" er intakt og det inkluderer utseendet ditt, musklene og at penisen fungerer hele tiden til enhver tid. Problemet for menn er at man må ha en dame ved sin side om man har lyst å få en sønn eller datter eller begge deler, så vi kommer ikke videre uten en dame. Og hvis man har fått barn, så blir gjerne de viktigst for begge foreldre. Men den store forskjellen er nettopp at mannen må ha en dame for å stifte familie, altså få barn. Slik situasjonen er i dag, så er det ganske kritisk for mange menn og vi ser mer ekstreme politiske strømninger i flere land som går imot dagens kvinner og deres holdninger. Virker som en del menn har fått nok. Anonymkode: 986d2...afa DETTE. Dette. Dette gjør at du er singel. To setninger, og du har avskrevet deg selv. Anonymkode: 6f479...1f2 3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #35 Del Skrevet 22. januar Uttrykket har noe for seg. Når du finner din «nice guy» slutter du jo å lete, og han snille blir et varig forhold. Dvs den siste. Så er det litt forskjellig hvor mange frosker man kysser før man oppdager prinsen. Bad boys har ofte en avslappet selvtillit som gjør dem gode på sjekking. Anonymkode: b9754...3af 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #36 Del Skrevet 22. januar Problemet med enkelte menn, er att de gjør seg totalt usynlige, en vet ikke att de ønsker en livsledsager, og de viser det ikke, de sier det ikke, de ymter ikke om noe som helst i den retningen og,og de blir da gående aleine selvom de har alle kvaliteter ved seg. Så da går de der, i den lille bobla si og styrer på med seg og sitt, og åra går... Kvinner er like lite tankelesere som menn, så en må iallefall vise litt interesse om en skal ha en mulighet, det er lite som ramler rett i fanget på en, dette gjelder også på den fronten. Anonymkode: d0e6c...fe0 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #37 Del Skrevet 22. januar Alle menn jeg kjenner som er i varige forhold er snille menn. Det betyr likevel ikke tafatte og uten egne meninger og mål i livet. Eksene mine forlot jeg fordi de sluttet med å være snille og ble egoistiske. Min mann falt jeg først for da han droppet den kule og tøffe maska. Han har ikke sluttet med å være snill heller, så forholdet er fremdeles godt. Elsker min snille mann. 🥰 (Aldri opplevd at kvinner vil ha en slem mann. At det står på ønskelista. Noen blir lurt, men det er noe annet enn å gå for det.) Anonymkode: f880b...26d 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bipolar Skrevet 22. januar #38 Del Skrevet 22. januar Snill bad guy... Bare å være ærlig mot deg selv, og gi fjøla i hva andre synes. Så kommer damene labbende og banker på døra. Ikke prøv å være en annen en du er. Vær ærlig mot deg selv, og lyg for damene når de spør for bekreftelse. (når de spør om dressen er fin, om skoene passer, osv.) Vær ærlig med dem når det er viktig. Stå for det du er/mener. Ikke snu jakken etter vinden. Good guys, dersom du definerer det som en ærlig fornuftig fyr, slutter ikke alltid sist. Men ja, good guys, som i simps, slutter sist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bipolar Skrevet 22. januar #39 Del Skrevet 22. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Å svare ja ville jo hinte om noe lite flatterende ved kvinners adferd, og dette er jo kvinneguiden, så NEI! Anonymkode: 1e637...113 Det ville likevel være rett for en liten del av dagens kvinner. Men heldigvis, Norge er ikke USA. Så det gjelder fremdeles ikke majoriteten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #40 Del Skrevet 23. januar Definer "snill". Kjæresten min er langt fra machomann, behandler meg med respekt og kjærlighet og er ekstremt omsorgsfull ovenfor meg. Men han er ingen pushover. Sterke meninger og ikke redd for en konfrontasjon. Om du er "tøffel" som bare jatter med, ikke har egne meninger og lar seg overkjøre så er du ikke "snill", men en dørmatte. Anonymkode: 2c3bc...ce2 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå