AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Del Skrevet 5 timer siden Dere som jobber natt og har det rolig, hva gjør dere på jobb? Sitter stort sett og fryser og kjeder meg 😅 Anonymkode: 2c963...cb4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #2 Del Skrevet 4 timer siden I de rolige periodene ser jeg serier og leser evt pensum.. det kan hende jeg tar en tur i lintøy rommet å rydder dette, eller bretter vaskekluter. Men prøver å hvile litt og, for plutselig blir det full rulle med en pasient eller 3 som er dårlige Anonymkode: ad219...87a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Del Skrevet 4 timer siden Lese bok, pusle, strikke, høre på musikk, fargelegge, gjøre yoga, se serie/film osv 😊 Anonymkode: ad9d2...c65 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #4 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (58 minutter siden): I de rolige periodene ser jeg serier og leser evt pensum.. det kan hende jeg tar en tur i lintøy rommet å rydder dette, eller bretter vaskekluter. Men prøver å hvile litt og, for plutselig blir det full rulle med en pasient eller 3 som er dårlige Anonymkode: ad219...87a Problemet hos meg er at det er hjemmebasert tjeneste, så kan ikke bare begynne å vaske rundt meg. Leser en del pensum og holder meg oppdatert, men føler at alt dreier seg om yrket 😆 Anonymkode: 2c963...cb4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #5 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Lese bok, pusle, strikke, høre på musikk, fargelegge, gjøre yoga, se serie/film osv 😊 Anonymkode: ad9d2...c65 Tips til gode filmer eller seier? Finner ikke noe som fenger som jeg ikke har sett før. Anonymkode: 2c963...cb4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #6 Del Skrevet 3 timer siden Da legger jeg meg og sover. Er anestesisykepleier på sykehus, så jobber ofte mye på nattevaktene, men bare med akutte ting, så innimellom er det vakter det skjer lite og da legger jeg meg og sover noen timer, eller mange timer, uanvhengig om “alarmen går” eller ikke. Er starten av vakta rolig ser jeg gjerne en episode av en serie eller dokumentar eller svarer ut noen e-poster før jeg “tar natta”. Anonymkode: eb478...f73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Macro Skrevet 3 timer siden #7 Del Skrevet 3 timer siden Pakker ut varer, vasker og rydder medisinrom, vasker og rydder vaktrom, rydder i permer, gjør det jeg kan for å lette jobben til dagvakter osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #8 Del Skrevet 2 timer siden Jeg hekla et sengeteppe da jeg jobba som nattevakt i fjor. En bestemorrute her og en bestemorrute der mellom slagene ... det blei veldig fint. Og stort. Anonymkode: 8fbba...27e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå