AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Del Skrevet 4 timer siden Fylte nylig 50 år, og bor ikke sammen med kjæresten. Vi er langdistanse, da han bor i et annet (europeisk) land. Til bursdagen min fikk jeg melding med gratulerer med dagen, og 20 roser på døra. Vinterroser, til 399,-. (ja, jeg sjekket prisen) Vi har vært sammen i ca 1,5 år. Er jeg urimelig som blir skuffet over kun en bukett blomster på femtiårsdagen..? Lurer liksom på hva man kan forvente. Mener ikke at man må kjøpe noe dyrt, liksom, men bare....NOE med litt omtanke? Spesielt når det er en rund dag? Anonymkode: a1eb2...a33 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #2 Del Skrevet 4 timer siden Har du sagt hva du ønsker deg? Uansett er du den sære her. Sjekke opp prisen på blomster, der har jeg virkelig aldri gjort... Anonymkode: 5668c...d37 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Del Skrevet 4 timer siden Kanskje han har en overraskelse til dere treffes neste gang? Anonymkode: 9d178...032 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #4 Del Skrevet 4 timer siden Blomster er da omtanke? Syns du virka utakknemlig. Hvem sjekker prisen liksom? Kanskje han har en overraskelse neste gang dere ses? Anonymkode: c69e8...6f1 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #5 Del Skrevet 4 timer siden Jeg ville blitt skuffet. Synes det var en veldig snau bursdagsgave, og særlig på en så stor rund dag som 50-årsdagen. Anonymkode: dd75f...74d 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #6 Del Skrevet 4 timer siden Hvem sjekker prisen på gaver? Du fikk blomster og oppmerksomhet. Er vel bedre å feire neste gang dere treffes med en god middag og vin? Anonymkode: cb5fd...7ef 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #7 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Blomster er da omtanke? Syns du virka utakknemlig. Hvem sjekker prisen liksom? Kanskje han har en overraskelse neste gang dere ses? Anonymkode: c69e8...6f1 Joa, jeg ser at det var teit å sjekke prisen. Men er det ikke litt naturlig å markere femtiårsdagen littegrann, da? Vise at man setter pris på den andre liksom? På kortet sto det også: Gratulerer med dagen! Håper du får en fin dag. That's it. Anonymkode: a1eb2...a33 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #8 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Blomster er da omtanke? Syns du virka utakknemlig. Hvem sjekker prisen liksom? Kanskje han har en overraskelse neste gang dere ses? Anonymkode: c69e8...6f1 Det er flere måneder til vi får treffes igjen, pga jobbsituasjon. Og det vet han. Anonymkode: a1eb2...a33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #9 Del Skrevet 3 timer siden Du er ikke sær, som noen nevner. Du burde i det minste fått et mer utfyllende bursdagskort. Og kanskje en gjenstand som et smykke, armbånd eller liknende. Trenger ikke være noe dyrt men blomster virker mer hverdagslig og rett og slett litt latskap fra hans side. Men jeg ville ikke sagt noe om det, da blir han nok såret. Anonymkode: 038fa...c9f 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #10 Del Skrevet 3 timer siden Jeg hadde blitt skuffet 🙈🙈 forventer faktisk gave av kjæresten min , han hadde definitivt fått av meg . Anonymkode: a331a...681 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #11 Del Skrevet 3 timer siden Kjæreste som bor i et annet land... Flere måneder til dere treffes... Hva slags forhold er dette? Jeg spør fordi det er relevant ift spørsmålet ditt. En blomsterbukett til 400 er sånt som jeg kjøper til kjæresten min på impuls. Hun bestod en prøve ifbm etterutdanning og da fikk hun bobler i tillegg til blomstene. Julegaven hennes kostet ca 2500. Vi bor ikke sammen, men treffes mye og vil nok flytte sammen snart. Forholdet er snart et år gammelt. Vi er på samme alder. Mulig jeg er gnien jeg også. Men, sorry, TS, jeg synes ikke en vanlig blomsterbukett på en jubileumsbursdag er nok. Det er i hvert fall gnient. Anonymkode: e9baa...275 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #12 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Kjæreste som bor i et annet land... Flere måneder til dere treffes... Hva slags forhold er dette? Jeg spør fordi det er relevant ift spørsmålet ditt. Vel, vi er nå kjærester da, til vanlig treffes vi oftere, men vi traff hverandre for et par uker siden. Men nå er det altså en litt spesiell jobbsituasjon som gjør at det blir et opphold en stund. Men planen er å treffes igjen i april, da. Jeg fikk forresten de eksakt samme blomstene i fjor til bursdagen, og da ble jeg kjempeglad, fordi det var fine blomster, og forholdet var relativt nytt, så jeg forventet liksom ikke så mye. Men nå har det gått et år til, og når det nå er såpass rundt tall, så... trodde jeg kanskje at jeg skulle få litt mer oppmerksomhet på en måte.. Kjenner jeg er bare skuffet og litt lei meg, og vet ikke om jeg overdriver, så det er derfor jeg spør. Er ikke viktig for meg med dyre gaver, men hadde liksom håpet på noe han hadde lagt litt omtanke i. Jeg ønsker også å ta det opp med ham, fordi jeg ønsker jo å vite det hvis forholdet vårt ikke er det helt store for hans del. Anonymkode: a1eb2...a33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #13 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Joa, jeg ser at det var teit å sjekke prisen. Men er det ikke litt naturlig å markere femtiårsdagen littegrann, da? Vise at man setter pris på den andre liksom? På kortet sto det også: Gratulerer med dagen! Håper du får en fin dag. That's it. Anonymkode: a1eb2...a33 Nei, du er ikke 50... 😂 Anonymkode: 5668c...d37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #14 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Joa, jeg ser at det var teit å sjekke prisen. Men er det ikke litt naturlig å markere femtiårsdagen littegrann, da? Vise at man setter pris på den andre liksom? På kortet sto det også: Gratulerer med dagen! Håper du får en fin dag. That's it. Anonymkode: a1eb2...a33 Ærlig talt så utakknemlig! Jeg hadde blitt overlykkelig over blomster levert på døra!!!!! Har bursdag snart, laaaang fra rund dag, men har fått beskjed om å pakke for overnatting. Blir VELDIG glad og takknemlig for dette, MEN hadde blitt like glad for blomster, helt ærlig!! Betyr at han tenker på meg og gjør noe aktivit for å glede meg. Sammen i 2 år. Kvinne Anonymkode: d1fd1...321 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #15 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ærlig talt så utakknemlig! Jeg hadde blitt overlykkelig over blomster levert på døra!!!!! Har bursdag snart, laaaang fra rund dag, men har fått beskjed om å pakke for overnatting. Blir VELDIG glad og takknemlig for dette, MEN hadde blitt like glad for blomster, helt ærlig!! Betyr at han tenker på meg og gjør noe aktivit for å glede meg. Sammen i 2 år. Kvinne Anonymkode: d1fd1...321 Her sier du jo at du tilogmed på en IKKE-rund bursdag fikk en tur i stedet... Anonymkode: a1eb2...a33 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #16 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Her sier du jo at du tilogmed på en IKKE-rund bursdag fikk en tur i stedet... Anonymkode: a1eb2...a33 Ja og sier også at jeg ville blitt like glad for blomster på døra, om du leste alt Anonymkode: d1fd1...321 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #17 Del Skrevet 3 timer siden Ja, du er storforlangende. Ærlig talt 20 roser er jo en super gave det. Du kan tørke dem og ha dem i en vase. Anonymkode: 8b238...742 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #18 Del Skrevet 3 timer siden Hadde det føltes bedre om rosene kostet 4000? Siden du sjekket pris. Du sier du ikke bryr deg om prisen, men omtanken, men så er det akkurat det du ikke gjør? Anonymkode: d5f9e...a72 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #19 Del Skrevet 3 timer siden Jeg skjønner ts litt jeg, føler ikke det handler om blomstene i og for seg. Men hun fikk nøyaktig det samme i fjor, når forholdet var nytt og det ikke var en rund dag. Hun ønsket vel bare at det ble market litt mer nå? Så dersom hun hadde fått en twistpose i fjor, så hadde årets gave vært et trinn opp. Mens nå føles det som de står på samme sted. Anonymkode: 9381b...cd1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #20 Del Skrevet 3 timer siden Jeg er helt enig, en bukett roser til 50 ÅRS er altfor ille, det mener jeg faktisk. Anonymkode: eb6ff...b0d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå