AnonymBruker Skrevet 23. januar #81 Del Skrevet 23. januar Deler seng og rom nå, men vi har kjøpt oss større bolig der jeg endelig får eget soverom. Han snorker så voldsomt til tider, så jeg gleder meg til å kunne sove rett og slett. Vi liker det begge litt kjølig. Stort sett legger mannen min seg litt senere enn meg i hverdagene og jeg litt senere enn ham i helgene. Anonymkode: a9678...999 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 04:23 #82 Del Skrevet lørdag kl 04:23 AnonymBruker skrev (På 22.1.2025 den 16.15): Hvordan sover dere hjemme hos dere? Har dere barn? Snorker en av dere/begge som forstyrrer? Liker dere samme temp, lys av/på og noen liker å sovne til musikk, podcast/tv/pc, mens andre på ha det stille. Er dere like der? Samt legger dere dere samtidig? Anonymkode: d0495...289 Da vi ble sammen sov vi i samme seg, så fikk vi barn og en av oss lå på gjesterommet. Nå sover vi sammen igjen. Tok litt tid å bli vant med det igjen. Anonymkode: d0495...289 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 06:23 #83 Del Skrevet lørdag kl 06:23 Ja, vi sover sammen. Mannen min snorker, og jeg liker å ha det kjølig, men vi har likevel lukket vindu fordi mannen min liker å ha det ganske lunt. Jeg ser lå at jeg har tilpasset meg mest, men jeg synes det er hyggeligst å sove sammen, så da blir det sånn. Vi er i 50-årene og har vært sammen i maange år. Anonymkode: c9a63...015 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pilleville Skrevet lørdag kl 06:31 #84 Del Skrevet lørdag kl 06:31 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ja, vi sover sammen. Mannen min snorker, og jeg liker å ha det kjølig, men vi har likevel lukket vindu fordi mannen min liker å ha det ganske lunt. Jeg ser lå at jeg har tilpasset meg mest, men jeg synes det er hyggeligst å sove sammen, så da blir det sånn. Vi er i 50-årene og har vært sammen i maange år. Anonymkode: c9a63...015 Uff, kanskje litt vel mykje tilpasning😢? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 07:04 #85 Del Skrevet lørdag kl 07:04 Vi sover i samme seng. Vi holder til og med rundt hverandre mens vi sover. Sover aldri like godt når den andre ikke er der. Anonymkode: 4e095...467 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 07:12 #86 Del Skrevet lørdag kl 07:12 Anonymkode: 9fdb5...3e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 07:17 #87 Del Skrevet lørdag kl 07:17 Deler i utgangspunktet seng. Men han er B menneske og liker å være sent oppe og sovner ofte på sofaen. Og kommer inn et par timer før jeg skal stå opp . Jeg er a menneske og elsker å legge meg tidlig og stå opp tidlig. Han må ha bakgrunnsstøy når han sover. Jeg må ha det stille. Han snorker. Bruker ørepropper men hjelper lite 😅 Drømmen hadde vært å sover på to ulike rom. Anonymkode: 22b03...eb5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 07:29 #88 Del Skrevet lørdag kl 07:29 Vi har ikke bare egne soverom, vi sover i hver vår etasje og har hvert vårt bad. 🙂Søvnkvalitet på topp, elsker hverandre, koser oss i hverandres selskap (i våken tilstand), krangler aldri, har vært sammen i veldig mange år og det varer garantert livet ut. 💖 Anonymkode: 76eee...496 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
911 Skrevet lørdag kl 11:23 #89 Del Skrevet lørdag kl 11:23 AnonymBruker skrev (På 22.1.2025 den 16.52): Hvilken seng har dere? Dette er et problem for meg, våkner bare han snur seg.. så er på jakt etter ny madrass/seng. Anonymkode: bdbe9...a20 Ikke meg du spør, men jeg svarer for oss. Vi legger oss alltid samtidig og ligger i en 180 seng med Wonderlandmadrass med memoryskum. Anbefales. Senga er så bred at det er plass til i alle fall 3 om det skulle bli aktuelt 😄 Jeg kan snu meg i søvne (hvem gjør ikke det) uten at hun merker noe. Vi liker heldigvis begge at det er kjølig i rommet men varmt i senga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 11:31 #90 Del Skrevet lørdag kl 11:31 AnonymBruker skrev (På 22.1.2025 den 17.20): Det er jeg uenig i, for egen del. Jeg har det på alle måter best når jeg sover ved siden av han. Det gir en ro og trygghet. Jeg kan slite med oppvåkninger, og da roer jeg med raskt om jeg kryper inntil han, eller bare tar ut handen og legger den på armen eller ryggen hans. Og man har disse veldig fine øyeblikkene sammen i det man legger seg, og i det man våkner. Anonymkode: 33ea1...de8 Men da er du våken, du sovet ikke. Ergo er du ikke uenig i det utsagnet, men foretrekker å ikke våkne alene. Anonymkode: 6eccb...438 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 11:32 #91 Del Skrevet lørdag kl 11:32 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men da er du våken, du sovet ikke. Ergo er du ikke uenig i det utsagnet, men foretrekker å ikke våkne alene. Anonymkode: 6eccb...438 Ps. Jeg/vi sover alene. Anonymkode: 6eccb...438 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 11:34 #92 Del Skrevet lørdag kl 11:34 Skulle ønske vi hadde soverom nok til at jeg kunne sovet for meg selv. Våkner av hvert minste grynt, av at han snur på seg og at han blåser soveånde min vei osv. Jeg er gravid og sover helt ekstremt dårlig i tillegg til at han må ha på minst seks alarmer om morgenen så er jeg lys våken etter en.. så det er dritairri å ligge våken 30-40 min før jeg trenger stå opp for å gjøre nr 1 klar for bhg fordi han må slumre. Anonymkode: dfd71...982 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:35 #93 Del Skrevet lørdag kl 20:35 Sov ikke sammen med eksen på mange år, i hovedsak pga hans snorking. Med nåværende mann sover vi sammen, og det er helt nydelig ❤️ Han snorker ikke, og det er godt å være nær hverandre uten klær om natten. Anonymkode: 6c877...8b4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 22:31 #94 Del Skrevet lørdag kl 22:31 AnonymBruker skrev (På 22.1.2025 den 16.15): Hvordan sover dere hjemme hos dere? Har dere barn? Snorker en av dere/begge som forstyrrer? Liker dere samme temp, lys av/på og noen liker å sovne til musikk, podcast/tv/pc, mens andre på ha det stille. Er dere like der? Samt legger dere dere samtidig? Anonymkode: d0495...289 Vi bor sammen annenhver uke. Har ikke barn sammen. Lite/ingen snorking. Samme temp (litt kjølig). Deler en single dyne. Sover som en knute, alltid helt inntil hverandre. Mørkt uten lyd. Men kan sove til lav musikk også, men det har ikke skjedd ofte. Legger oss samtidig. Han sovner stort sett alltid først. Det hender unntaksvis at han våkner og ikke får sove igjen, da står han opp og gjør andre ting. Han kommer alltid tilbake og sover med meg igjen. Anonymkode: fc036...c78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 05:52 #95 Del Skrevet søndag kl 05:52 Vi sover sammen, med en 5-åring i midten. Jeg gruer meg skikkelig til hun ikke vil sove med oss mer, men gleder meg samtidig til å få mannen min for meg selv igjen. Vi sover godt alle tre, selv om vi voksne har ulik døgnrytme. Mannen legger seg mange timer senere enn meg, snorker og hører på podcast med ørepropper før han sovner. Men ingenting av dette plager meg. Heldigvis er vi helt enige om at soverommet skal være så kaldt som mulig. Vi lukker aldri vinduet, selv ikke om vinteren. Hvis vi ikke var enige om det, ville det nok vært mye verre å sove sammen. Anonymkode: 7e431...495 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 06:01 #96 Del Skrevet søndag kl 06:01 Vi sover sammen , sovner i skje hver kveld , vi liker å ha det ha svalt på rommet , helt ryddig , ingen lesing eller mobilbruk. Begge snorker litt i perioder. I perioder hvor begge sliter med søvn hører vi gjerne litt musikk på sengen som kan hjelpe til med å finne roen . Vi kunne nok sikkert innimellom hatt utbytte av å sove på hvert vår rom pga snorkingen , men vi setter pris på den nærheten og intimiteten vi har i søvnen vi har om natten Anonymkode: 093f2...349 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pilleville Skrevet søndag kl 06:04 #97 Del Skrevet søndag kl 06:04 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Skulle ønske vi hadde soverom nok til at jeg kunne sovet for meg selv. Våkner av hvert minste grynt, av at han snur på seg og at han blåser soveånde min vei osv. Jeg er gravid og sover helt ekstremt dårlig i tillegg til at han må ha på minst seks alarmer om morgenen så er jeg lys våken etter en.. så det er dritairri å ligge våken 30-40 min før jeg trenger stå opp for å gjøre nr 1 klar for bhg fordi han må slumre. Anonymkode: dfd71...982 Å slumre når man ikkje ligger alene er respektløst. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 18:47 #98 Del Skrevet søndag kl 18:47 AnonymBruker skrev (På 22.1.2025 den 16.15): Hvordan sover dere hjemme hos dere? Har dere barn? Snorker en av dere/begge som forstyrrer? Liker dere samme temp, lys av/på og noen liker å sovne til musikk, podcast/tv/pc, mens andre på ha det stille. Er dere like der? Samt legger dere dere samtidig? Anonymkode: d0495...289 Inne i mellom. Han sover som oftest på sofaen, jeg sover i sengen. Hender jeg legger meg inntil han på sofaen bare for å få litt nærhet, også hender det han sover i sengen sammen med meg. Jeg hater å ha det sånn, men han foretrekker det så da blir det sånn. Anonymkode: 0a260...8d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 21:07 #99 Del Skrevet søndag kl 21:07 nei. litt synd, men søvnkvalitet er viktigere. legger oss sammen, jeg går til gjesterommet når jeg vil sove. han liker/trenger å ha en film på for å sove, jeg må ha det helt stille og helt mørkt for å sovne. Han snorker veldig i løpet av natta, å dytte ham hjelper en liten stund, så snur han seg tilbake på ryggen igjen og fortsetter. har prøvd pustemaske etc. Anonymkode: bcdbd...0b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 13:47 #100 Del Skrevet i går, 13:47 Nå er vi to damer, da, men svarer likevel siden ikke spørsmålet ditt er "kjønnslåst": Vi sover i samme seng. Har ikke barn, men tre hunder. To av dem kommer opp i senga innimellom iløpet av natta, men stort sett ikke. Ingen av oss snorker med mindre vi er forkjøla, og da vekker vi hverandre for å be den andre snu seg så snorkingen slutter. Jeg må ha mørke, hun bryr seg ikke om det, men vi har rullegardin og lysdempende gardin + at jeg sover med sovemaske. Døra er åpen ut til et annet rom der hundene oftest sover, så får en del lys inn derfra. Vi må begge ha det stille. Jeg sover uten ørepropper i tilfelle hundene må ut om natta, hun sover med øreproppper. Vi vil begge ha det ganske kjølig, men hun fryser mer, så kler seg mer om natta (sokker og full pysj, tjukkere dyne). Legger oss samtidig fordi det er mest praktisk, men jeg vil helst legge meg tidligere og hun senere, så vi har funnet et slags midttidspunkt som funker. Jeg står opp før. Anonymkode: c5d88...fbd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå