Gå til innhold

Sover du og mannen i samme seng om natten?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvordan sover dere hjemme hos dere? Har dere barn? 

Snorker en av dere/begge som forstyrrer?

Liker dere samme temp, lys av/på og noen liker å sovne til musikk, podcast/tv/pc, mens andre på ha det stille.

Er dere like der? Samt legger dere dere samtidig?

Anonymkode: d0495...289

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

3 barn.

Vi sover alltid sammen og legger oss samtidig.

Han kan snorke litt innimellom, men et lite dikt så stopper han. Om han snorker mer når jeg sover aner jeg ikke🤭

Vi liker det helt mørkt og svalt. Og vi har som oftest sex før vi sovner eller vi kan prate litt. Men mobiler legges bort med en gang vi legger oss i sengen.

Anonymkode: 3c5c4...f1f

• Hjerte 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

3 barn.

Vi sover alltid sammen og legger oss samtidig.

Han kan snorke litt innimellom, men et lite dikt så stopper han. Om han snorker mer når jeg sover aner jeg ikke🤭

Vi liker det helt mørkt og svalt. Og vi har som oftest sex før vi sovner eller vi kan prate litt. Men mobiler legges bort med en gang vi legger oss i sengen.

Så moro at det fungerer med dikt når han snorker 🤣

• Liker 14
  • Hjerte 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Sover sammen. Har 2 barn, barna ligger i hver sin seng (største på eget rom og baby i seng på rommet vårt). Legger oss alltid samtidig… mørkt, ikke for varmt og stille. 

Anonymkode: df766...fb8

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Mezzosoprena skrev (7 minutter siden):

Så moro at det fungerer med dikt når han snorker 🤣

*Dult😬😂

Gøy med autokorrekt🤭

• Hjerte 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har alltid delt seng. To barn som er voksne nå. De sov første året i egen seng på vårt rom.

Jeg er A-menneske, han er B-menneske. Jeg sover litt urolig (snur meg mye). Han snorker litt. Ingen av oss har noen gang ønsket å sove på hvert sitt rom. Da han var alvorlig syk for noen år siden, holdt vi hender i søvne ❤️🙂

Anonymkode: 6961f...04b

• Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

4 barn ( som sover på egne rom). 

Vi begge snorker, han må ha film på for å sovne. Jeg har ikke behov for det, men plager meg ikke. 

Sover alltid sammen, og legger oss samtidig. 

Anonymkode: 8ac71...3f4

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Deler 180 seng, har gjort det i 20 år. 

Ingen snorking. 

Vi liker å ha det så kaldt som mulig, og helt mørkt. 

Legger oss samtidig. Jeg står som regel opp før, men bruker ikke vekkerklokke, så forstyrrer ikke. 

Jeg sovner i det hodet treffer puta, han trykker litt på telefon, eller leser litt, gjør ingenting da jeg er helt borte

Eneste forstyrrende jeg har opplevd på alle disse årene er en periode der jeg våknet av at han sov urolig. Men vi la en god del penger i ny seng, og nå forplanter ingen bevegelser seg gjennom madrassen lenger. 

Anonymkode: 33ea1...de8

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sover sammen, men jeg er er A mennesker og han B, så jeg våkner gjerne når han legger seg, og kan bruke noe tid på å sovne igjen. Det er litt plagsomt, og han kan i perioder snorke mye. Sex har vi gjerne på ettermiddagen eller tidlig morgen før jeg går på jobb, da jeg er så trøtt om kvelden. Han jobber på sjøen, så når han er på jobb, sover jeg bedre. Har 3 tenåringsbarn som bor hjemme, så er aldri stille i huset. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

*Dult😬😂

Gøy med autokorrekt🤭

Ser for meg at du sitter i sengen og deklamerer dikt for ham om natta 🤣

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei. Ungen av oss sover godt da.

Anonymkode: 1b8a0...6f8

Ingen*

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sover som regel i samme rom. Barna på hvert sitt rom. I perioder har jeg problemer med søvn, kan gjerne gå en natt uten eller jeg får ikke sove før veldig sent. Da skal jeg stå opp etter en stund i stedet for å vri meg eller ligge i frustrasjon og pleier da å legge meg på gjesterommet, ettersom han våkner lett. Er jeg på gjesterommet om morgenen er han så god at han da tar morgenrutinene og gir meg en ekstra time før jeg må opp. Men vi begge fortrekker å sove i samme seng.

Endret av Hannabanna
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Mezzosoprena skrev (5 minutter siden):

Ser for meg at du sitter i sengen og deklamerer dikt for ham om natta 🤣

Kunne vært litt romantisk da😅

"Min fineste mann

Ikke snork

Jeg elsker deg

Og vil helst slippe å stilne deg med puten

Så sov nå min kjære

Uten et snork

For det blir et ork"

• Liker 6
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vi sover i samme seng ja. To barn men dem har flytta ut. Liker ikke samme temp på soverommet. Jeg liker det iskaldt. Han liker det mere varmt. Men det går bra. Han legger seg inntil meg slik at han får varme fra meg. Jeg er veldig varm. Alltid vært det. Derfor jeg liker det kaldt. Slik at ene foten min kan ligge utanfor dynen. Legger oss ikke samtidig. Jeg krever mye mere søvn enn han gjør. Han lager ikke så mye lyder når han sover. Desto mere lyder fra han når han er våken😂😂

Anonymkode: 9c0af...f6d

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, samme seng. Har ikke plass til to dobbeltsenger, men hadde vi hatt det så kunne vi godt sovet separat.

Ingen av oss snorker. Vi vil ha samme temperatur. Ingen av oss vil ha noen form for kroppskontakt. Ingen vil ha tv/podcast på. Her er vi like på alle punkter.

Forskjellen er at jeg legger meg 2-3 timer etter kona. Vi står opp samtidig, men jeg trenger ikke så mye søvn som henne.

Anonymkode: 4cc03...bff

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Vi sover ikke i samme seng. Han snorker som et sagbruk og jeg ormer meg rundt og snakker i søvne. De gangene vi sover sammen ender det opp med at en av oss ikke får sove.

Litt trist er det, men hver gang vi prøver så husker vi hvorfor vi har valgt å ha hvert vårt rom og så er det en stund til vi syntes det er trist igjen :)

Anonymkode: af742...477

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Deler 180 seng, har gjort det i 20 år. 

Ingen snorking. 

Vi liker å ha det så kaldt som mulig, og helt mørkt. 

Legger oss samtidig. Jeg står som regel opp før, men bruker ikke vekkerklokke, så forstyrrer ikke. 

Jeg sovner i det hodet treffer puta, han trykker litt på telefon, eller leser litt, gjør ingenting da jeg er helt borte

Eneste forstyrrende jeg har opplevd på alle disse årene er en periode der jeg våknet av at han sov urolig. Men vi la en god del penger i ny seng, og nå forplanter ingen bevegelser seg gjennom madrassen lenger. 

Anonymkode: 33ea1...de8

Hvilken seng har dere? Dette er et problem for meg, våkner bare han snur seg.. så er på jakt etter ny madrass/seng.

Anonymkode: bdbe9...a20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Sover verken i samme seng eller på samme rom som mannen. Søvnkvsliteten min ble betydelig bedre da jeg flyttet inn på gjesterommet, så der har jeg blitt.

Anonymkode: db4bc...a91

• Liker 3
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Vi sover ikke i samme seng. Han snorker som et sagbruk og jeg ormer meg rundt og snakker i søvne. De gangene vi sover sammen ender det opp med at en av oss ikke får sove.

Litt trist er det, men hver gang vi prøver så husker vi hvorfor vi har valgt å ha hvert vårt rom og så er det en stund til vi syntes det er trist igjen :)

Anonymkode: af742...477

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Sover verken i samme seng eller på samme rom som mannen. Søvnkvsliteten min ble betydelig bedre da jeg flyttet inn på gjesterommet, så der har jeg blitt.

Anonymkode: db4bc...a91

Sånn har vi det også. Godt å høre at vi er flere!

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...