AnonymBruker Skrevet 22. januar #1 Del Skrevet 22. januar Min har ikke fylt 3 enda, men kan ofte si det kjeder seg, det er kjedelig hjemme og det er kjedelig i barnehagen😅😅😅Er ikke det litt tidlig å begynne å kjede seg?? Anonymkode: 09337...ea9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #2 Del Skrevet 22. januar Min på nesten 3 sier ikke at hun kjeder seg direkte men om hun må vente mer enn 10 sekunder på noe (oss voksne) så kan hun si at nå er det så kjeeeedelig. Og om vi sier at vi skal dit og dit så kan hun svare "ååå det er kjedelig" også hvis hun ikke aner hva det er vi skal (feks noe hun ikke har gjort før). Antar hun bare har plukket opp fra eldre barn i barnehagen og ikke 100% forstår hva det betyr. Anonymkode: 11f7b...47e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #3 Del Skrevet 22. januar Rundt 4-5 årsalderen mener jeg. Var vel også da hun i mye større grad fikk beskjed om å leke alene. Er enebarn. Anonymkode: e0868...d2c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #4 Del Skrevet 22. januar Lillefrøkna på 5 1/2 år har nettopp begynt å si det. Da sier vi bare :"Så bra da. Det er bra å kjede seg." Og så må hun selv finne på noe å gjøre. Anonymkode: 4ffaa...812 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #5 Del Skrevet 22. januar Nettopp begynt. 3,5år😅 Anonymkode: 6994e...a99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perle Skrevet 22. januar #6 Del Skrevet 22. januar 3 år ca. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå