AnonymBruker Skrevet 22. januar #1 Del Skrevet 22. januar Har Reima i str 92, skal kjøpe neste størrelse fra reflex, men har hørt de er litt små og reima litt store i størrelsen så lurer på om jeg bør ta 104 istedenfor 98? Anonymkode: 0f344...a1c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #2 Del Skrevet 22. januar Ta med barnet og prøv. Anonymkode: fcd89...925 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #3 Del Skrevet 22. januar AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Ta med barnet og prøv. Anonymkode: fcd89...925 Har ikke mulighet, da hadde jeg gjort det. Anonymkode: 0f344...a1c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #4 Del Skrevet 22. januar Har hatt endel av reflex men ikke så mange reima plagg. Men vil si at reflex fremstår i mine øyne noe mindre ja Anonymkode: 640fc...136 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #5 Del Skrevet 22. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Har hatt endel av reflex men ikke så mange reima plagg. Men vil si at reflex fremstår i mine øyne noe mindre ja Anonymkode: 640fc...136 Takk at du delte din erfaring!:) Anonymkode: 0f344...a1c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #6 Del Skrevet 22. januar Mitt barn har brukt normal størrelse i Reflex sitt yttertøy, og gått en størrelse ned i Reima. For meg kjører Reflex normal størrelse og Reima er stort. Anonymkode: 7d507...1ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #7 Del Skrevet 22. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Mitt barn har brukt normal størrelse i Reflex sitt yttertøy, og gått en størrelse ned i Reima. For meg kjører Reflex normal størrelse og Reima er stort. Anonymkode: 7d507...1ed Mitt barn er 3 år og bruker størrelse 3 år (98) i Reflex. Anonymkode: 7d507...1ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #8 Del Skrevet 22. januar AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Mitt barn har brukt normal størrelse i Reflex sitt yttertøy, og gått en størrelse ned i Reima. For meg kjører Reflex normal størrelse og Reima er stort. Anonymkode: 7d507...1ed Takk for svar! Anonymkode: 0f344...a1c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #9 Del Skrevet 22. januar AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Mitt barn er 3 år og bruker størrelse 3 år (98) i Reflex. Anonymkode: 7d507...1ed Hvor høy er barnet da? Anonymkode: 0f344...a1c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #10 Del Skrevet 22. januar Reima har bedre fasong og mer bevegelig stoff enn Reflex etter min erfaring. Reflex var stivt og trangt i halsen. Anonymkode: 7a159...d29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #11 Del Skrevet 22. januar Jeg syns Reima er litt stort og Reflex litt lite, med trykk på litt. Det vil være avgjørende om barnet er helt i grenseland på størrelsen sin eller ikke. Om hen akkurat har blitt for liten til Reima 92, så vil Reflex 98 være stort nok. Spørsmålet er jo heller om du ønsker litt å gå på så regntøyet kan passe neste år også. Anonymkode: 4dff9...357 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #12 Del Skrevet 22. januar Jeg opplever at de er like i lengden, men at Reflex er en del større i bredden. Anonymkode: 79a76...b9e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå