Gjest gjest1 Skrevet 6. mars 2006 #1 Skrevet 6. mars 2006 (endret) ....slettet..... Endret 6. mars 2006 av Hawkeye
Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2006 #2 Skrevet 6. mars 2006 Sorry, kan ikke hjelpe deg der. For noen år siden lette jeg aktivt etter dem. Hadde en kollega som alltid lette etter kaffekoppen sin. Så jeg tenkte å løse problemet. Jeg var på Standard, Jernia, Claes Olhson, lekebutikker, hobbybutikker. Jeg var virkelig inspirert. Men ingen hadde det og en del av de yngre ansatte hadde ikke en gang hørt om det.
Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2006 #5 Skrevet 6. mars 2006 Morsomt å finne ut at de faktisk fortsatt eksisterer. Kanskje det er håp om å få se dem i butikkene igjen også da.
LilleBille Skrevet 6. mars 2006 #6 Skrevet 6. mars 2006 .. og det var jo flere som hadde det som forretningsidé i Skaperen - og den ene unge gutten gikk vel videre fra første program - mener jeg å huske.
punktom Skrevet 6. mars 2006 #7 Skrevet 6. mars 2006 Sorry, kan ikke hjelpe deg der. For noen år siden lette jeg aktivt etter dem. [...] Ironisk
Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2006 #9 Skrevet 6. mars 2006 Hvis man har dem i huset er det litt irriterende at de piper bare man hoster eller ler...! Så de er ikke bare nyttige.
Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2006 #10 Skrevet 6. mars 2006 Denne burde kanskje stå under "Forbukersaker"?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå