Gå til innhold

Folk som vil låne toalettet...

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 26.1.2025 den 11.59):

Takk for teskjeen. Det var faktisk helt på sin plass da innlegget ditt var rotete og vanskelig å forstå. Ikke legg skylda på andre for din egen manglende evne til å gjøre deg forstått.

Et nei er ikke godt nok for mange. Hvis man bare sier nei, blir det veldig klein stemning. De som spør regner jo med at det er uproblematisk å få låne doen, ellers hadde de ikke spurt. Da er det faktisk bedre å si at samboer er i dusjen, at rørene er tett eller andre unnskyldninger. Da har man tilsynelatende en grunn til å si nei, og man slipper klein stemning og sure miner.

Anonymkode: a9dcb...001

Ekspander  

Da er vi uenige. Hva er problemet med klein stemning når det er noen du mest sannsynlig aldri treffer igjen? Konfliksskyhet er det i min bok. Når jeg spør om noe trenger jeg kun et ja eller nei, noe utbrodering av grunn er helt unødvendig. 

Anonymkode: 02d91...0df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 26.1.2025 den 12.01):

Da er vi uenige. Hva er problemet med klein stemning når det er noen du mest sannsynlig aldri treffer igjen? Konfliksskyhet er det i min bok. Når jeg spør om noe trenger jeg kun et ja eller nei, noe utbrodering av grunn er helt unødvendig. 

Anonymkode: 02d91...0df

Ekspander  

Ikke meg du siterer.

Men jeg bryr meg, selv om jeg ikke kjenner dem. Mange har mulig bygget opp mye selvtillitt for å spørre, vært frem og tilbake oppi eget hode gjennom kjøreturen. Noen tar det personlig, tenker "jeg luktet", "det er fordi jeg ser slik ut", "eksen hadde nok rett". 

Og så har du den ustabile typen, de som kan finne på å ta hevn om de føler det er personlig. 

Og andre veien selvfølgelig, mange synes det er velig ubehagelig med kleinhet, kan til og med slite med nattesøvnen etter en slik episode. 

Folk flest balanserer dette fint, og ser når en liten løgn gjør situasjonen mye bedre for alle. Og så har du de sosiale elefantene, som bare tramper rett ut i det, og samtidig ikke forstår hvorfor de sliter med sosiale relasjoner. 

Anonymkode: 010d8...fa5

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er en del som driver med tjuvdriting og registrerer gangene.

Anonymkode: 53a79...ec2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri opplevd at noen fra Finn trenger å låne toalett 😶

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...