Gå til innhold

Folk som vil låne toalettet...

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 22.1.2025 den 17.22):

Det handler vel mer om at veldig mange fra finn er weirdos, og de bekrefter det nesten på en måte om de skal låne toalettet et sted de er i to sekunder... Da tenker jeg at de kommer til å ta med seg smykker, sninke, kremer eller annet pjus som raringer kan ta. Det har jeg opplevd mange ganger og handler IKKE om at jeg er usosial og løgnaktig, det passer bedre for de som kommer på døra for å være ærlig. 

Anonymkode: 57991...9ed

Ekspander  

Særlig at du har opplevd dette mange ganger, hvorfor lyver du?

Anonymkode: 8abb3...3ca

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Har solgt masse, og aldri fått dette spørsmålet…

Anonymkode: 7a27f...f4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 22.1.2025 den 22.06):

Du har ikke fått med deg at politiet advarer sterkt mot å låne ut toalett på denne måten? Folk vil inn for å rekognosere og stjele der og det de kan. 
Hadde aldri sluppet noen inn uansett hva de sa eller hvordan de fremstår. 

Du får slutte å selge til mødre med barn om du ikke klarer sette grenser. 

Anonymkode: 4451c...2e0

Ekspander  

Åja, så jeg skal spørre de på forhånd da, om de er alenemødre? Og si nei til at de får kjøpe om svaret er ja? 😂

Hvor leser du at jeg ikke setter grenser? Jeg sier jo nei. Jeg er bare ute etter bedre ting å si enn "nei dessverre" - for jeg opplever å bli dømt nord og ned av vedkommende som spør om jeg ikke har en god grunn for å si nei. Jeg synes det er dritkleint. Da er det bedre å lyve og ha "god grunn" så jeg slipper den der stirringa etterpå som om jeg har nektet dem en menneskerettighet... 

De som spør forventer et ja. Så da vil jeg si nei på en måte de heller godtar... 

Ts 

Anonymkode: fbe0b...94e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 22.1.2025 den 17.26):

Spør folk virkelig om det? Det er spesielt synes jeg. Jeg tør knapt låne toalettet når jeg er på besøk hos noen. Da går jeg heller hjem 😅 

Anonymkode: f2da3...83c

Ekspander  

Folk har mistet det fullstendig.

Anonymkode: 53a79...ec2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 23.1.2025 den 2.48):

Ekspander  

Haha hæ? Hvorfor skulle jeg lyve som anonym på et forum? 

Jeg bor midt i Oslo og har solgt mye på finn. Det er klart det har vært mye trafikk, og MANGE raringer. Har  blitt frastjelt bla elektrisk tannbørste, scrunchies, bodylotion, sko, parfyme og smykker av folk fra finn 🤪 Gudene vet hva de skal med det 

Det høres jo for teit ut til å være sant, men folk er gribber og freaks. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 23.1.2025 den 15.50):

Jeg bor midt i Oslo og har solgt mye på finn. Det er klart det har vært mye trafikk, og MANGE raringer. Har  blitt frastjelt bla elektrisk tannbørste, scrunchies, bodylotion, sko, parfyme og smykker av folk fra finn 🤪 Gudene vet hva de skal med det 

Ekspander  

og enda fortsetter du å slippe inn folk? 😮 

Anonymkode: 02d91...0df

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 23.1.2025 den 15.50):

Ekspander  

Nei dette er tull. Det er unormalt at folk spør om å få låne toalettet når de skal kjøpe noe av deg (jeg har aldri opplevd det), og det at du slipper inn den ene etter den andre når de stjeler gir heller ingen mening. 

Newsflash: Det er noe som heter trolletråder, så noen merkelige mennesker har en grunn til å lyve som anonym på et forum.

Anonymkode: 57156...d75

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvis dere har et sted hvor bodene er plassert, så kan du ha sette tingene utenfor boden din og ha overleveringen der. Hvis de spør om å låne toalettet kan du si at du dessverre bare bruker denne boden som lager, men at du leier ut leiligheten til andre. 

Anonymkode: 93084...498

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er kjemperart. Jeg hadde en forelder (han trodde sikkert jeg ikke var hjemme) som skulle hente ungdommen sin (jeg kjenner han ikke). Han gikk inn i huset, og låste seg inn på toalettet. Når han var ferdig, hentet han ungen og gikk. Veldig rart, og utrolig frekt. Man kan i det minste spørre, og badet - de så ikke ut. 

Hvis noen hadde spurt ifb finn-henting, så hadde jeg sagt beklager jeg holder på å pusse opp (maling etc.). Folk eier ikke folkeskikk. 

Anonymkode: 126b9...244

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kun opplevd det en gang og det var ikke noen som skulle kjøpe noen, men en sjåfør som skulle levere noe. Jeg sa ja selv om det var litt ubehagelig. Tenkte at stakkaren sikkert måtte veldig på do 😄

Jeg har aldri opplevd det når jeg har solgt ting. Da vil folk komme seg fortest mulig hjem virker det som.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 23.1.2025 den 2.48):

Ekspander  

det er liksom noen typer folk som sniffer opp med en gang at man er en type som ikke har lyst til å gjøre andre forlegne, og da utnytter de det.. kanskje du er en tøffing med store nesebor som gjør at folk ikke prøver seg.. 

Anonymkode: f9508...081

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 23.1.2025 den 20.23):

Hvis dere har et sted hvor bodene er plassert, så kan du ha sette tingene utenfor boden din og ha overleveringen der. Hvis de spør om å låne toalettet kan du si at du dessverre bare bruker denne boden som lager, men at du leier ut leiligheten til andre. 

Anonymkode: 93084...498

Ekspander  

Jeg bor i enebolig, og har heller ikke bod 😅 

Ts 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 24.1.2025 den 6.33):

Jeg bor i enebolig, og har heller ikke bod 😅 

Ts 

Ekspander  

Når du ser dem komme kjørende inn foran huset, tar du på deg jakken og møter dem utenfor med det de skal kjøpe. Så kan du bare si at badet er opptatt av en som dusjer, men at det er toalett på bensinstasjonen nede i gaten. Saken løst, om det har vært noe problem. Inviter dem i hvert fall ikke inn i huset, med mindre det er et stort møbel som må bæres ut.

Anonymkode: 2228b...9fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Nei, dessverre, jeg låner ikke bort toalettet til fremmede. Kan du ikke bare si det som det er? 

Anonymkode: 5b279...9a8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er mannen min som selger på finn her i huset. Han har solgt og gitt bort mye. To ganger har noen spurt om å låne toalettet, og mannen min sa bare noe slik som "Det passer dårlig for oss. Det er toaletter i parkenogbensinstasjonen der borte." Det har blitt respektert. Jeg har også gitt klar beskjed om at han ikke får slippe inn fremmede. Man har et visst ansvar når man har barn, og kan inne slippe inn hvem som helst. 

Anonymkode: 23ed1...754

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

"Jeg har ikke toalett."

Anonymkode: 85564...c45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 24.1.2025 den 7.19):

"Jeg har ikke toalett."

Anonymkode: 85564...c45

Ekspander  

og så sier de: bevis det! 

haha, neida. men så frekke enkelte er så ser jeg for meg en slik reaksjon. 🤡

Anonymkode: f9508...081

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har aldri opplevd at noen har spurt om å få låne toalettet, verken hjemme eller på hytta. Men det hendt at noen har spurt om jeg har toalettpapir når jeg har vært på tur i marka eller på fjellet.

Anonymkode: c21ea...dc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvorfor behov for å finne på unnskyldninger og lyve til folk du aldri ser igjen? Jeg har ingen respekt for slike feiginger.Da er det bedre og si "nei, vi låner ikke ut do til folk vi ikke kjenner" DA kan du til nød få min respekt. 

No

Anonymkode: 02d91...0df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...