Gå til innhold

Folk som vil låne toalettet...

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvorfor må det lyves og bedras for å få lov å være usosial? Er det virkelig et mål  og ikke slippe folk innpå seg? Ikke ta tlf, ikke svare på meldinger , ikke åpne døra når det ringer på og ikke vært høflig når folk spør om å låne toalettet. Nei, da lyver man og dikter opp de mest fantasifulle løgnene og så kan man krabbe trygt inn i skallet sitt og fortsette som eremitt. 

For en verden dette blir! :( 

Anonymkode: 02d91...0df

• Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 22.1.2025 den 16.53):

Hvorfor må det lyves og bedras for å få lov å være usosial? Er det virkelig et mål  og ikke slippe folk innpå seg? Ikke ta tlf, ikke svare på meldinger , ikke åpne døra når det ringer på og ikke vært høflig når folk spør om å låne toalettet. Nei, da lyver man og dikter opp de mest fantasifulle løgnene og så kan man krabbe trygt inn i skallet sitt og fortsette som eremitt. 

Ekspander  

Hva i alle dager har det å ikke være sosial, med å ikke ønske fullstendige fremmede inn i eget hus, og på eget toalett, å gjøre? 

Anonymkode: 010d8...fa5

• Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er så enkelt som å si "beklager det passer ikke nå, men det er en bensinstasjon/offentlig toalett nedi veien/ved/på."

Anonymkode: 24914...d4e

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slå en liten skrøne og si at samboeren din eller noen er i dusjen slik at badet er opptatt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kan forstå det om det er barn som må på do. De må jo ofte med en gang,og klarer ikke å vente. Selv hadde jeg ikke gjort det,og hadde ikke likt å låne bort mitt toalett. 

Om du sier det er omgangssyke i hus forsvinner de nok ganske fort! 

Anonymkode: d5e45...65b

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ekspander  

Dette er usikre og egoistiske mennesker ("tapere").

Anonymkode: ff363...2a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Ekspander  

Det handler vel mer om at veldig mange fra finn er weirdos, og de bekrefter det nesten på en måte om de skal låne toalettet et sted de er i to sekunder... Da tenker jeg at de kommer til å ta med seg smykker, sninke, kremer eller annet pjus som raringer kan ta. Det har jeg opplevd mange ganger og handler IKKE om at jeg er usosial og løgnaktig, det passer bedre for de som kommer på døra for å være ærlig. 

Anonymkode: 57991...9ed

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Spør folk virkelig om det? Det er spesielt synes jeg. Jeg tør knapt låne toalettet når jeg er på besøk hos noen. Da går jeg heller hjem 😅 

Anonymkode: f2da3...83c

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 22.1.2025 den 16.37):

For en kald verden vu har. De vil låne toalettet, ikke flytte inn hos dere. 

Anonymkode: a0818...b68

Ekspander  

Eller så kan man lære seg å planlegge toalettbesøk? 

Anonymkode: 7fc8a...fd9

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke opplevd at kjøpere fra Finn har bedt om å låne toalettet, men har sagt ja til håndverkere som har jobbet hos oss og dørselgere som har vært ute på oppdrag. Badet ser heldigvis som oftest presentabelt ut, men jeg tenker at det er en risiko de bør være villig til å ta, og at de ikke forventer at det er helt støvfritt og nyvasket. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du må slutte å møte folk hjemme, ts. Uavhengig av hva du selger og hvem du selger til. Også mødre med ansvar for småunger er psykopater - ta høyde for at de er det.

Så du kan lage deg et dropp-punkt, type «ligger i en kasse ved postkassestativet», du kan si du kun, og kun bare, sender. Du kan alternativt møte dem et sted du er ofte. Bare - slutt å ta folk hjem. Et såpass enormt antall av «folk flest» er klin gærne at det er en idiotisk risiko å ta.

Anonymkode: b155a...e62

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Utrolig at dette kan utgjøre et stort problem!? 😳😂😂

Anonymkode: 7833c...ee0

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 22.1.2025 den 17.02):

Hva i alle dager har det å ikke være sosial, med å ikke ønske fullstendige fremmede inn i eget hus, og på eget toalett, å gjøre? 

Ekspander  

Sosial og inkluderende oppførsel har veldig mye med dette å gjøre. Samt de andre eksemplene jeg tok fram . 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 22.1.2025 den 17.35):

Utrolig at dette kan utgjøre et stort problem!? 😳😂😂

Anonymkode: 7833c...ee0

Ekspander  

AnonymBruker skrev (På 22.1.2025 den 18.10):

Sosial og inkluderende oppførsel har veldig mye med dette å gjøre. Samt de andre eksemplene jeg tok fram . 

Ekspander  

Så oppsummert har dere aldri opplevd å slippe inn disse "gratis" eller "kupp" på finn folkene i huset.

Og så opplevd at øyeskyggepalettet til 1500 kroner, ringen til 5000 som du legger i en skål på badet, parfymen til tusenlappen, så er borte? 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 22.1.2025 den 18.10):

Ekspander  

Hvorfor skal man «inkludere» vilt fremmede mennesker på det mest private rommet i sitt eget hjem, når det mest sannsynlig dreier seg om bedagelig anlagte mennesker som ikke gidder å planlegge sine toalettbesøk eller ta hensyn til andre?

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 22.1.2025 den 18.12):

Så oppsummert har dere aldri opplevd å slippe inn disse "gratis" eller "kupp" på finn folkene i huset.

Og så opplevd at øyeskyggepalettet til 1500 kroner, ringen til 5000 som du legger i en skål på badet, parfymen til tusenlappen, så er borte? 

Ekspander  

Jeg har ingen så dyre ting liggende på badet. Det kan ikke være normalt. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 22.1.2025 den 18.13):

Hvorfor skal man «inkludere» vilt fremmede mennesker på det mest private rommet i sitt eget hjem, når det mest sannsynlig dreier seg om bedagelig anlagte mennesker som ikke gidder å planlegge sine toalettbesøk eller ta hensyn til andre?

Ekspander  

Fordi det handler om å bygge den verden vi vil ha,være medmennesker. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 22.1.2025 den 17.02):

Ekspander  

Det har alt med å være usosial og gjøre. Det faktum at det er masse folk her som nekter noen å låne toalettet bare illustrerer KG som en arena for gærne kattedamer. 

Anonymkode: a1861...ecf

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 22.1.2025 den 18.16):

Fordi det handler om å bygge den verden vi vil ha,være medmennesker. 

Ekspander  

Være medmennesker og folk uten sosiale antenner, eller som vil stjele?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 22.1.2025 den 18.16):

Det har alt med å være usosial og gjøre. Det faktum at det er masse folk her som nekter noen å låne toalettet bare illustrerer KG som en arena for gærne kattedamer. 

Anonymkode: a1861...ecf

Ekspander  

Hvorfor kan de ikke bruke sitt eget toalett eller toalettet på bensinstasjonen ts da de nettopp hadde passert?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...