BobbySocks Skrevet 24. januar #81 Del Skrevet 24. januar Går alltid ut og møter dem ved bilen. Slipper jeg sånt. 😬 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #82 Del Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Jeg har aldri opplevd at noen har spurt om å få låne toalettet, verken hjemme eller på hytta. Men det hendt at noen har spurt om jeg har toalettpapir når jeg har vært på tur i marka eller på fjellet. Anonymkode: c21ea...dc5 Apropos hytte. Mine svigerforeldre har hytte i nærheten av en populær gåsti. De får så mange som spør om å bruke utedoen deres og ikke skjønner at de sier nei. Noe sier meg at de aldri har tømt en utedo eller forstår at alt toalettpapiret må fraktes inn via fots. Anonymkode: af321...f82 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #83 Del Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (På 22.1.2025 den 18.14): Dette er usikre og egoistiske mennesker ("tapere"). Anonymkode: ff363...2a1 Ja du har jo virkelig stor innsikt i mennesketyper og hvorfor folk er som de er🙄 Trives du med å være nedlatende og med å kalle folk tapere? Anonymkode: d692e...4e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grå Skrevet 24. januar #84 Del Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (På 22.1.2025 den 19.16): Det har alt med å være usosial og gjøre. Det faktum at det er masse folk her som nekter noen å låne toalettet bare illustrerer KG som en arena for gærne kattedamer. Anonymkode: a1861...ecf Alle kattedamer jeg kjenner ville utvilsomt låne bort sitt toalett, de er elskelige, inkluderende, sosiale mennesker som ikke ville drømme om å lyve folk rett opp i ansiktet - men ja det er opplagt mange selvsentrerte egoister her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grå Skrevet 24. januar #85 Del Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (23 timer siden): Nei dette er tull. Det er unormalt at folk spør om å få låne toalettet når de skal kjøpe noe av deg (jeg har aldri opplevd det), og det at du slipper inn den ene etter den andre når de stjeler gir heller ingen mening. Newsflash: Det er noe som heter trolletråder, så noen merkelige mennesker har en grunn til å lyve som anonym på et forum. Anonymkode: 57156...d75 Du har rett! Det er mange trolletråder nå 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 24. januar #86 Del Skrevet 24. januar Har et lite toalett rett ved ytterdøra, så ikke noe problem for meg. Tror det har skjedd en gang i løpet av alle år jeg har solgt ting. Synes forsåvidt også det er verre med folk som låner toalettet når de er på visning. Skjønner at barn er barn og må på toalettet, men synes synd på vedkommende som hadde visning da foreldre lot sønnen lage skikkelig skittlukt der. 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #87 Del Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (På 24.1.2025 den 10.13): Hvorfor behov for å finne på unnskyldninger og lyve til folk du aldri ser igjen? Jeg har ingen respekt for slike feiginger.Da er det bedre og si "nei, vi låner ikke ut do til folk vi ikke kjenner" DA kan du til nød få min respekt. No Anonymkode: 02d91...0df Hehe litt rart å snakke om å få respekt når man ønsker å låne dassen til noen… Anonymkode: f9508...081 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #88 Del Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Hehe litt rart å snakke om å få respekt når man ønsker å låne dassen til noen… Anonymkode: f9508...081 Jeg skriver generelt om kg-folk. Alltid må de finne på en unnskyldning,å være ærlig er visst avleggs. Anonymkode: 02d91...0df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #89 Del Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (På 22.1.2025 den 18.27): Eller så kan man lære seg å planlegge toalettbesøk? Anonymkode: 7fc8a...fd9 Generasjon X er livredd alt mulig. Nå også bæsjelukt. Er det noen som spør om å låne toalettet hos oss, får de alltid lov til det. Forstår ikkr hvorfor folk skal nekte dette. Anonymkode: 2ff83...4e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #90 Del Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg skriver generelt om kg-folk. Alltid må de finne på en unnskyldning,å være ærlig er visst avleggs. Anonymkode: 02d91...0df Fordelene er vel større enn ulempene… Anonymkode: f9508...081 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thyra Skrevet 26. januar #91 Del Skrevet 26. januar Når små barn plutselig må på do, så kan det være vanskelig for dem å holde seg. Så kan egentlig skjønner at de spør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar #92 Del Skrevet 26. januar Bacteria skrev (På 22.1.2025 den 22.51): Det er helt sprøtt. Er sjokkert over svarene her. Alenemødre med små barn som vil låne toalettet, selvfølgelig sier man ja til det. Småbarn greier ikke å holde seg så lenge. I «gamle dager» når jeg var barn hendte det at folk kom for å låne doen. Det var ikke så vanlig med bil, folk gikk. Bodde landlig til. Skjønner ikke hva folk er redde for nå til dags. Når det er sagt, ville jeg nok sett folk litt an jeg også, men mødre med småbarn? Hva kan gå galt? Gikk på toget. Mor med spedbarn, og en 6-8 åring, rett foran meg. Hun smelte hodet til spedbarnet rett inn i veggen foran meg. Jeg strakk instinktivt frem hendene. Og da hadde 6-8 åringen umiddelbart grep om veska mi. Den type verden. Anonymkode: 010d8...fa5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar #93 Del Skrevet 26. januar AnonymBruker skrev (16 timer siden): Fordelene er vel større enn ulempene… Anonymkode: f9508...081 Fordelen er å slippe å stå for sin mening? Alltid bortforklaring er ikke et godt trekk i min bok. Anonymkode: 02d91...0df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar #94 Del Skrevet 26. januar Hadde aldri skjedd om jeg hadde fremmede på døren fra Finn. De slipper ikke inn i leiligheten engang, trenger ikke prate for å overlevere noe som helst. Anonymkode: 220e7...eaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar #95 Del Skrevet 26. januar Hvis det skjer ofte, er det vel bare å forbrede seg på at at det kan skje igjen. Det må da føles fryktelig ubehaglig å avvise folk som faktisk MÅ på toalettet og si NEI - fordi sånn og sånn... Det høres jo ut som man ikke vil hjelpe en person i nød. Jeg forstår selvsagt at man ikke ønsker å få all verdens folk inn på toalettet sitt, av ulilke grunner - jeg kan ha det litt rotete innimello, men f.eks. sist det var håndverkere i bygården her så ryddet jeg badet litt ekstra, slik at det skulle være presentalbelt. Faktisk brukte en av dem også toalettet, men dette var østeuropeere, så neppe så nøyen på det - la ikke ned ringen etter seg heller... Anonymkode: 68ced...21c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar #96 Del Skrevet 26. januar AnonymBruker skrev (På 24.1.2025 den 10.30): Apropos hytte. Mine svigerforeldre har hytte i nærheten av en populær gåsti. De får så mange som spør om å bruke utedoen deres og ikke skjønner at de sier nei. Noe sier meg at de aldri har tømt en utedo eller forstår at alt toalettpapiret må fraktes inn via fots. Da hadde jeg sagt at de får lov om de tømmer den, eller så kan de vippes 200,-. Anonymkode: 220e7...eaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar #97 Del Skrevet 26. januar AnonymBruker skrev (På 22.1.2025 den 17.53): Hvorfor må det lyves og bedras for å få lov å være usosial? Er det virkelig et mål og ikke slippe folk innpå seg? Ikke ta tlf, ikke svare på meldinger , ikke åpne døra når det ringer på og ikke vært høflig når folk spør om å låne toalettet. Nei, da lyver man og dikter opp de mest fantasifulle løgnene og så kan man krabbe trygt inn i skallet sitt og fortsette som eremitt. For en verden dette blir! Anonymkode: 02d91...0df Hæ? Man går enten på toalettet hjemme, hos folk man kjenner eller på offentlige toaletter. Man låner ikke toalettet når man er kjapt innom på trappa hos fremmede for å hente noe man har kjøpt. Da skal det være rimelig krise, altså. Ikke fordi man er usosial og ikke liker mennesker, men fordi det fremstår som rart å låne doen i en sånn situasjon. Jeg ville tenkt at de som spør har baktanker. Jeg var inne hos en oppdretter for å se på kattunger, og selv da når jeg var invitert inn til henne, følte jeg meg skikkelig teit da jeg spurte om å få låne toalettet (jeg hadde kjørt et godt stykke og ble akutt tissetrengt). Jeg følte meg nesten litt kriminell. Anonymkode: a9dcb...001 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar #98 Del Skrevet 26. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hæ? Man går enten på toalettet hjemme, hos folk man kjenner eller på offentlige toaletter. Man låner ikke toalettet når man er kjapt innom på trappa hos fremmede for å hente noe man har kjøpt. Da skal det være rimelig krise, altså. Ikke fordi man er usosial og ikke liker mennesker, men fordi det fremstår som rart å låne doen i en sånn situasjon. Jeg ville tenkt at de som spør har baktanker. Jeg var inne hos en oppdretter for å se på kattunger, og selv da når jeg var invitert inn til henne, følte jeg meg skikkelig teit da jeg spurte om å få låne toalettet (jeg hadde kjørt et godt stykke og ble akutt tissetrengt). Jeg følte meg nesten litt kriminell. Anonymkode: a9dcb...001 hæ hva? Med teskje : hvorfor ikke bare si nei i stedet for å dikte opp " det er omgangssyke i hus" " mannen er i dusjen" osv. Det er så dumt, spør du meg. Et nei er mer enn godt nok. Anonymkode: 02d91...0df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar #99 Del Skrevet 26. januar AnonymBruker skrev (20 timer siden): Generasjon X er livredd alt mulig. Nå også bæsjelukt. Er det noen som spør om å låne toalettet hos oss, får de alltid lov til det. Forstår ikkr hvorfor folk skal nekte dette. Anonymkode: 2ff83...4e4 Gen X? Vi godt voksne som er mellom 43 og 60 år? Neppe. Anonymkode: a9dcb...001 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar #100 Del Skrevet 26. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): hæ hva? Med teskje : hvorfor ikke bare si nei i stedet for å dikte opp " det er omgangssyke i hus" " mannen er i dusjen" osv. Det er så dumt, spør du meg. Et nei er mer enn godt nok. Anonymkode: 02d91...0df Takk for teskjeen. Det var faktisk helt på sin plass da innlegget ditt var rotete og vanskelig å forstå. Ikke legg skylda på andre for din egen manglende evne til å gjøre deg forstått. Et nei er ikke godt nok for mange. Hvis man bare sier nei, blir det veldig klein stemning. De som spør regner jo med at det er uproblematisk å få låne doen, ellers hadde de ikke spurt. Da er det faktisk bedre å si at samboer er i dusjen, at rørene er tett eller andre unnskyldninger. Da har man tilsynelatende en grunn til å si nei, og man slipper klein stemning og sure miner. Anonymkode: a9dcb...001 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå