AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Del Skrevet 3 timer siden Jeg har vært på mammografi i dag, forventet svar var 4-6 uker, svaret er skriftlig. Mens jeg var på badet nettopp, har jeg fått et ubesvart anrop. Det er fra sykehuset. Jeg ringer selvfølgelig tilbake med en gang, men får da bare sentralbordet, som opplyser om at telefontiden til mammografi er "stengt". Og nå er jeg så bekymret for hvorfor de ringer i dag. Er bildene for dårlige? Har de sett noe på bildene? Noen som har opplevd at de har ringt samme dag? Anonymkode: add46...0fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Del Skrevet 3 timer siden De har alltid vurdert bildet samme dag for meg, før jeg går. Trodde det var vanlig. Så sier de fra om de finner noe de vil se nærmere på før jeg går. En gang tok jeg mammografi -> ultralyd -> biopsi. Det de så ble vurdert til ett steg til. Husk at det er uhorvelig mange kuler i bryst som viser seg å være ufarlige. Så ikke ta av, før det er grunn til å ta av. Snakk deg selv ned. Anonymkode: d20da...3d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susanne Elness Skrevet 3 timer siden #3 Del Skrevet 3 timer siden Har ikke så mye svar på det du lurer på, men jeg fikk svar på bildene når jeg var der🤔 Men jeg har familiehistorikk med mye kreft og de bruker å sende sms hvis det er noe som må sjekkes videre opp i! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Del Skrevet 2 timer siden Hvis det er som en del av mammografiprogrammet går det en stund å få svar, men hvis radiografen ser noe på bildene sp gir de nok beskjed. Hvis man er henvist pga symptomer som kan være kreft ses bildene på enten mens man veter eller innen et par dager. Tlf kan like godt være at bildene er for dårlig og de må ta nye. Anonymkode: 730e1...09c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #5 Del Skrevet 2 timer siden Og nå ringte de på nytt igjen De lurte på om det var jeg som hadde glemt igjen brillene mine. Snakk om å klare å gire seg opp og bekymre seg for ingenting 🙈😅 Anonymkode: add46...0fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #6 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Og nå ringte de på nytt igjen De lurte på om det var jeg som hadde glemt igjen brillene mine. Snakk om å klare å gire seg opp og bekymre seg for ingenting 🙈😅 Anonymkode: add46...0fb Ikke sant! Noe sånt har jeg også vært ute for. Det er såå fort gjort å tenke det verste, men egentlig finnes det så mange muligheter som vi ikke engang kan forestille oss og mange av de er helt, helt ufarlige. 😄🫂 Anonymkode: f2f93...ea8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå