AnonymBruker Skrevet 22. januar #1 Del Skrevet 22. januar Har hofter,litt mage og former. Ønsker en som : - Holder inn litt uten å være stram og ubehagelig. - Ikke gjennomsiktig. - Slimfit? slankende - En du ikke ser celluiter og dissende lår. Må være svart! Anonymkode: 17e2a...b4a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #2 Del Skrevet 22. januar Jeg er glad i Bumpro (HATER navnet....) av de som har striper. Husker ikke hva modellen heter... Den er litt tykkere så den dekker bedre over ujevn hud føler jeg. Og midjen sitter godt samtidig som de er superbehagelige. Anonymkode: cda54...42b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #3 Del Skrevet 22. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er glad i Bumpro (HATER navnet....) av de som har striper. Husker ikke hva modellen heter... Den er litt tykkere så den dekker bedre over ujevn hud føler jeg. Og midjen sitter godt samtidig som de er superbehagelige. Anonymkode: cda54...42b Bumpro Rib Scrunchie heter de. Finnes i sort, veldig flatterende for oss med mye cellulitter og ujevn hud 😅 Anonymkode: cda54...42b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #4 Del Skrevet 22. januar Tusen takk for svar. Har prøvd de men syns jeg så større ut i de og likte ikke stoffet. Men takk for tips Anonymkode: 17e2a...b4a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå