Baktus2024 Skrevet 23. januar #101 Del Skrevet 23. januar Katten.2.0 skrev (5 minutter siden): I forhold til hva Trump gjør nå. Som sagt: Kontekst. Du marer om at Biden benådet sin sønn - som absolutt er på trynet - men det blir smått sammenlignet med Trumps benåding av 1500 6.januar-deltakere. Kongen i Statsråd har rett til å benåde... Er du uenig i det åsså ? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten.2.0 Skrevet 23. januar #102 Del Skrevet 23. januar Baktus2024 skrev (4 minutter siden): Kongen i Statsråd har rett til å benåde... Er du uenig i det åsså ? Har han benådet 1500 stykk som prøvde å stanse demokratiet? Det var nytt for meg. Kontekst. 13 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yamask Skrevet 23. januar #103 Del Skrevet 23. januar Katten.2.0 skrev (10 minutter siden): Har han benådet 1500 stykk som prøvde å stanse demokratiet? Det var nytt for meg. Kontekst. Samt hovedmannen bak "silky road" som drev med massiv dophandel og var direkte årsak i folks død. 5 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 23. januar #104 Del Skrevet 23. januar Katten.2.0 skrev (19 minutter siden): Har han benådet 1500 stykk som prøvde å stanse demokratiet? Det var nytt for meg. Kontekst. hvis jeg ikke misforsto deg så er det benådningsretten du er imot...eller er det antallet benåda ? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten.2.0 Skrevet 23. januar #105 Del Skrevet 23. januar Baktus2024 skrev (5 minutter siden): hvis jeg ikke misforsto deg så er det benådningsretten du er imot...eller er det antallet benåda ? Jeg sier at handlingen at Biden benådet sønnen sin er på trynet, men at det er småtterier mot å benåde 1500 av de som deltok i 6. januar. Er ikke vanskelig å forstå. 9 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 23. januar #106 Del Skrevet 23. januar Katten.2.0 skrev (1 minutt siden): Jeg sier at handlingen at Biden benådet sønnen sin er på trynet, men at det er småtterier mot å benåde 1500 av de som deltok i 6. januar. Er ikke vanskelig å forstå. Er det antallet benåda eller benådningsretten du angriper ? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sportydame Skrevet 23. januar #107 Del Skrevet 23. januar Baktus2024 skrev (Akkurat nå): Er det antallet benåda eller benådningsretten du angriper ? Tror jeg leste et sted at de allerede hadde sonet 1 år i fengsel ? Bør man bure inne slike folk i evig tid da, eller er det muligens greit at de slipper ut etter 1 år så noen andre mer hardbarkede kriminelle kan overta plassen deres? 😉 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 23. januar #108 Del Skrevet 23. januar Sportydame skrev (1 minutt siden): Tror jeg leste et sted at de allerede hadde sonet 1 år i fengsel ? Bør man bure inne slike folk i evig tid da, eller er det muligens greit at de slipper ut etter 1 år så noen andre mer hardbarkede kriminelle kan overta plassen deres? 😉 Er det ikke dømte som blir benådet, i utgangspunktet ? siktelser fører vel aldri til benådning.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten.2.0 Skrevet 23. januar #109 Del Skrevet 23. januar Baktus2024 skrev (2 minutter siden): Er det antallet benåda eller benådningsretten du angriper ? Herregud mann. @BBB12345 sier at folk ikke bryr seg om at Biden benåder sin egen sønn. Jeg påpeker at det er vesentlig forskjell mellom de Biden har benådet og de 1500 deltakerne Trump benådet. Det jeg angriper er hva Trump gjør med makten sin. Jeg syntes også handlingen Biden gjorde, altså å benåde sønnen sin, er på trynet, men at det er småtterier mot handlingen Trump. 7 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 23. januar #110 Del Skrevet 23. januar Katten.2.0 skrev (1 minutt siden): Herregud mann. @BBB12345 sier at folk ikke bryr seg om at Biden benåder sin egen sønn. Jeg påpeker at det er vesentlig forskjell mellom de Biden har benådet og de 1500 deltakerne Trump benådet. Det jeg angriper er hva Trump gjør med makten sin. Jeg syntes også handlingen Biden gjorde, altså å benåde sønnen sin, er på trynet, men at det er småtterier mot handlingen Trump. jaja, du har jo svart på spørsmålet mitt til deg.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten.2.0 Skrevet 23. januar #111 Del Skrevet 23. januar Baktus2024 skrev (2 minutter siden): jaja, du har jo svart på spørsmålet mitt til deg.. Det er ikke min feil at du med vilje velger å misforstå hva jeg skriver, når jeg hele tiden har kritisert handlingen. 7 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BBB12345 Skrevet 23. januar #112 Del Skrevet 23. januar Katten.2.0 skrev (1 time siden): I forhold til hva Trump gjør nå. Som sagt: Kontekst. Du marer om at Biden benådet sin sønn - som absolutt er på trynet - men det blir smått sammenlignet med Trumps benåding av 1500 6.januar-deltakere. Ja at trump benåder de er helt sykt. Som jeg har sagt mange ganger. Men demokratene er ikke veldig mye bedre. begge sider er råtne 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BBB12345 Skrevet 23. januar #113 Del Skrevet 23. januar Katten.2.0 skrev (40 minutter siden): Herregud mann. @BBB12345 sier at folk ikke bryr seg om at Biden benåder sin egen sønn. Jeg påpeker at det er vesentlig forskjell mellom de Biden har benådet og de 1500 deltakerne Trump benådet. Det jeg angriper er hva Trump gjør med makten sin. Jeg syntes også handlingen Biden gjorde, altså å benåde sønnen sin, er på trynet, men at det er småtterier mot handlingen Trump. System feil.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten.2.0 Skrevet 23. januar #114 Del Skrevet 23. januar BBB12345 skrev (2 minutter siden): Ja at trump benåder de er helt sykt. Som jeg har sagt mange ganger. Men demokratene er ikke veldig mye bedre. begge sider er råtne Ene siden er vesentlig råtnere enn den andre. Det er helt latterlig at du i det hele tatt vurderer Bidens benådning av sin sønn som være i nærheten av like ille som Trumps benådning av 1500 6. januar-deltakere. 7 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BBB12345 Skrevet 23. januar #115 Del Skrevet 23. januar Katten.2.0 skrev (8 minutter siden): Ene siden er vesentlig råtnere enn den andre. Det er helt latterlig at du i det hele tatt vurderer Bidens benådning av sin sønn som være i nærheten av like ille som Trumps benådning av 1500 6. januar-deltakere. Du synes den ene siden er råtnere.. og det er helt greit. Men det er ikke riktig 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten.2.0 Skrevet 23. januar #116 Del Skrevet 23. januar BBB12345 skrev (28 minutter siden): Du synes den ene siden er råtnere.. og det er helt greit. Men det er ikke riktig Det er du som brakte Bidens benådning av sønnen på banen, og ikke skjønner at det blekner i forhold til hva Trump gjorde. Det er du som hevder at demokratene er like ille som Trump, selv Trump gjør mye mer ekstreme handlinger enn demokratene. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BBB12345 Skrevet 23. januar #117 Del Skrevet 23. januar Katten.2.0 skrev (6 minutter siden): Det er du som brakte Bidens benådning av sønnen på banen, og ikke skjønner at det blekner i forhold til hva Trump gjorde. Det er du som hevder at demokratene er like ille som Trump, selv Trump gjør mye mer ekstreme handlinger enn demokratene. Gjør han mer ekstreme handlinger? Har du fulgt med de siste årene? 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enda en tulling Skrevet 23. januar #118 Del Skrevet 23. januar BBB12345 skrev (3 timer siden): Nei, det er et godt spørsmål. hvor korrupt og ille det er på demokratisk side nevnes ikke.. At biden benåder sin egen sønn ble såvidt nevnt blant annet Var jo ikke bare sønnen han benådet. Moralsk riktig er det kanskje ikke, men likevel forståelig på et vis, siden det er nærmeste familie. Han forhåndsbenådet i tlllegg flere politikere og byråkrater, deriblant Adam Schiff og Anthony Fauci. Ingen av de benådede er meg bekjent tiltalt eller dømt for noe, med andre ord, det har ikke vært noen rettsprossess der det har kommet fram hva disse eventuelt har og ikke har begått av kriminelle handlinger. Det vil si, om man setter det på spissen, at om man senere fant at noen av disse hadde myrdet 50 personer vil de likevel gå fri, Er det ingen som ser hvor sykt dette er?? Mulig dette er tillatt etter amerikansk lov, men det er i hvert fall grovt misbruk av benådingsmuligheten, Tanken er vel at man skal kunne frigi personer som har blitt dømt på tynt grunnlag, eller har fått urimelig lange fengselsstraffer. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BBB12345 Skrevet 23. januar #119 Del Skrevet 23. januar Enda en tulling skrev (1 minutt siden): Var jo ikke bare sønnen han benådet. Moralsk riktig er det kanskje ikke, men likevel forståelig på et vis, siden det er nærmeste familie. Han forhåndsbenådet i tlllegg flere politikere og byråkrater, deriblant Adam Schiff og Anthony Fauci. Ingen av de benådede er meg bekjent tiltalt eller dømt for noe, med andre ord, det har ikke vært noen rettsprossess der det har kommet fram hva disse eventuelt har og ikke har begått av kriminelle handlinger. Det vil si, om man setter det på spissen, at om man senere fant at noen av disse hadde myrdet 50 personer vil de likevel gå fri, Er det ingen som ser hvor sykt dette er?? Mulig dette er tillatt etter amerikansk lov, men det er i hvert fall grovt misbruk av benådingsmuligheten, Tanken er vel at man skal kunne frigi personer som har blitt dømt på tynt grunnlag, eller har fått urimelig lange fengselsstraffer. Godt innspill👍 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yamask Skrevet 23. januar #120 Del Skrevet 23. januar BBB12345 skrev (9 minutter siden): Gjør han mer ekstreme handlinger? Har du fulgt med de siste årene? Hva slags ekstreme handlinger mener du Biden har gjort da? Utenom å la Israel begå folkemord, men der er jo ikke Trump det grann bedre. Hva er mer ekstremt enn det Trump har sagt og gjort? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå