Gå til innhold

Sirkus Trump 🤡

Perine

Anbefalte innlegg

Molly85 skrev (Akkurat nå):

Nei. 

Jo er jo nettopp det det gjør. Han er så jævla spinnvill og utilregnelig at Kina virker som et bedre alternativ. Det sier jo mest om Trump. 

Men jeg syns ikke vi skal stole noe på Kina heller jeg altså, men vi kan jo ihvertfall ikke stole på USA lenger.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

yamask skrev (Akkurat nå):

Jo er jo nettopp det det gjør. Han er så jævla spinnvill og utilregnelig at Kina virker som et bedre alternativ. Det sier jo mest om Trump. 

Men jeg syns ikke vi skal stole noe på Kina heller jeg altså, men vi kan jo ihvertfall ikke stole på USA lenger.

Man er passe blåst om man mener Kina er et bedre alternativ. Da er man for langt inn i egen bakende til å forstå noe som helst. USA er ikke i nærheten av nærheten engang. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Example skrev (På 10.2.2025 den 18.24):

Brunskevette? Musk foretok tross alt en nazi-hilsen. Det der klarer han fint selv.

GjT2gI0XAAE3Tow?format=jpg&name=large

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1365 skrev (Akkurat nå):

Nazihilsen gjøres ikke som Kamala og Elon gjør. Da skal armen være vinkelrett mot skuldrene. Dette er klassisk, forventet og taktfast gange av pressen. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1365 skrev (6 timer siden):

Du kan ikke sammenligne to stillbilder. Vis meg videoen der Kamala gjør samme bevegelse som Musk, så skal jeg tro på deg.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Molly85 skrev (8 timer siden):

Og DER viser dere deres sanne ansikt. Dere bare takler ikke Trump, dere. Der er problemet. For om KINA er greit, bare så lenge det ikke er USA og Trump… Pinlig

Hva er så flott med Trump da? Det er ikke snakk om å digge Kina, men de lar de som lar dem være i fred, også være i fred. De har heller ikke en klasse som ønsker å gjeninnføre slaveri.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Molly85 skrev (9 timer siden):

Man er passe blåst om man mener Kina er et bedre alternativ. Da er man for langt inn i egen bakende til å forstå noe som helst. USA er ikke i nærheten av nærheten engang. 

Kina har per idag ikke truet noen av våre allierte med militærmakt. De har heller ikke prøvd å splitte Europas befolkning med propaganda og løgn slik Vance gjorde her om dagen. Ikke har de truet oss med høye tollmurer, eller stanset all bistand og nødhjelp i verden. Derfor forstår jeg at folk heller ser dit enn til USA akkurat nå. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tillittsvekkende ... 

Hvor mange andre med kritiske jobber har de sparket? Musk vet jo tydeligvis ikke hva han driver med. Skummelt. 

Screenshot_20250216_101559_Jodel.jpg

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

yamask skrev (10 minutter siden):

Kina har per idag ikke truet noen av våre allierte med militærmakt. De har heller ikke prøvd å splitte Europas befolkning med propaganda og løgn slik Vance gjorde her om dagen. Ikke har de truet oss med høye tollmurer, eller stanset all bistand og nødhjelp i verden. Derfor forstår jeg at folk heller ser dit enn til USA akkurat nå. 

Eh… Norge er en ert for Kina. Vi betyr nada for dem, så hvorfor skulle de true oss om noe som helst per nå? Vet du i det hele tatt hvordan folket i Kina har det? Hvor mange mennesker som lever i konsentrasjonsleir for å være minoriteter? Å mene at Kina er et bedre alternativ enn Trumps USA er tidenes mest lavpanna utsagn. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Molly85 skrev (5 minutter siden):

Eh… Norge er en ert for Kina. Vi betyr nada for dem, så hvorfor skulle de true oss om noe som helst per nå? Vet du i det hele tatt hvordan folket i Kina har det? Hvor mange mennesker som lever i konsentrasjonsleir for å være minoriteter? Å mene at Kina er et bedre alternativ enn Trumps USA er tidenes mest lavpanna utsagn. 

Jeg skrev ingenting om Norge i innlegget mitt. Og at vi betyr nada for Kina er da helt greit. Vi betyr nada for USA og. 

Du mener sånne konsentrasjonsleirer som Guantanomo Bay? 

Vet du hvordan hundretusenvis av amerikanere har det? Lever langt under fattigdomsgrensa på gata mens de jobber 3 jobber. Eller så er de levende døde pga fentanylepidemi. 

Spesielt at du drar opp eksempler som USA er like ille på akkurat nå. 

Og igjen - JEG sier ikke at Kina nødvendigvis er bedre enn USA, men USA er ikke bedre enn Kina heller akkurat nå. USA har vist oss at vi ikke kan stole på dem. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Athod skrev (1 minutt siden):

liten ytringsfrihet..

De slipper også religiøse aktivister, transeaktiviter, konspirasjonsteoretikere også videre også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trump vil ha sin egen bursdag til å nasjonal helligdag i USA.

image.thumb.png.9ce91f265b4680b048ff8d8801e257c3.png

Endret av Tiger Jack
Lenke til kommentar
Del på andre sider

yamask skrev (2 timer siden):

Jeg skrev ingenting om Norge i innlegget mitt. Og at vi betyr nada for Kina er da helt greit. Vi betyr nada for USA og. 

Du mener sånne konsentrasjonsleirer som Guantanomo Bay? 

Vet du hvordan hundretusenvis av amerikanere har det? Lever langt under fattigdomsgrensa på gata mens de jobber 3 jobber. Eller så er de levende døde pga fentanylepidemi. 

Spesielt at du drar opp eksempler som USA er like ille på akkurat nå. 

Og igjen - JEG sier ikke at Kina nødvendigvis er bedre enn USA, men USA er ikke bedre enn Kina heller akkurat nå. USA har vist oss at vi ikke kan stole på dem. 

Nei, USA har ikke over én million mennesker i leier bare fordi de er minoriteter. Er ikke akkurat uskyldige mennesker som ble sent til Guantanamo. Skremmende at man ikke klarer se forskjellen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen land i verden har flere folk i fangenskap enn USA som en del av befolkningen. Rettssystemet i USA er utrolig farlig for den vanlige person. Akkurat som et sykehusbesøk kan slå deg konkurs vil en liten straffesak også ramme deg veldig hardt økonomisk. 

I begge tilfeller finnes det "offentlig" alternativ. Lykke til med det....

Men om DETTE skjer....

Endret av AdonisFFM
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Example skrev (6 timer siden):

https://www.france24.com/en/tv-shows/truth-or-fake/20250127-no-these-democrat-politicians-did-not-make-the-same-arm-gesture-as-elon-musk

Se videoen, så viser den hvor bildet av Kamala er tatt. Da slipper du å uviten være med å spre falsk propaganda. :)

Propagandaen kommer jo utelukkende fra din side.

Å gå i forsvar mot hårreisende påstander mot seg selv og andre er det motsatte.

Propagandaen fortsatte ved ren oppdiktning om  høyreekstreme i Musks familie.

• 51 FBI-ansatte skriver under en pressemelding der de fastslår at Hunter bidens laptop uten tvil er tuklet med av Russisk etterretning.  Det ble motbevist. DET er propaganda. 
  • Å direkte kontrollere innlegg på sosiale medier som er fakta, men uheldige for deres syn. DET er propaganda. 

På rallyet som dine meningsfeller stemplet "nazi-rally" var flere av talerne jøder og Jimmi Carter deltok!

Hørt om Anti-Defamation League?
ADL, which tracks anti-Semitism, disagrees with claims that Musk had performed a Nazi salute and instead said the tech mogul had made an “awkward gesture in a moment of enthusiasm”.

Aaron Astor, støtter ADL. Han er jdisk historieprofessor: ..that was “not a Nazi salute”.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...