Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
LeveMannen skrev (Akkurat nå):

Nei da. Han vil også at folk skal legitimere seg når de skal stemme som den antidemokratiske megarasisten han er.

Tenk om vi skulle gjort noe så rasistisk i Norge som å kreve legitimasjon når folk skal stemme....

Igjen, du nevner ikke de verste tingene, å du vet han har gjort nok til å bevise at dette ikke er snakk om en ordinær person.

Å vise legetimajson når man stemmer er vitkig, å vet ikke hvorfor det ikke var greia før, som på et vis får meg til å tenke kanskje de siden dette er et problem, bør stemme på nytt istede for å ha han. For om noen kan lure systemet kan det jo ha vært han også, så hvorfor er han så bekymret på det området? Er det fordi han vil bruke dette til å få tak i bestemte grupper, fjerne rettigheter? Han er også den som kan fjerne om noen kan ha legetimajson å er veldig ute etter å fjerne kvinnerettigheter for tiden.

Jeg er stor skeptisk på han. Stoler ikke på noe han gjør, selv om det tiøsynelatende skulle se normalt ut, for han der er ikke normal. 

• Liker 2
Skrevet
Rosakatt skrev (2 minutter siden):

Å vise legetimajson når man stemmer er vitkig

Nei det er rasistisk. Hilsen demokratene.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Rosakatt skrev (3 minutter siden):

Igjen, du nevner ikke de verste tingene, å du vet han har gjort nok til å bevise at dette ikke er snakk om en ordinær person.

Å vise legetimajson når man stemmer er vitkig, å vet ikke hvorfor det ikke var greia før, som på et vis får meg til å tenke kanskje de siden dette er et problem, bør stemme på nytt istede for å ha han. For om noen kan lure systemet kan det jo ha vært han også, så hvorfor er han så bekymret på det området? Er det fordi han vil bruke dette til å få tak i bestemte grupper, fjerne rettigheter? Han er også den som kan fjerne om noen kan ha legetimajson å er veldig ute etter å fjerne kvinnerettigheter for tiden.

Jeg er stor skeptisk på han. Stoler ikke på noe han gjør, selv om det tiøsynelatende skulle se normalt ut, for han der er ikke normal. 

Han har også uttalt seg om å ønske diktatur. Så dette er jo skummelt.

• Liker 2
Skrevet
LeveMannen skrev (1 minutt siden):

Nei det er rasistisk. Hilsen demokratene.

Han er rasist da. Så det er ikke legetimajsonen men hans oppførsel rundt det så man skjønner at han har rasistiske motiver som er problemet.

• Liker 1
Skrevet

For å ikke snakke om det diktatoriske sprellet hans med å innføre toll på varer fra utlandet.

Noe så forferdelig kunne vi aldri gjort her i Norge.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
LeveMannen skrev (1 minutt siden):

For å ikke snakke om det diktatoriske sprellet hans med å innføre toll på varer fra utlandet.

Noe så forferdelig kunne vi aldri gjort her i Norge.

Hva med barne ekteskap hvor de ikke har lov til å skille seg før de blir myndige da? Medesin til de med diabetes? Henrettelse for å spontanabortere? Eller å ta abort selv om du er 10 og har blitt voldtatt.

Endret av Rosakatt
  • Nyttig 1
Skrevet
Rosakatt skrev (Akkurat nå):

Hva med barne ekteskap hvor de ikke har lov til å skille seg før de blir myndige da? Medesin til de med diabetes? Henrettelse for å spontanabortere?

Ja det er forferdelig å se på når Djevelen selv Trump står med maskingevær utenfor sykehusene å skyter folk bare for at de har spontanabortert. Og når han driver å tvinger unger til å gifte seg.

• Liker 1
Skrevet

Skal vi snakke om hva han gjør med skolene? Forskere? 

Til å med amerikanske statsborgere sendt ut av landet og rett i fengsel? 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
LeveMannen skrev (2 minutter siden):

Ja det er forferdelig å se på når Djevelen selv Trump står med maskingevær utenfor sykehusene å skyter folk bare for at de har spontanabortert. Og når han driver å tvinger unger til å gifte seg.

Skal dette eksemplet gjøre henrettelsesprosessen mindre ekte? 

Han tillater at noen gjør det i landet han styrer, da er han skyldig. Sånn det er å være president.

Endret av Rosakatt
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Rosakatt skrev (1 minutt siden):

Skal vi snakke om hva han gjør med skolene? Forskere? 

Til å med amerikanske statsborgere sendt ut av landet og rett i fengsel? 

Å nei spar meg for grusomhetene. Jeg klarer ikke mer av denne forferdelige mannen.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Å nei spar meg for grusomhetene. Jeg klarer ikke mer av denne forferdelige mannen.

Ikke jeg heller. Å jeg skjønner hvorfor du liker han, kjenner lukta av selvbruningen din helt hit.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Rosakatt skrev (2 minutter siden):

Ikke jeg heller. Å jeg skjønner hvorfor du liker han, kjenner lukta av selvbruningen din helt hit.

Selvbruning? Nei det holder jeg meg langt unna, slikt er det bare rasistiske massemorder nazister som Trump som driver med.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Selvbruning? Nei det holder jeg meg langt unna, slikt er det bare rasistiske massemorder nazister som Trump som driver med.

Bra. 

🙂 

• Liker 1
Skrevet
LeveMannen skrev (1 time siden):

Nei da. Han vil også at folk skal legitimere seg når de skal stemme som den antidemokratiske megarasisten han er.

Tenk om vi skulle gjort noe så rasistisk i Norge som å kreve legitimasjon når folk skal stemme....

Han bør jo erklære valgresultatet ugyldig og gjennomføre nytt valg - med legitimasjon.  Det hadde vært lurt :)

• Liker 5
Skrevet
Rosakatt skrev (2 timer siden):

Ånei. 

De er nødt til å fjerne han som president, dette fortsetter i en litt for "krig" og "fangeleir" retning.

Det er jo rimelig arrogant å tro at en hovedstadskommune hos et alliert land skal legge om sin lokale politikk fordi ambassaden krever det på bakgrunn av egne overbevisninger.

Hva i alle verden trodde de skulle komme ut av det?

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
Example skrev (21 timer siden):

Det er jo rimelig arrogant å tro at en hovedstadskommune hos et alliert land skal legge om sin lokale politikk fordi ambassaden krever det på bakgrunn av egne overbevisninger.

Hva i alle verden trodde de skulle komme ut av det?

Antagelig ingenting.

Ambassadørene er typisk inkompetente venner med for mye penger ( ikke et nytt problem med Trump) men administrasjonen er nok fagdiplomater, og de tilnærmer seg slikt piss med vanlig «smil, nikk og gjør som du blir fortalt, også tar vi de reelle diskusjonene på bakrommet»

På et tidspunkt blir det et problem, men foreløpig er det bare vanlig Sirkus Trump

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...