Pawn Hearts Skrevet 21. mars #2441 Del Skrevet 21. mars LeveMannen skrev (10 minutter siden): Når du bruker Aquilino Gonell som sannhetsvitne har du gravd deg rimelig dypt ned i møkka gitt.... Nå henger jeg ikke helt med … Hvorfor mener du at Gonell ikke er troverdig? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeveMannen Skrevet 21. mars #2442 Del Skrevet 21. mars (endret) Pawn Hearts skrev (34 minutter siden): Nå henger jeg ikke helt med … Hvorfor mener du at Gonell ikke er troverdig? Han har jo fungert som et propaganda objekt for demonkratene i lang tid. Hvor han taler for deres sak på deres generalforsamlinger, osv. Mye av det han sier er også beviselig rene fabrikasjoner. Endret 21. mars av LeveMannen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pawn Hearts Skrevet 21. mars #2443 Del Skrevet 21. mars (endret) LeveMannen skrev (15 minutter siden): Han har jo fungert som et propaganda objekt for demonkratene i lang tid. Hvor han taler for deres sak på deres generalforsamlinger, osv. Mye av det han sier er også beviselig rene fabrikasjoner. Skjønner. Du stoler ikke på ham fordi han er demokrat. Musk er selvsagt mye mer troverdig siden han støtter Trump. Men fortell mer om de angivelige fabrikasjonene, det er sikkert flere enn jeg som gjerne vil se disse bevisene. Endret 21. mars av Pawn Hearts 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Egenskap Skrevet 21. mars #2444 Del Skrevet 21. mars (endret) i og med at Russland har satt sine krav for å anerkjenne deres okkupasjon av land i Ukraina og Krim halvøya, så ser jeg ikke annen løsning at USA viser militær makt ovenfor Russland, for å bli ferdig med Russlands regime. Det siden USA har satt seg selv i front som eneste land som kan forhandle om fred. Endret 22. mars av Egenskap 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HSV50 Skrevet 21. mars #2445 Del Skrevet 21. mars LeveMannen skrev (1 time siden): Har begrunnelsen noe å si da? Er hun ikke bare en MAGA idiot som ingen skal høre på? Eller gjelder bare det hvis hun prater til fordel for Trump, ikke når hun prater til fordel for demokratene? Hun er en MAGA-idiot som har innsett at man ikke kan begå lovbrudd. Hun prater ikke «til fordel for demokratene», hun bare innrømmer det er en forbrytelse å storme kongressen og at når man begår en forbrytelse må man akseptere å bli dømt. Det har ingenting med politikk å gjøre. Det har med verdighet og moral å gjøre. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeveMannen Skrevet 21. mars #2446 Del Skrevet 21. mars Pawn Hearts skrev (1 time siden): Skjønner. Du stoler ikke på ham fordi han er demokrat. Musk er selvsagt mye mer troverdig siden han støtter Trump. Men fortell mer om de angivelige fabrikasjonene, det er sikkert flere enn jeg som gjerne vil se disse bevisene. Han er ikke bare en demokrat, han er en headliner i deres propaganda. Og et eksempel er jo at han mange ganger har sagt at 5 politifolk ble drept som følge av protestene. Det er en direkte løgn. Det er bare en person som ble drept i protestene 6 januar, og det er Ashli Babbitt som ble regelrett henrettet av en politikonstabel når hun kikket gjennom et vindu over en dør i en av gangene i bygget. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HSV50 Skrevet 21. mars #2447 Del Skrevet 21. mars LeveMannen skrev (24 minutter siden): Han er ikke bare en demokrat, han er en headliner i deres propaganda. Og et eksempel er jo at han mange ganger har sagt at 5 politifolk ble drept som følge av protestene. Det er en direkte løgn. Det er bare en person som ble drept i protestene 6 januar, og det er Ashli Babbitt som ble regelrett henrettet av en politikonstabel når hun kikket gjennom et vindu over en dør i en av gangene i bygget. «Kikket inn gjennom et vindu over en dør»?! Har du sett videoopptakene? De slo seg gjennom en barrikadert dør og var bevæpnet med slagvåpen og pepperspray og hva har du. Det var ikke snakk om en turist som kikket inn gjennom et vindu på en omvisning og ble brutalt myrdet. Det er rimelig spesielt når det fremstilles som en fredfull protest når man faktisk har sett opptakene av mobben som stormet inn og ødela, robbet og plundret mens det messet om å henge Mike Pence og Nancy Pelosky. En politimann døde dagen etter som følge av skader, og en haug ble varig skadet - fysisk og psykisk. Det var selvfølgelig trist at 4 demonstranter døde som følge av angrepet, men det hadde aldri skjedd om de ikke hadde stormet kongressen på en alt annet enn fredfull måte. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeveMannen Skrevet 21. mars #2448 Del Skrevet 21. mars HSV50 skrev (20 minutter siden): «Kikket inn gjennom et vindu over en dør»?! Har du sett videoopptakene? Ja. Beskriv gjerne hvordan dette er noe annet en hva jeg skrev. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pawn Hearts Skrevet 21. mars #2449 Del Skrevet 21. mars LeveMannen skrev (46 minutter siden): Han er ikke bare en demokrat, han er en headliner i deres propaganda. Og et eksempel er jo at han mange ganger har sagt at 5 politifolk ble drept som følge av protestene. Det er en direkte løgn. Det er bare en person som ble drept i protestene 6 januar, og det er Ashli Babbitt som ble regelrett henrettet av en politikonstabel når hun kikket gjennom et vindu over en dør i en av gangene i bygget. Det er jo ikke en fabrikasjon at fem av politifolkene døde i løpet av de første sju månedene etter opptøyene (ett slag og fire selvmord). Gonell mener bestemt at det er en sammenheng. Jeg venter spent på at du skal motbevise det. Forresten finner jeg det litt merkelig at en som støtter Trump klager over at folk lyver. 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HSV50 Skrevet 21. mars #2450 Del Skrevet 21. mars LeveMannen skrev (7 minutter siden): Ja. Beskriv gjerne hvordan dette er noe annet en hva jeg skrev. Ingen problem. Jeg har sett videoen. De på andre siden av døren advarte flere ganger om at hun skulle trekke seg tilbake. At man kan se opptakene og fremdeles mene at dette var ei som kikket gjennom et vindu er for meg en gåte. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeveMannen Skrevet 21. mars #2451 Del Skrevet 21. mars Pawn Hearts skrev (35 minutter siden): Det er jo ikke en fabrikasjon at fem av politifolkene døde i løpet av de første sju månedene etter opptøyene (ett slag og fire selvmord). Gonell mener bestemt at det er en sammenheng. Jeg venter spent på at du skal motbevise det. Gonell framstiller det som at 5 politifolk ble drept i protestene. Det er en løgn. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fremmed fugl Skrevet 22. mars #2452 Del Skrevet 22. mars Pawn Hearts skrev (9 timer siden): Det er jo ikke en fabrikasjon at fem av politifolkene døde i løpet av de første sju månedene etter opptøyene (ett slag og fire selvmord). Gonell mener bestemt at det er en sammenheng. Jeg venter spent på at du skal motbevise det. Forresten finner jeg det litt merkelig at en som støtter Trump klager over at folk lyver. Den generelle benådningen som Trump ga folk som innblandet i disse hendelsene, syns jeg og en stor majoritet av amerikanere var feil. Da det strider mot alminnelig rettsfølelse. Men til det du skriver, en påstand som fremsettes uten bevis, kan avfeies uten bevis. Hjerneslag som en type stressreaksjon til denne hendelsen? Hvordan tror du noe slik kan bevises? Tror du skal tipse Erdogan om disse teoriene, så han kan skylde på demonstranter hvis politifolk tar livet sitt eller får hjerneslag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HSV50 Skrevet 22. mars #2453 Del Skrevet 22. mars (endret) Åh, Trump er gaven som bare fortsetter å gi! Han har jo kritisert Biden for autopen. For dokumenter signert med den er ikke gyldig og han signerer bare uviktige dokumenter med autopen. Og så har de jo nettopp gjennopplivet en lov som muliggjør å utvise folk uten lov og dom i krigstid eller hva pokker den heter. Uansett. Det ble spurt om når han signerte denne og hvorfor det ble gjort midt på natten. Og Trump sier at han ikke vet når den ble signert, fordi det ikke var han som signerte. Sannsynligvis var det Marco Rubio sier han. I et intervju. Bare så synd da at det i loven står at det er presidenten som har makt til å gjøre dette. Og - at dokumenter har Trump sin signatur. Så ja, det ble brukt autopen da, antar jeg? Trump var vel i Florida og golfet, og kunne ikke signere personlig. For en klovn, for et sirkus! Endret 22. mars av HSV50 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HSV50 Skrevet 22. mars #2454 Del Skrevet 22. mars Ja. Og i ettertid har det hvite hus gitt en uttalelse om at president trump åpenbart snakket om det originale dokumentet (fra 1878 eller deromkring), som blir helt latterlig når journalisten i spørsmålet henviser til dokumentet som ble signert natt til lørdag, og Trump svarer at det sannsynligvis var Marco Rubio. Marco Rubio the time traveler antar jeg da. Altså. Det er så pinlig!! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Example Skrevet 22. mars #2455 Del Skrevet 22. mars LeveMannen skrev (På 20.3.2025 den 22.35): Så rart. For det var jo akkurat det Biden gjorde.... Er det hakk i plata? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
1600 Skrevet 22. mars #2456 Del Skrevet 22. mars (endret) LeveMannen skrev (16 timer siden): Gonell framstiller det som at 5 politifolk ble drept i protestene. Det er en løgn. Å overbise MAGA-diehards er omtrent som å overbevise islamister og fundamentalistiske kristne, selv om hundrevis av folk som slo og banket politifolk er benådet, så er altså dette bare oppspinn fra demokratene. Du kan jo selv se på videoene fra dagen, eller er bare disse også en fabrikasjon fra demokratene? Ikke noe vold her nei, de pinnene, peppersprayen og balltrærne er sikkert bare for å kose med politiet. Herregud, det er bare tragikomisk å forsvare dette. Jeg finner det mest fascinerende at MAGA-folka hele tiden sier andre er hjernevasket, mens konkrete video og bildebevis av at deres folk banker politi liksom alltid er fabrikkerte. Jeg minner deg om at ALLE som ble dømt den dagen, selv de som innrømmet å ha banket politi er frigitt av dine oransje gud. Republikanerne er helt ok med vold mot politi, bare det begås av deres egne febrilske folk, inkludert Proud Boys og andre lugubre grupperinger som gjør BLM til barnemat. Endret 22. mars av 1600 14 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perine Skrevet 22. mars Forfatter #2457 Del Skrevet 22. mars Dansker og grønlendere virker ikke overbegeistret over melding om amerikansk besøk på Grønland USA sender et 'meget voldsomt' signal med nyt Grønland-besøg, siger USA-korrespondent | Grønland | DR LIVE: Storpolitisk trekantsdrama mellem Grønland, Danmark og USA | Politik | DR 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anne Liese Braun Skrevet 24. mars #2458 Del Skrevet 24. mars i sin tid yppet visstnok Norge seg også overfor Grønland 😄 Ihvertfall i flg. podcasten (helt i starten) https://www.dr.dk/lyd/special-radio/bakspejl/bakspejl-2025/groenland-er-ikke-til-salg-1-2-11162511015 Det står ikke så konkret noe om det her riktignok; Carl Marstrander – Norsk biografisk leksikon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perine Skrevet 24. mars Forfatter #2459 Del Skrevet 24. mars Anne Liese Braun skrev (2 timer siden): i sin tid yppet visstnok Norge seg også overfor Grønland 😄 Ihvertfall i flg. podcasten (helt i starten) https://www.dr.dk/lyd/special-radio/bakspejl/bakspejl-2025/groenland-er-ikke-til-salg-1-2-11162511015 Det står ikke så konkret noe om det her riktignok; Carl Marstrander – Norsk biografisk leksikon Ja, Norge var visst også frempå med slikt, men ble stoppet Konflikten om Østgrønland - Wikipedia, den frie encyklopædi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perine Skrevet 24. mars Forfatter #2460 Del Skrevet 24. mars Skal tro hva som kom ut av dagens samtaler. Det får vi ikke vite før i morgen Russisk nyhetsbyrå: Russland og USA skal tirsdag publisere felles uttalelse etter Ukraina-samtalene | ABC Nyheter 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå