Molly85 Skrevet 17. mars #2341 Del Skrevet 17. mars HSV50 skrev (Akkurat nå): 🤣 FN består av alle land i verden minus Vatikanet, og er flertallet av verdens land er ikke muslimer. Islam er ikke verdens største religion, og bare omtrent 1 av 4 mennesker i verden er muslimer. Men jeg registrerer at du kun mener at FN er en troverdig kilde når du er enig med det de sier. Du er underholdene tidsfordriv å diskutere med, men sola skinner. Så takk til deg og du får en singel i posten. Noterer meg at du svarer ikke på det jeg skriver, men kommer med latterliggjøring. Tydelig at du mangler argumentasjon. 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HSV50 Skrevet 17. mars #2342 Del Skrevet 17. mars Hvis ikke FN har oppdatert tallene på døde siden mai 2024 så er jeg enig i at man kan stille spørsmål til hvorfor de ikke har oppdatert dem ja 😉 Og siden jeg ikke er tilhenger av Hamas så har jeg null problem med å si at de helt sikkert har en egeninteresse av at den jevne palestiner har det sånn passe jævlig. Så at Hamas har svin på skogen tviler jeg ikke et sekund på. Jeg har aldri ment at Hamas er bra for palestinernes sak, men at de feeder på urettferdigheten som palestinerne utsettes for. Jeg støtter PALESTINERS sak, ikke Hamas. Jeg begriper ikke at det er så vanskelig å forstå. Palestinerne har krav på det Palestina de var tiltenkt å ha. De bør få tilbake de områdene Israel har annektert. De bør anerkjennes og man bør jobbe for frie valg og bort med Hamas. På samme måte som man bør kjempe for å få bort zionistene i Israel. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molly85 Skrevet 17. mars #2343 Del Skrevet 17. mars HSV50 skrev (13 minutter siden): 🤣 FN består av alle land i verden minus Vatikanet, og er flertallet av verdens land er ikke muslimer. Islam er ikke verdens største religion, og bare omtrent 1 av 4 mennesker i verden er muslimer. Men jeg registrerer at du kun mener at FN er en troverdig kilde når du er enig med det de sier. Du er underholdene tidsfordriv å diskutere med, men sola skinner. Så takk til deg og du får en singel i posten. Skrev feil, mente muslimvennlige, ikke muslimske. Se oppdatert innlegg. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bacteria Skrevet 17. mars #2344 Del Skrevet 17. mars HSV50 skrev (11 minutter siden): 🤣 FN består av alle land i verden minus Vatikanet, og er flertallet av verdens land er ikke muslimer. Islam er ikke verdens største religion, og bare omtrent 1 av 4 mennesker i verden er muslimer. Men jeg registrerer at du kun mener at FN er en troverdig kilde når du er enig med det de sier. Du er underholdene tidsfordriv å diskutere med, men sola skinner. Så takk til deg og du får en singel i posten. Det er helt åpenbart at de allianseløse landene innen FN har teamet opp mot Israel. Må være ganske blind for ikke å se det. FN fungerer ikke lenger slik det er tenkt. De står jo bak flere resolusjoner mot Israel enn alle andre land i hele verden, nord-Korea, Kina, Iran inkludert. Alle land som ikke akkurat er kjent for å sette menneskerettigheter i sentrum. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molly85 Skrevet 17. mars #2345 Del Skrevet 17. mars HSV50 skrev (2 minutter siden): Hvis ikke FN har oppdatert tallene på døde siden mai 2024 så er jeg enig i at man kan stille spørsmål til hvorfor de ikke har oppdatert dem ja 😉 Og siden jeg ikke er tilhenger av Hamas så har jeg null problem med å si at de helt sikkert har en egeninteresse av at den jevne palestiner har det sånn passe jævlig. Så at Hamas har svin på skogen tviler jeg ikke et sekund på. Jeg har aldri ment at Hamas er bra for palestinernes sak, men at de feeder på urettferdigheten som palestinerne utsettes for. Jeg støtter PALESTINERS sak, ikke Hamas. Jeg begriper ikke at det er så vanskelig å forstå. Palestinerne har krav på det Palestina de var tiltenkt å ha. De bør få tilbake de områdene Israel har annektert. De bør anerkjennes og man bør jobbe for frie valg og bort med Hamas. På samme måte som man bør kjempe for å få bort zionistene i Israel. Hva bør Israel gi tilbake rent konkret? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bacteria Skrevet 17. mars #2346 Del Skrevet 17. mars HSV50 skrev (5 minutter siden): Hvis ikke FN har oppdatert tallene på døde siden mai 2024 så er jeg enig i at man kan stille spørsmål til hvorfor de ikke har oppdatert dem ja 😉 Og siden jeg ikke er tilhenger av Hamas så har jeg null problem med å si at de helt sikkert har en egeninteresse av at den jevne palestiner har det sånn passe jævlig. Så at Hamas har svin på skogen tviler jeg ikke et sekund på. Jeg har aldri ment at Hamas er bra for palestinernes sak, men at de feeder på urettferdigheten som palestinerne utsettes for. Jeg støtter PALESTINERS sak, ikke Hamas. Jeg begriper ikke at det er så vanskelig å forstå. Palestinerne har krav på det Palestina de var tiltenkt å ha. De bør få tilbake de områdene Israel har annektert. De bør anerkjennes og man bør jobbe for frie valg og bort med Hamas. På samme måte som man bør kjempe for å få bort zionistene i Israel. Nå viser du igjen at du ikke har filla peiling på hva sionisme er (hvorfor med z?). Å si at sionistene i Israel må fjernes er som å si at alle som mener nordmenn skal ha en egen stat må fjernes. Dessuten motsier du deg selv. Hvorfor skal sionistene fjernes, men ikke «palestinisterne» aka de som mener palestinerne må få en egen stat? Det henger ikke på greip. 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bigote Skrevet 17. mars #2347 Del Skrevet 17. mars (endret) HSV50 skrev (4 timer siden): Du har helt sikkert rett i at jeg like så godt kan stille meg opp og pisse i motvind, det er sannsynligvis mer fruktbar bruk av tiden min. Å pisse i motvind er akkurat det du gjør ved å ta agnet. Selv ikke den vanlige Israeler ville backet opp bildet av konflikten slik som den blir fortalt her av de som tror Israel er uskyldige opp i det hele . PS: Tråden handler om Trump, IKKE om Israel vs Palestina 😇 Endret 17. mars av Bigote 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molly85 Skrevet 17. mars #2348 Del Skrevet 17. mars Bigote skrev (54 minutter siden): Å pisse i motvind er akkurat det du gjør ved å ta agnet. Selv ikke den vanlige Israeler ville backet opp bildet av konflikten som blir fortalt her av de som tror Israel er uskyldige opp i det hele . PS: Tråden handler om Trump, IKKE Israel vs Palestina 😇 Jepp, og nå er Houthiene’s leder vellykket tatt av dage av Trump👏 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HSV50 Skrevet 17. mars #2349 Del Skrevet 17. mars (endret) Sirkus Trump har bestemt at benådningene Biden ga ikke er gyldige, og at de han har benådet skal etterforskes. Fordi de sikkert har skrevet benådningene selv. Jadda. Om ikke noe annet så er dette det største beviset på at Biden gjorde det riktige da han benåder dem. Trump er en hevngjerrig jævel som ikke tåler å bli motsagt. Heldigvis kan han ikke gjøre om benådningene. Grunnloven kan han ikke endre, og retten til å benåde er det grunnloven som har fastsatt. Andre sjarmerende påstander er jo at det et ulovlig for pressen å skrive negativt om ham. The land of the free hvor pressefriheten står sterkt der altså 🤡 Endret 17. mars av HSV50 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bacteria Skrevet 17. mars #2350 Del Skrevet 17. mars Ser at mange skriver zionister/sionister. Dette er nytale for jøder. Veldig skummelt. Det er noe som Arafat og palestinerne (og deres støttespillere i Vesten) lærte av propagandister fra gamle Sovjetsamveldet fra 60-tallet og utover. Pga historiske fakta måtte man bruke et annet ord enn jøder. Man valgte sionister. 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten.2.0 Skrevet 17. mars #2351 Del Skrevet 17. mars Dette minner meg om veganere. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HSV50 Skrevet 17. mars #2352 Del Skrevet 17. mars Så har man dette med omskrive historien. Kalle alt som er svart, kvinne eller homofilt for DEI. Et eksempel her (og jeg har googlet selv for å sjekke - det stemmer. Man kommer inn på en side merket DEI (i urlen). Så er intervju med Tucker Carlson hvor han sa at han automatisk tror at en kvinnelig, svart kirurg er dårlige kvalifisert enn en mannlig hvit. Fordi DEI. Really? Det er relativt stor sannsynlighet for at hun har jobbet MYE hardere for jobben. Man kvoterer ikke inn kirurger gitt. At likestilling og inkludering er blitt skjellsord under Trump er bare så hinsides at jeg mangler ord. 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HSV50 Skrevet 17. mars #2353 Del Skrevet 17. mars Og så dagens favoritt da. Intervjuet med Trump det han snakker om fredsforhandlingene og om at dette går bra og at de har snakket om «land» og «power plants» og om å «divide up certain assets». Det er jo skikkelig enkelt å forhandle fred med Russland om han bare gir putin det han vil ha. Europa og Ukraina kunne jo fått til fred for leeeenge siden om det er sånn det skal gjøres. Hadde ikke trengt Trump for å la Putin vinne krigen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molly85 Skrevet 17. mars #2354 Del Skrevet 17. mars (endret) Bacteria skrev (56 minutter siden): Ser at mange skriver zionister/sionister. Dette er nytale for jøder. Veldig skummelt. Det er noe som Arafat og palestinerne (og deres støttespillere i Vesten) lærte av propagandister fra gamle Sovjetsamveldet fra 60-tallet og utover. Pga historiske fakta måtte man bruke et annet ord enn jøder. Man valgte sionister. https://www.aftenposten.no/meninger/kronikk/i/zEWggO/da-sionisme-ble-nazisme Ja! De fleste jøder er i dag sionister (betydning: at jødene skal ha rett til å ha et land hvor de er trygge). Kilde: https://klassekampen.no/artikkel/2024-08-22/den-nye-sionismen Så å si «jeg er ikke imot jøder, men mot sionister» blir som å si jeg er ikke imot jøder, bare de fleste av dem. Og med ekstremt økende antisemittisme i verden; Man er bare imot at de skal overleve. … Endret 17. mars av Molly85 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 17. mars #2355 Del Skrevet 17. mars HSV50 skrev (2 timer siden): Så har man dette med omskrive historien. Kalle alt som er svart, kvinne eller homofilt for DEI. Et eksempel her (og jeg har googlet selv for å sjekke - det stemmer. Man kommer inn på en side merket DEI (i urlen). Så er intervju med Tucker Carlson hvor han sa at han automatisk tror at en kvinnelig, svart kirurg er dårlige kvalifisert enn en mannlig hvit. Fordi DEI. Really? Det er relativt stor sannsynlighet for at hun har jobbet MYE hardere for jobben. Man kvoterer ikke inn kirurger gitt. At likestilling og inkludering er blitt skjellsord under Trump er bare så hinsides at jeg mangler ord. Ser ut som at de ble såpass mye oppstyr at de måtte fikse saken: https://www.theguardian.com/us-news/2025/mar/17/defense-department-black-medal-honor-webpage-restored Når jeg googlet fikk jeg opp denne siden, så ser ut som de har ryddet opp i dette tullet: https://www.defense.gov/News/Feature-Stories/Story/article/2824721/medal-of-honor-monday-army-maj-gen-charles-calvin-rogers/ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HSV50 Skrevet 17. mars #2356 Del Skrevet 17. mars Ardwinna skrev (16 minutter siden): Ser ut som at de ble såpass mye oppstyr at de måtte fikse saken: https://www.theguardian.com/us-news/2025/mar/17/defense-department-black-medal-honor-webpage-restored Når jeg googlet fikk jeg opp denne siden, så ser ut som de har ryddet opp i dette tullet: https://www.defense.gov/News/Feature-Stories/Story/article/2824721/medal-of-honor-monday-army-maj-gen-charles-calvin-rogers/ Godt om de har ryddet opp, men ufattelig flaut at de holder på sånn i utgangspunktet. Det virker jo som om den ene armen ikke vet hva den andre gjør. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Egenskap Skrevet 18. mars #2357 Del Skrevet 18. mars PeeWee skrev (På 14.3.2025 den 13.54): Det er forresten verdt å huske, selv om folk glemmer det, at det Tsjekkoslovakiske militæret på den tiden var ganske betydelig. De hadde noen på den tiden svært gode stridsvogner, som tyskerne bruke til minst litt ut i 1942 og de hadde et ganske betydelig flyvåpen. De ble tatt lett fordi landet ikke var forsvarbart etter tapet av Sudetenland. Tyskerne kjøpte stridsvogner og fly fra Tsjekkiaslovakia, og deretter invaderte landet? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Egenskap Skrevet 18. mars #2358 Del Skrevet 18. mars Katten.2.0 skrev (På 14.3.2025 den 14.14): Har du ikke fulgt med på mediebransjen de siste årene? Vi har ikke nok befolkning til å forsvare så mange forskjellige mediehus, om alle skal være avhengig av å få betalt gjennom annonseinntekter, abonnenter og direkte salg av aviser/artikler. Årsaken til at vi har mediestøtte er nettopp fordi vi ikke vil at mediehusene våre skal måtte selge sjela si til en stor investor, som f.eks. Murdoch. Mediestøtten gjør at vi kan ha flere separate mediehus som er høvelige selvstendige, og dermed - i større grad - har grunnlaget for mer objektiv rapportering. Hvem i Norge kan kjøpe mediahus? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 18. mars #2359 Del Skrevet 18. mars HSV50 skrev (13 timer siden): Og så dagens favoritt da. Intervjuet med Trump det han snakker om fredsforhandlingene og om at dette går bra og at de har snakket om «land» og «power plants» og om å «divide up certain assets». Det er jo skikkelig enkelt å forhandle fred med Russland om han bare gir putin det han vil ha. Europa og Ukraina kunne jo fått til fred for leeeenge siden om det er sånn det skal gjøres. Hadde ikke trengt Trump for å la Putin vinne krigen. Trump legger seg på rygg i "forhandlinger" med Russland, akkurat som han la seg på rygg for Taliban da han prøvde å forhandle med dem. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 18. mars #2360 Del Skrevet 18. mars Hva synes Trump-fansen om denne da? Sitat, Trump: "I look at some of these agreements, I’d read them at night, and I’d say, ‘Who would ever sign a thing like this?" Trump latterliggjør hvem det nå var som inngikk disse avtalene. Men hvem var det egentlig? Det var Trump selv! LOL. Trump latterliggjør altså seg selv. Han håner sine egne avtaler. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå