norw Skrevet 11 timer siden #1961 Del Skrevet 11 timer siden 8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sioux Skrevet 10 timer siden #1962 Del Skrevet 10 timer siden Egenskap skrev (2 timer siden): Jeg stiller spørsmål om NATO. Det er åpenbart NATO er i seg selv er en provoserende aktør ovenfor ett land! Det jeg ikke forstår om historieboken er at Sovjetunionen på et vis bidro til å få vekk nazistene, så hvorfor etablerer man NATO fire år etterpå? NATO ble etablert som en forsvarsallianse mot Sovjetunionen under den kalde krigen. Det store spøsmålet er: Hvorfor er den ikke blitt oppløst, og hvorfor finner man på stadig nye trusler for å holde den i livet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Egenskap Skrevet 9 timer siden #1963 Del Skrevet 9 timer siden Sioux skrev (43 minutter siden): NATO ble etablert som en forsvarsallianse mot Sovjetunionen under den kalde krigen. Det store spøsmålet er: Hvorfor er den ikke blitt oppløst, og hvorfor finner man på stadig nye trusler for å holde den i livet? ja, det er det samme spørsmålet jeg stiller. NATO skulle vært oppløst for lenge siden. Og jeg er redd veggene i NATO kvarteret så er det ikke et trivelig lokale å være i. Hvorfor leve i 1945? vi lever i 2025 nå. NATO er rett og slett et sleivspark uten like. Bør ikke noen begynne å tørre si noe der mange millioner tier. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Egenskap Skrevet 9 timer siden #1964 Del Skrevet 9 timer siden Det er dumt viktige teamer ikke snakkes om. Hvorfor i alle dager var hele europa tyst når Russland entret krimhalvøya. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Egenskap Skrevet 9 timer siden #1965 Del Skrevet 9 timer siden De politiske sakene har vært holdt nede lenge, jeg er redd å si zelensky selv er skyld i krigen, det er for mange ting som vi ikke vet om skjedde i kulissene før selve fullskala krigen. Trump irettesatte han da han kom til det hvite hus uten dress igjen! Vi fikk på åpen scene og på direkte sending se at Zelensky hadde ingen diplomatiske ferdigheter i det han kom for å gjøre, signere dokumenter. Så her det ikke annen en administrasjonen selv som har gjort grov arbeid, og en leder i Ukraina som ikke forsto hvorfor han var der. Jeg tror ikke vi har fått fulle innsyn hva vi egentlig ser en krig som har fått påvirke mediaverden for lenge... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perine Skrevet 9 timer siden Forfatter #1966 Del Skrevet 9 timer siden Trump og Israel har felles interesse av å fjerne palestinerne fra Gaza, og hjelper hverandre med det. Kan de ikke få dem deportert til andre land, så går de heller sammen om å drepe dem. Det siste er jo at USA gir noen flere milliarder til Israel, og deretter teppebomber Israel området som skal renses. Hvis noen palestinere overlever dette, så skal de sultes i hjel. Det sørger Israel for med å nekte nødhjelpen å komme frem. Det finnes snart ingen regler som ikke er brutt. USA gir Israel fire milliarder dollar i militær støtte – Siste nytt – NRK Israel stanser nødhjelpssendinger til Gaza Den israelsk-palestinske konflikten – Siste nytt – NRK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten.2.0 Skrevet 9 timer siden #1967 Del Skrevet 9 timer siden Egenskap skrev (26 minutter siden): De politiske sakene har vært holdt nede lenge, jeg er redd å si zelensky selv er skyld i krigen, det er for mange ting som vi ikke vet om skjedde i kulissene før selve fullskala krigen. Hvordan i all verden kan Zelensky være skyld i krigen? 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A new man Skrevet 9 timer siden #1968 Del Skrevet 9 timer siden Sioux skrev (1 time siden): Det store spøsmålet er: Hvorfor er den ikke blitt oppløst, og hvorfor finner man på stadig nye trusler for å holde den i livet? Vi er jo mer eller mindre under angrep hele tiden. Kutting av kabler, forsøk på datainnbrudd og påvirkning i valg og troll i sosiale media mv. Putins tale under sikkerhetskonferansen i München i 2007 var klar den. Han kastet hanskene og siden har det vært all mulig faenskap derfra. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A new man Skrevet 9 timer siden #1969 Del Skrevet 9 timer siden Egenskap skrev (43 minutter siden): Det er dumt viktige teamer ikke snakkes om. Hvorfor i alle dager var hele europa tyst når Russland entret krimhalvøya. Det kan du si. Det hadde aldri skjedd hvis Ukraina hadde fått beholde atomvåpnene sine. Det ble feil i 1994, da USA, GB og Frankrike skrev avtale på at Ukraina skulle beskyttes hvis de oppgav atomvåpen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A new man Skrevet 9 timer siden #1970 Del Skrevet 9 timer siden Egenskap skrev (42 minutter siden): De politiske sakene har vært holdt nede lenge, jeg er redd å si zelensky selv er skyld i krigen, det er for mange ting som vi ikke vet om skjedde i kulissene før selve fullskala krige Du høres helt russisk ut. Vi vet ikke? Jo vi vet. Russland angrep Ukraina. Dette blir som å skylde på et voldtektsoffer. Det du ikke vet er hvordan du skal klare å begrunne de uspiselige utsagnene dine. 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sioux Skrevet 8 timer siden #1971 Del Skrevet 8 timer siden A new man skrev (9 minutter siden): Vi er jo mer eller mindre under angrep hele tiden. Kutting av kabler, forsøk på datainnbrudd og påvirkning i valg og troll i sosiale media mv. Putins tale under sikkerhetskonferansen i München i 2007 var klar den. Han kastet hanskene og siden har det vært all mulig faenskap derfra. Det er jo ikke NATO som tar seg av disse ting du nevner. Ja, Putins tale var klar den, spesielt spørsmål han stilte vedr. NATO samt det arrogante imperialistiske svaret han fikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A new man Skrevet 7 timer siden #1972 Del Skrevet 7 timer siden Sioux skrev (1 time siden): Det er jo ikke NATO som tar seg av disse ting du nevner. Ja, Putins tale var klar den, spesielt spørsmål han stilte vedr. NATO samt det arrogante imperialistiske svaret han fikk. Vi hadde vært «Ruski mir» uten NATO. Det er ikke arrogant å ønske seg et vestlig demokrati med vestlig velstand. Ukraina har valgt og tatt inn i sin Grunnlov at de vil bli medlem av EU og NATO. Det har vært en demokratisk prosess som etter alt å dømme har gått riktig for seg. Det i motsetning til «valget» på Krym, hvor kosakkene ble fordrevet i forkant mv. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gladgutten79 Skrevet 7 timer siden #1973 Del Skrevet 7 timer siden (endret) A new man skrev (1 time siden): Vi er jo mer eller mindre under angrep hele tiden. Kutting av kabler, forsøk på datainnbrudd og påvirkning i valg og troll i sosiale media mv. Putins tale under sikkerhetskonferansen i München i 2007 var klar den. Han kastet hanskene og siden har det vært all mulig faenskap derfra. Om det siste med sabotasje av vanntilførselen til Gotland er putins siste stikk vites ikke, men er det vil ikke forundre meg Endret 7 timer siden av Gladgutten79 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perine Skrevet 6 timer siden Forfatter #1974 Del Skrevet 6 timer siden Lurer på hva som kommer ut av dette møtet, men tror det ender i mer kutt. New York Times: Trump samler sin innerste krets til Ukraina-møte i dag | ABC Nyheter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pawn Hearts Skrevet 6 timer siden #1975 Del Skrevet 6 timer siden Nå får Trump kjeft av Walesa. Han og andre tidligere polske dissidenter sammenligner behandlingen av Zelenskyj med forhør under kumministregimet: https://notesfrompoland.com/2025/03/03/walesa-condemns-trump-treatment-of-zelensky-likening-it-to-communist-interrogation/ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yamask Skrevet 5 timer siden #1976 Del Skrevet 5 timer siden (endret) Jeg håper dere uten tiktok kan se denne også. Skremmende hvordan Fox News og Magabevegelsen har hjernevasket en hel haug amerikanere til å misforstå virkeligheten. Og flere og flere europeere hopper etter. Sterke krefter dette her. Jeg må innrømme at jeg er litt redd. Det er anti-woke som er et hjernevirus. Og skaperne er Putin, Trump, Musk og gjengen. https://vm.tiktok.com/ZNdJTFyqD/ Legger til at Elon Musk sa på Joe Rogan i går elns at vestens største svakhet er omsorg. Det er noe av det verste jeg har hørt. Omsorg er det som gjør vestlige land bra. Endret 5 timer siden av yamask 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Egenskap Skrevet 5 timer siden #1977 Del Skrevet 5 timer siden Katten.2.0 skrev (4 timer siden): Hvordan i all verden kan Zelensky være skyld i krigen? Svake diplomatiske evner. Han har jo bakgrunn som skuespiller, og ble folkevalgt kun fordi han var kjent, men de som valgte han forstod jo ikke at for å bli en politikere som trenger det handles også. Uansett Russland har jo gjort skjult krig ovenfor Ukraina lenge. Det var borgerkrig før Russland krysset grensen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Egenskap Skrevet 5 timer siden #1978 Del Skrevet 5 timer siden A new man skrev (2 timer siden): Vi hadde vært «Ruski mir» uten NATO. Det er ikke arrogant å ønske seg et vestlig demokrati med vestlig velstand. Ukraina har valgt og tatt inn i sin Grunnlov at de vil bli medlem av EU og NATO. Det har vært en demokratisk prosess som etter alt å dømme har gått riktig for seg. Det i motsetning til «valget» på Krym, hvor kosakkene ble fordrevet i forkant mv. Grenser er for å holde. Hvis man tenker dramatiske tanker da blir det jo feil. Det er gjort handel med Russland før 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ozymandias Skrevet 2 timer siden #1979 Del Skrevet 2 timer siden yamask skrev (3 timer siden): Omsorg er det som gjør vestlige land bra. For noe naivt og emosjonelt tull. Friheter er det som gjør vestlige land bra. Man har ikke kjempet kriger for å få omsorg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pawn Hearts Skrevet 1 time siden #1980 Del Skrevet 1 time siden Egenskap skrev (2 timer siden): Grenser er for å holde. Hvis man tenker dramatiske tanker da blir det jo feil. Det er gjort handel med Russland før ???? Du skriver så ufattelig dårlig norsk at jeg har vanskelig for å følge deg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå