GÃ¥ til innhold

Sirkus Trump 🤡

Perine

Anbefalte innlegg

Nå laget Trump et show på superbowl også. Jeg kan ikke fordra Amerikansk fotball, for det er et like stort "bread&Circus" show som Fotballen i Europa har blitt; men det er jo artig å se hvordan han dukker opp der og setter Taylor Swift i skyggen. Nok et liberalt som sikkert å vil skaffe seg enda flere liberal tilbedere, men det var j litt gøy at hun ble buet ut. 

Hadde Trump blitt buet ville jo Schibsted&resten laget noe ut av dette for resten av uka. 

Nå begynner flere og flere å forkaste den liberale populær kulturen også.  

Ikke bruk penger på kjendiser og ikke tilbe dem. Hold istedet pengene for deg selv og dine, mens du bruker tiden på deg selv også.

Jobb mindre; forbruk mindre; få mer tid i livet. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AdonisFFM skrev (12 minutter siden):

Hadde Trump blitt buet ville jo Schibsted&resten laget noe ut av dette for resten av uka. 

Han ble buet. Masse klipp ute fra private videoer fra SuperBowl der de buer ham. Og hele half time showet var kritikk rettet mot ham. 

AdonisFFM skrev (14 minutter siden):

Ikke bruk penger på kjendiser og ikke tilbe dem.

Burde sagt det samme til Maga. 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

yamask skrev (1 minutt siden):

Han ble buet. Masse klipp ute fra private videoer fra SuperBowl der de buer ham. Og hele half time showet var kritikk rettet mot ham. 

Burde sagt det samme til Maga. 

Det er klart at "half-time showet" er rettet imot ham. Det er jo populærkultur fra utvalgte profilører. 

Men det er vel liten tvil om at Trump opplevde en netto applaus og TS, som det liberale ikonet hun er opplevde det motsatte. Du kan sikkert finne seksjoner i nærsnitt hvor noen buer på Trump, men de totale bildet var vel ikke noen tvil. Jeg så ikke dette, men referater og videosnitt levner liten tvil.

Trump står for mye jeg forakter md hele den Amerikanske politikken, men så lenge han ødelegger den liberale ordenen med den iver han har er det ihvertfall et nett pluss. "My enemys enemy is my friend"...  😂😂

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AdonisFFM skrev (5 timer siden):

Det er klart at "half-time showet" er rettet imot ham. Det er jo populærkultur fra utvalgte profilører. 

Men det er vel liten tvil om at Trump opplevde en netto applaus og TS, som det liberale ikonet hun er opplevde det motsatte. Du kan sikkert finne seksjoner i nærsnitt hvor noen buer på Trump, men de totale bildet var vel ikke noen tvil. Jeg så ikke dette, men referater og videosnitt levner liten tvil.

Trump står for mye jeg forakter md hele den Amerikanske politikken, men så lenge han ødelegger den liberale ordenen med den iver han har er det ihvertfall et nett pluss. "My enemys enemy is my friend"...  😂😂

Men hva synes dere Trump-elskende konspifolka om at han vil overta både Grønland og Canada? Vil dere gi ham Svalbard også når han krever det?

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hansehan skrev (18 minutter siden):

Men hva synes dere Trump-elskende konspifolka om at han vil overta både Grønland og Canada? Vil dere gi ham Svalbard også når han krever det?

Nå er jeg verken "Trump-elsker eller konspifolk" men jeg tenker at om Grønland og Canada og Panama og Gaza ønsker å bli innlemmet i USA - så greit nok for meg - bare de kan slutte å krangle og drepe hverandre 😇

De kan gjerne få Svalbard også - jeg ønsker meg bare en karibisk øy i retur- for det har vi ikke i Norge 😅

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AdonisFFM skrev (6 timer siden):

Som sagt, ALLE presidenter hos det blå teamet er nobelprisvinnere og det inkluderer Clinton- mannen som bombet Serbia sønder og sammen for å prøve å avlede fra Monica Lewinsky-skandalen.   Hovedgrunnen til at NobelKomiteen gav det til Obama mens han var i sitt embede var nok for at Norge kunne påvirke han mer aktivt MENS han var i rollen. For i dagens informasjonsflyt skjer ting raskere enn før.  

Det er en pris som gis etter hva som sies og hva som polemiseres og hvor resultater sjelden eller aldri legges til grunn. 

Clinton har fremdeles ikke vunnet fredspris. Det har heller ikke Biden. Carter vant flere tiår etter han gikk av som president. 

Det som derimot er sant er at demokratiske presidenter gjerne står for en politikk som er mer i tråd med fredsprisens idealer enn det for eksempel Trump gjør.

Hvis du misliker prisen så sterkt, så skjønner jeg ikke hvorfor du bryr deg om det.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sportydame skrev (31 minutter siden):

Nå er jeg verken "Trump-elsker eller konspifolk" men jeg tenker at om Grønland og Canada og Panama og Gaza ønsker å bli innlemmet i USA - så greit nok for meg - bare de kan slutte å krangle og drepe hverandre 😇

De kan gjerne få Svalbard også - jeg ønsker meg bare en karibisk øy i retur- for det har vi ikke i Norge 😅

?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AdonisFFM skrev (6 timer siden):

Huffda, stakkars deg. Er det EN person som eier EN mediaplattform som ikke er i takt med ditt verdensbilde? Og samme person ble jo dyrket som en helt tidligere for at han solgte tesla.  Og hva er det med dere liberalister som hele tiden skal brunskvette alle som ikke tilber deres verdenssyn?  Jeg håper du har tatt nok en booster. "Helse" direktoratet anbefaler vel fortsatt det?

Det finnes jo mange flere milliardærer hos dine helter. De kan jo lage en plattfor også? HVorfor bruker ikke Bill Gates noen av vaksinekronene til å lage en egen eter? Hvorfor har ikke George SSoros en plattform? Svaret ligger vel i at disse folkene er eksperter i å tilegne seg offentlige midler og påvirke statlige kilder som understøtter media over hele verden for kontroll. 

Jeg synes du skal slappe av og tillate at det Rød teamet også har noen mediakilder som dekker deres syn. Hvorfor er det så vanskelig å forstå det?

Brunskevette? Musk foretok tross alt en nazi-hilsen. Det der klarer han fint selv.

Bare synd for Musk og Tesla at Europa, hvor man faktisk satser på elbiler, ikke synes så mye om det. Her har man tross alt en del erfaring med katastrofen nazismen kan føre til.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Example skrev (2 minutter siden):

Clinton har fremdeles ikke vunnet fredspris. Det har heller ikke Biden. Carter vant flere tiår etter han gikk av som president. 

Det som derimot er sant er at demokratiske presidenter gjerne står for en politikk som er mer i tråd med fredsprisens idealer enn det for eksempel Trump gjør.

Hvis du misliker prisen så sterkt, så skjønner jeg ikke hvorfor du bryr deg om det.

Det med Clinton var jo feil. Jeg glemte i farta at det var Al Gore som fikk den. Og han vsr jo visepresidenten. 

Så hvis demokratiske presidenter står for fredsidealer og gjør det motsatte blir jo det nok et bevis på hvor politisert denne prisen er. 

Nobelprisen er kun decor for medlemmer av den liberale herskerklasse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sportydame skrev (33 minutter siden):

Ingenting skriker fred og fordragelighet enn å true til seg land fra allierte. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Example skrev (1 minutt siden):

Brunskevette? Musk foretok tross alt en nazi-hilsen. Det der klarer han fint selv.

Bare synd for Musk og Tesla at Europa, hvor man faktisk satser på elbiler, ikke synes så mye om det. Her har man tross alt en del erfaring med katastrofen nazismen kan føre til.

Hva er en "nazi-hilsen"? Dette blir for dumt.  Det er ikke mye nasjonalsosialisme å spore hos globalist Elon. Du blander korporatisme med nasjonalsosialisme.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Example skrev (2 minutter siden):

Ingenting skriker fred og fordragelighet enn å true til seg land fra allierte. 

Ja, i dine øyne skulle han heller gjort som Obama og bombet ihjel et land samt droneangrepet bryllupper.

For Obama var jo så veltalende og DA er alt helt OK. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hansehan skrev (59 minutter siden):

Svalbard har vel en mer kontroversiell status enn Grønland. 

Nå tror jeg neppe Russland ville funnet seg i et slikt krav. Men tullingene i Norsk regjering hadde sikkert støttet at USA hadde tatt det over. En ser overskriftene i VG "Putin snytt for Svalbard"..🤣🤣

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

President Trump utfører den politikken han er valgt på, USA er ikke "rystet". Når skal løgnmedia lære? 🤪

Det er ikke noe kupp. Elon Musk var en del av valgkampen til President Trump. De sa hva de skulle gjøre, folk stemte på han likevel.

I motsetning til stemmekveg trenger ikke jeg en "journalist" fra et ubetydelig land i Nord-Europa til å fortelle meg hva de sier Trump og Elon sa og gjorde. Jeg klarer å se livesendingene uredigert selv og se selv hva han faktisk sier 😊

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AdonisFFM skrev (2 timer siden):

Det med Clinton var jo feil. Jeg glemte i farta at det var Al Gore som fikk den. Og han vsr jo visepresidenten. 

Så hvis demokratiske presidenter står for fredsidealer og gjør det motsatte blir jo det nok et bevis på hvor politisert denne prisen er. 

Nobelprisen er kun decor for medlemmer av den liberale herskerklasse.

Fred er politikk. Det er ingen som nekter for det. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er en "nazi-hilsen"? Dette blir for dumt.  Det er ikke mye nasjonalsosialisme å spore hos globalist Elon. Du blander korporatisme med nasjonalsosialisme.

Nazi-hilsen eller "romersk hilsen" som noen vil kalle det. Tatt i bruk av Hitler og Mussolini for rundt 100 år siden. Musk dro to sånne under innsettelsen av Trump. Ja, det kan ha vært en overivrig mann som ikke har kontroll på kroppen sin, men han har aldri beklaget den. Ham lefler også med høyreekstreme miljøer i Tyskland. 

• Liker 4
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, i dine øyne skulle han heller gjort som Obama og bombet ihjel et land samt droneangrepet bryllupper.

For Obama var jo så veltalende og DA er alt helt OK. 

SÃ¥ Trump bruker ikke droner? Senest denne uka bomba USA i Somalia.

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ubiquiti skrev (20 minutter siden):

President Trump utfører den politikken han er valgt på, USA er ikke "rystet". Når skal løgnmedia lære? 🤪

Det er ikke noe kupp. Elon Musk var en del av valgkampen til President Trump. De sa hva de skulle gjøre, folk stemte på han likevel.

I motsetning til stemmekveg trenger ikke jeg en "journalist" fra et ubetydelig land i Nord-Europa til å fortelle meg hva de sier Trump og Elon sa og gjorde. Jeg klarer å se livesendingene uredigert selv og se selv hva han faktisk sier 😊

Det kan fremdeles være et kupp selv om man blir valgt. Å vinne et valg gir en carte blanche til å gjøre hva man vil. Selv om Trump tror det.

Problemet er at høyesterett har gitt han nærmest immunitet for alt dumt han måtte finne på å gjøre. Heldigvis gjelder ikke det for Musk for eksempel. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Example skrev (16 minutter siden):

Det kan fremdeles være et kupp selv om man blir valgt. Å vinne et valg gir en carte blanche til å gjøre hva man vil. Selv om Trump tror det.

Problemet er at høyesterett har gitt han nærmest immunitet for alt dumt han måtte finne på å gjøre. Heldigvis gjelder ikke det for Musk for eksempel. 

Det er ikke noe kupp når politikken han fører er den det amerikanske folket har valgt han inn på. 

Elon Musk var en del av President Trumps valgkampanje, folk stemte på President Trump likevel. President Trump har all rett til å oppnevne Elon Musk til denne posisjonen selv om han ikke bokstavelig talt er en av de  "folkevalgte". Som om hver eneste offentlige ansatt liksom er folkevalgt. For et tulleargument.

De ville at noen utenfor systemet, i.e. "ukvalifiserte" 19-åringer, skulle komme og om nødvendig plukke fra hverandre institusjonene og bygge de opp igjen fra bunnen. De ble valgt basert på en enorm mistillit mot dette offentlige apparatet og de som jobbet der.

At de ansatte som kan bli rammet av dette står og protesterer er vel selvsagt. Det er ikke bevis på noe som helst.

De ville stoppe all mulig pengebruk i utlandet, de ville dette selv om fattige barn i Afrika kom til å sulte. Det var en del av valgkampen, President Trump ble valgt likevel.

De ville kaste alle ulovlige immigranter til helvete ut, samme om det var 12 år gamle skolebarn som blir plukket fra bussen. De stemte på dette selv om folk sikkert kommer til å dø ved grensen. President Trump ble valgt på denne politikken.

Dette. Er. Hva. Det. Amerikanske. Folket. Valgte.

Å sitte i Norway, Europe og skulle fortelle det amerikanske folk hva slags politikk de skal føre, og atpåtil basere dette på hva norsk MSM som VG, TV2 og NRK sier er rett og slett patetisk.

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...