Gjest Anonymous Skrevet 18. november 2002 #1 Skrevet 18. november 2002 Jeg leter etter rosenes språk, både de vennskaplige og de med kjærlighetspregede. Hva betyr farger og antall? Hjelp meg, må ha svar imorgen! 8)
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 18. november 2002 #2 Skrevet 18. november 2002 Jeg leter etter rosenes språk, både de vennskaplige og de med kjærlighetspregede. Hva betyr farger og antall? Hjelp meg, må ha svar imorgen! 8) Si det med roser! 1 rød rose: Jeg begjærer deg. 3 røde roser: Jeg elsker deg 7 røde roser: Jeg er din for evig 12 røde roser: Det sterkeste utrykk for evig kjærlighet 1 rød rose pluss to knopper: Dette må holdes hemmelig Milla
Midnattsol Skrevet 18. november 2002 #3 Skrevet 18. november 2002 1 rød rose pluss to knopper: Dette må holdes hemmelig Oida..det var det jeg fikk hos sambo!
Gjest Dolphina Skrevet 18. november 2002 #4 Skrevet 18. november 2002 Jammen hva med de hvite og gule og oransje og hva med alle andre blomster? Har ikke alle et budskap?
Midnattsol Skrevet 18. november 2002 #5 Skrevet 18. november 2002 Fant denne jeg: http://www.sunds.nu/blomsprak.html Ellers tror jeg et søk en plass på inet på "blomsterspråket" får mange treff.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå