AnonymBruker Skrevet 22. januar #1 Skrevet 22. januar Har gått to turer med en mann. Han fikk i oppgave å finne et passende sted å spise, istedenfor inviterte han hjem. Sa ikke hjem på tredje date. (Bla siden de to første har vært tur og føler meg ikke klar) han foreslo en bar. Jeg sa kunne det ikke vært hyggelig med en matbit hva tenker du? Varte lenge før svar, men jo han syntes det var hyggelig og respekterte mitt valg. I dag kom kanselleringen. Lese over papirutgaven kveld til møte i morgen. En lang forklaring da. Ikke noe ny dato eller treffes igjen en annen dag. Men skal gi han en sjanse. Tenkte å sende en hyggelig melding i kveld ala «Håper du får gjort alt som må gjøres i kveld, og at du kan slappe av etterpå 😊» Ser jo hvilken respons en får da tenker jeg uten å være påtrengende/masete? Anonymkode: c27cb...fff
AnonymBruker Skrevet 22. januar #2 Skrevet 22. januar Skulle stå tydelig kommunikasjon i overskriften Anonymkode: c27cb...fff
AnonymBruker Skrevet 22. januar #3 Skrevet 22. januar Beklager, men jeg aner ikke hva du spør om her. Apropos tydelig kommunikasjon... Anonymkode: b487e...f20 15 2
AnonymBruker Skrevet 22. januar #4 Skrevet 22. januar Dersom du har lyst til å spise ute med han, så tror jeg du må foreslå noe konkret her. Av en eller annen grunn virker det vanskelig for han. 😊 Anonymkode: 038ff...758 3
AnonymBruker Skrevet 22. januar #6 Skrevet 22. januar Jeg tror kanskje du også har litt å jobbe med når det kommer til kommunikasjon. Anonymkode: ec250...d2e 9 2
AnonymBruker Skrevet 22. januar #7 Skrevet 22. januar AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Papirutgaven? Anonymkode: 632b7...256 Tror daten avlyste med begrunnelse at han hadde så mye å gjøre, deriblant å lese en papirutgave av noe for å forbedre seg til et møte. Anonymkode: 038ff...758
AnonymBruker Skrevet 22. januar #8 Skrevet 22. januar Ikke send noen melding. Ballen ligger hos han. Hvis han er interessert, så hører du fra han. Og hvis du ikke hører noe, så ta et hint…. Inviterer han deg hjem igjen, så svarer du kort med at du ikke ønsker å møtes hjemme. IKKE foreslå noe annet!! Og i alle fall IKKE hint! Han er en voksen mann, ikke et barn. Vil han invitere deg ut på en matbit, så bør initiativet komme fra han, ikke som en oppgave eller et hint fra deg. Anonymkode: 2482a...524 2
AnonymBruker Skrevet 22. januar #9 Skrevet 22. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Tror daten avlyste med begrunnelse at han hadde så mye å gjøre, deriblant å lese en papirutgave av noe for å forbedre seg til et møte. Anonymkode: 038ff...758 Det kom jeg òg frem til etter tredje gangs gjennomlesning. Men er det vår jobb å oversette, eller er det vår jobb å be ts bygge sine tekster tydeligere? Eller er det noen av delene? Jeg kom forresten til å tenke på eksen min, og hennes måte. Selv den enkleste ting ble uforståelig, fordi hun begynte midt i, og lagde knotete utgreiinger i begge retninger, samtidig som det var mye underforstått, som mottakeren måtte gjette seg til. Anonymkode: 5397c...4d1 4
AnonymBruker Skrevet 22. januar #10 Skrevet 22. januar Dette kommer fra en som har datet mye. Bor dere i samme by? Eller en «mindre» by? i så fall, så er dette muligens grunnen: Han ville ikke spise ute med deg fordi det er en sjans for at noen ser dere sammen og ser det er en date. Han har muligens flere baller i luften og vil ikke at hun skal se dere sammen og da avslutte med han. Ikke ta det ille opp, fordi han vil jo da ikke ha henne, siden han ser etter noe bedre, men han er muligens ikke klar for å miste «godene» hun. Grunnen til at han kan gå tur med deg, møte deg på en bar, er fordi det kan forklares bort med «tilfeldig» dame jeg møtte på baren, ei venninne eller gammel klassekamerat jeg møtte på osv. Men, en middag er veldig lite tilfeldig. Ikke skriv til han, se om han tar kontakt og motbeviser det jeg sier med å invitere deg på restaurant, da vet du i det minste om det er sant eller ikke. Anonymkode: 1b544...18e 2
AnonymBruker Skrevet 22. januar #11 Skrevet 22. januar Godene hun gir». Skulle det stå Anonymkode: 1b544...18e
AnonymBruker Skrevet 22. januar #12 Skrevet 22. januar Kanskje han regner med han må spandere på deg dersom dere spiser ute, men så har han dårlig råd? Anonymkode: ae3aa...8e0
AnonymBruker Skrevet 23. januar #13 Skrevet 23. januar "Han fikk i oppdrag å finne et sted"...? Anonymkode: 7bd36...baa 2
AnonymBruker Skrevet 23. januar #14 Skrevet 23. januar Altså... Er det ikke ganske opplagt at han forventet å få henne i seng? Tror TS skal være glad om denne fyren slutter å ta kontakt. Han er bare ute etter å få henne hjem, gadd ikke å gå ut på noe middag med henne. Fra baren regnet han vel med at veien ble kort til å få henne med hjem til seg. Gå videre, er mitt råd. Anonymkode: af4c8...863 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå