AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #21 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (6 timer siden): Samboeren min jobber 2-2 turnus. De to ukene han er hjemme er det rot og kaos fra han kommer hjem til han drar på jobb. De to ukene jeg er alene med våre fem barn er det forholdsvis ryddig, rent og hverdagen flyter. Når samboer nærmer seg arbeidsfri gruer jeg meg til han kommer hjem. Jeg bruker den første dagen til å rydde når han har dratt. Jeg jobber 80% nå, men har jobbet 100% frem til desember. Jeg vurderer rett og slett å gå fra samboer fordi jeg blir utslitt de ukene han er hjemme. Anonymkode: 2e007...95e Si til han: "NÅ hjelper du meg din jæ*** slask! Tror du at du skal lure deg unna eller? Anonymkode: ecfce...526 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #22 Del Skrevet 3 timer siden Men altså, har du prøvd å bli forbanna? Sånn skikkelig, typ « MEN FAEN I HELVETE HVORFOR ER DET FUCKINGS KAOS HER DE UKENE DU ER HJEMME, TROR DU AT DU ER PÅ EN JÆVLA FERIEKOLONI? DET ER FAEN MEG MER RYDDIG HER NÅR JEG ER ALENE MED 5 FUCKINGS UNGER ENN NÅR DU ER HER, NÅ TAR DU DEG FAEN MEG SAMMEN ELLERS FÅR DU FAEN MEG FLYTTE UT! FAEN JEG ER SÅ JÆVLA DRITTLEEEEEEI!!!!!» Anonymkode: 13f0f...dd3 3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #23 Del Skrevet 3 timer siden Det høres litt kjent ut her også. Ikke fullt kaos, men mer rot, og mindre flyt, det blir det. Det handler litt om at jeg og barna har våre egne rutiner, og egen flyt, som bare må fungere når han er borte. Og så kommer han hjem, og så lar jeg være å gjøre noen oppgaver fordi jeg tror at mannen bare skal skli rett inn og vite hva han bør gjøre og hvordan, men egentlig skjønner jeg at han ikke gjør det. Så er det ulikheter i standard også, f.eks. på klesvask. Han synes ikke helt å se problemet med at det er tomt for rene sokker en tirsdag morgen eller at det blir stående skitten oppvask på kjøkkenbenken. Og det gjør jeg. Han har ikke trening i hvordan en får noenlunde greit og unngår at førsteklassingen nesten kommer for sent på skolen, travelhet og dårlig stemning, at en matpakke blir glemt, at en plutselig må vaske sokker en morgen. Og så tåler han bedre enn meg at slike ting skjer. For meg er livet veldig mye lettere om styret som oppstår handler om ting en ikke har kontroll på, som store snøfall og sånt, og ikke om at en selv ikke satte på klesvask, forberedte morgendagen kvelden før eller sto opp i tide. Anonymkode: fede3...438 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #24 Del Skrevet 2 timer siden Begynner å lure på om det er noen få her inne som skaper tråder for å trigge felleskapet Anonymkode: e51fb...1b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #25 Del Skrevet 2 timer siden Har ikke en mann som er borte flere uker i slengen, men han er mye borte på jobb og jeg er ofte alene med alt ansvaret i hjemmet. Og ja, jeg kjenner igjen problemet. Er jo faen meg nesten ferie når mannen reiser bort et par dager. Til tross for at jeg blir alene hjemme med barn. Alt flyter mye bedre og jeg trenger ikke ta hensyn til en som allikevel ikke bidrar særlig i hjemmet. Anonymkode: 847f0...3c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #26 Del Skrevet 1 time siden Si til ungene dine at de må hjelpe til å rydde etter faren ellers må du kaste ham ut. La alle få konkrete oppgaver- med 5 barn så er det mye avlastning. Dere har sikkert bruk for far og hans penger- det er bedre å løse dette slik. Ungene blir irriterte på han og du slipper alt stresset. Anonymkode: b2b61...78f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå