AnonymBruker Skrevet 22. januar #1 Skrevet 22. januar Del en erfaring eller hendelse som er litt annerledes enn det som du vanligvis opplever. Ikke som et stikkord, men som en kort fortelling om hva som skjedde og hvordan du og eventuelt andre reagerte på det. Det kan være noe du har vært med på, sett eller hørt om. Aller helst noe som faktisk har skjedd og som du har en mening om. Har noen tatt deg på fersken når du onanerte? Har du sett noen naken som du ikke skulle ha sett? Har du vært utro? Har du kommet hjem og oppdaget din partner med en annen i sengen? Har du vært på en sexklubb? Har du stukket penis inn i et glory hole? Har du som hetero hatt sex med en av ditt eget kjønn? Har du vært med på en 3 kant eller en orgie? Har du hatt sex med en høy og velutstyrt afrikaner slik som du lenge har drømt om? Har du vært sammen en alt for ung eller en alt for gammel? Har du tatt betaling eller betalt for sex? Har du hatt massasje med happy ending? osv osv Det skal ikke være en konkurranse i hvem som har opplevd det mest spesielle. Tvert imot skal det være noe som alle kan oppleve slik at de andre får noe igjen for å lese om hva du har opplevd og hvordan det ble for deg. *Til dere som har lyst til å skrive "runketråd" så håper jeg at dere går videre til neste tråd uten å skrive noe.* Anonymkode: d765a...626
Stillalive Skrevet 22. januar #2 Skrevet 22. januar Vel, mye av det overstående har jeg jo opplevd og er sjelden redd for å diskutere rundt egne opplevelser og hva jeg evt fantaserer om. Men jeg kvier meg for å skrive om slikt i åpne forum med et brukernavn, samme hvor intetsigende mitt brukernavn er 🤔
tjuva Skrevet 22. januar #3 Skrevet 22. januar Stillalive skrev (4 timer siden): Men jeg kvier meg for å skrive om slikt i åpne forum med et brukernavn, samme hvor intetsigende mitt brukernavn er 🤔 Bare å skrive som #annonym det? 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar #4 Skrevet 24. januar tjuva skrev (På 22.1.2025 den 19.36): Bare å skrive som #annonym det? På familiehytta lå jeg denne påsken i underkøyen mens min fetters mamma, som var skilt fra min onkel, lå i overkøyen. Halvt våken dro jeg den første morgenen i den morgenstive da jeg fikk følelsen av at noen så på meg. Da jeg åpnet øynene så jeg min tante stå foran sengen min med ryggen mot døren. Blikkene møttes før hun snudde seg rundt og gikk ut av rommet. På kvelden satte hun seg på kanten av sengen min etter at jeg hadde lagt meg. Hun ville snakke om det som hadde skjedd tidligere på dagen. Ut i samtalen tok jeg rundt hennes høyre håndledd og førte hånden hennes under dynen og bort til min penis. Hun sa "nei" og jeg sa "bare litt" uten å slippe taket rundt håndleddet hennes. Hun så på meg mens jeg sa "please" som medførte at hun tok rundt den, dro hånden til seg og gikk opp i overkøyen. Det skjedde ikke noe mere før den siste kvelden da hun igjen satte seg på kanten av sengen min. Før hun var ferdig med første setning tok jeg hånden hennes og plasserte den slik at den holdt rundt min stive penis før jeg beveget underlivet slik at hun egentlig onanerte meg. Hun gjorde ingen motstand. Tvert imot så dro hun dynen til side, bøyde seg fremover, tok min penis i munnen og sugde de sekundene det tok før det gikk for meg. Hun svelget, tørket seg om munnen, ga meg et kyss på det ene kinnet og gikk hun opp i overkøyen. Anonymkode: d765a...626
AnonymBruker Skrevet 24. januar #5 Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (På 22.1.2025 den 12.50): Del en erfaring eller hendelse som er litt annerledes enn det som du vanligvis opplever. Ikke som et stikkord, men som en kort fortelling om hva som skjedde og hvordan du og eventuelt andre reagerte på det. Det kan være noe du har vært med på, sett eller hørt om. Aller helst noe som faktisk har skjedd og som du har en mening om. Har noen tatt deg på fersken når du onanerte? Har du sett noen naken som du ikke skulle ha sett? Har du vært utro? Har du kommet hjem og oppdaget din partner med en annen i sengen? Har du vært på en sexklubb? Har du stukket penis inn i et glory hole? Har du som hetero hatt sex med en av ditt eget kjønn? Har du vært med på en 3 kant eller en orgie? Har du hatt sex med en høy og velutstyrt afrikaner slik som du lenge har drømt om? Har du vært sammen en alt for ung eller en alt for gammel? Har du tatt betaling eller betalt for sex? Har du hatt massasje med happy ending? osv osv Det skal ikke være en konkurranse i hvem som har opplevd det mest spesielle. Tvert imot skal det være noe som alle kan oppleve slik at de andre får noe igjen for å lese om hva du har opplevd og hvordan det ble for deg. *Til dere som har lyst til å skrive "runketråd" så håper jeg at dere går videre til neste tråd uten å skrive noe.* Anonymkode: d765a...626 Jeg hadde sex med en afrikaner...deilig......drømt om det maaange år...... Anonymkode: 080c2...314 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar #6 Skrevet 25. januar Å ligge med sitt søskenbarn er kanskje ansett som en uvanlig erfaring? Det skjedde på gården hos våre besteforeldre. Vi var 14-15 år, hadde sommerjobb med å legge silo. Dette er noen år siden, så det var manuelt arbeid med høygaffel (dere som vet, vet). Vi stod der i sommervarmen, svette og lettkledde, småkåte og småflørtende. Etter endt arbeidsdag brukte vi å gå til elva og bade og kjøle oss ned. En dag ga vi etter for våre lyster, og lå sammen på elvebredden. Det ble mye puling den sommeren. Anonymkode: a9d54...42d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå