Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er halveis på bacheloren (4. semester) og har alltid hatt en drøm om å flytte vekk til en større by og studere der. Etter jeg besøkte en vennine i Trondheim kjente jeg så ekstra på denne lysten. Har lenge tenkt at jeg får gjøre det etter jeg er ferdig med bacheloren, men kjenner det er så sjukt trist å vite at jeg da må vente 1 og et halvt år til! Nå bor jeg i hjembyen med familien min og det er ett lite stykke utenfor skolen. Venninene mine på studie vil sjeldent lese sammen etter forelesning og jeg kjenner at hverdagen er ganske kjedelig ettersom jeg ikke får leve ett skikkelig «studentliv». Skjer aldri noe spesielt utenom at vi går på byen i helgene, men det gir meg ikke så mye.  Vil veldig fullføre dette studie, og det går ikke an å overføre studie ettersom det kun er i dette universitetet jeg har karakterer til å komme inn på. Vet ikke lenger hva som skal veie tyngst - fullføre studie og ha en gørrkjedelig hverdag eller droppe ut, flytte og endelig å oppleve nye ting og kjenne på at jeg lever??

Anonymkode: 79222...04e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...