AnonymBruker Skrevet 24. januar #61 Del Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (På 22.1.2025 den 20.40): Hun begynte å bli for feit for meg, aldri mer en 59 kg Anonymkode: fb094...c4e Må være kødd, om du da ikke ser etter damer som er under 1.70. Den eneste dama på 1.70, som veide 59 kg hadde spiseforstyrrelser & så helt skrapa ut. Du supertynn selv, rundt 70kg? For blir teit å ha vektkrav når du selv ikke kan innfri dem. Anonymkode: 7ed8d...fae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #62 Del Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (5 timer siden): Må være kødd, om du da ikke ser etter damer som er under 1.70. Den eneste dama på 1.70, som veide 59 kg hadde spiseforstyrrelser & så helt skrapa ut. Du supertynn selv, rundt 70kg? For blir teit å ha vektkrav når du selv ikke kan innfri dem. Anonymkode: 7ed8d...fae 170 cm, 59 kilo og skrapa med spiseforstyrrelser ? Den må du lenger ut på landet med kompis. Tipper hun var helt strøken. Anonymkode: 8e6cb...b4c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #63 Del Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (11 timer siden): Må være kødd, om du da ikke ser etter damer som er under 1.70. Den eneste dama på 1.70, som veide 59 kg hadde spiseforstyrrelser & så helt skrapa ut. Du supertynn selv, rundt 70kg? For blir teit å ha vektkrav når du selv ikke kan innfri dem. Anonymkode: 7ed8d...fae Høres veldig rart ut, siden de tallene tilsvarer en helt normalvektig kvinne Anonymkode: da0de...353 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #64 Del Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (På 22.1.2025 den 11.15): Vet det kan være mange grunner til at menn avslutter relasjonen til kjæresten eller daten. Men ofte sitter vi damer igjen med en følelse av å ikke være bra nok , eller at det er noen andre damer inni bildet..Så spørsmålet er hva var din årsak til at du avsluttet forholdet? Anonymkode: 627f4...a86 Vel, forskning viser at menn som regel ikke går før de har funnet en ny partner... Anonymkode: 3b300...b1b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Påkrevd Skrevet 24. januar #65 Del Skrevet 24. januar Irak skrev (På 23.1.2025 den 11.44): Jeg er kvinne. Tenker at det ikke har noe å si jeg da. At jeg kan svare selv om. TS har sikkert sine egne erfaringer, og hører fra sine venninner deres versjoner av brudd. Oppfatningen av et forhold kan fort vise seg å være forskjellig fra motsatte sider, og hun ønsker da å høre direkte fra menn selv hvorfor de valgte å avslutte, noe som er temmelig klart spesifisert både i trådtittel og hovedinnlegg. Om du har vært rundt på denne siden i mer enn et kvarter, kan du umulig ha unngått å se mer enn nok tråder der kvinner oppfordres til å diskuterer sine menn, både nåværende og ekser. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 24. januar #66 Del Skrevet 24. januar Påkrevd skrev (17 minutter siden): TS har sikkert sine egne erfaringer, og hører fra sine venninner deres versjoner av brudd. Oppfatningen av et forhold kan fort vise seg å være forskjellig fra motsatte sider, og hun ønsker da å høre direkte fra menn selv hvorfor de valgte å avslutte, noe som er temmelig klart spesifisert både i trådtittel og hovedinnlegg. Om du har vært rundt på denne siden i mer enn et kvarter, kan du umulig ha unngått å se mer enn nok tråder der kvinner oppfordres til å diskuterer sine menn, både nåværende og ekser. Joda jeg ser den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #67 Del Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Vel, forskning viser at menn som regel ikke går før de har funnet en ny partner... Anonymkode: 3b300...b1b Hmm, trodde det var kvinner som oftest gjorde slikt jeg. Med tanke på at 70 prosent av bruddene er det kvinnen som går. Har du noe å vise til? Anonymkode: 34d90...26c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cartman Skrevet 24. januar #68 Del Skrevet 24. januar Vi må "snakke sammen" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #69 Del Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (På 22.1.2025 den 12.15): Vet det kan være mange grunner til at menn avslutter relasjonen til kjæresten eller daten. Men ofte sitter vi damer igjen med en følelse av å ikke være bra nok , eller at det er noen andre damer inni bildet..Så spørsmålet er hva var din årsak til at du avsluttet forholdet? Anonymkode: 627f4...a86 For min del er spørsmålet hvorfor jeg ble så lenge, Innerst inne viste jeg at jeg måtte ut av forholdet. Hun var psykisk voldelig og fikk meg til å tvile på mine egne minner, isolerte meg fra venner og familie og alle gleder utenom henne måtte ødelegges. Hun var snar til å påpeke hvor heldig jeg var som hadde henne som så mitt potensiale til å bli en god kjæreste. Bare hun fikk endret meg nok. Så derfor er spørsmålet hvorfor jeg ble så lenge. Men jeg var så knekt at jeg ikke klarte det for meg selv. Det måtte komme noen andre i bildet, noen jeg kunne gjøre det for. Noen som var viktigere enn meg selv. Desverre er grunnen til at jeg gikk også grunnen til at jeg for alltid må forholde meg til min x. Det tok flere år, men jeg fant ei ny ei og hun har støttet meg. Hjulpet meg å sette ord på det jeg har opplevd og hjelper meg å få tilbake mer normale grenser for hva man skal finne seg i. Anonymkode: f444c...35b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fortidsminister Skrevet 25. januar #70 Del Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (4 minutter siden): For min del er spørsmålet hvorfor jeg ble så lenge, Innerst inne viste jeg at jeg måtte ut av forholdet. Hun var psykisk voldelig og fikk meg til å tvile på mine egne minner, isolerte meg fra venner og familie og alle gleder utenom henne måtte ødelegges. Hun var snar til å påpeke hvor heldig jeg var som hadde henne som så mitt potensiale til å bli en god kjæreste. Bare hun fikk endret meg nok. Så derfor er spørsmålet hvorfor jeg ble så lenge. Men jeg var så knekt at jeg ikke klarte det for meg selv. Det måtte komme noen andre i bildet, noen jeg kunne gjøre det for. Noen som var viktigere enn meg selv. Desverre er grunnen til at jeg gikk også grunnen til at jeg for alltid må forholde meg til min x. Det tok flere år, men jeg fant ei ny ei og hun har støttet meg. Hjulpet meg å sette ord på det jeg har opplevd og hjelper meg å få tilbake mer normale grenser for hva man skal finne seg i. Anonymkode: f444c...35b Dette var meg, det var vanskelig å skrive og skummelt publisere. Derfor gjorde jeg det anonymt. Men etter å ha tenkt meg om er det riktigere å gjøre det under min egen profil. 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 25. januar #71 Del Skrevet 25. januar Fortidsminister skrev (4 minutter siden): Dette var meg, det var vanskelig å skrive og skummelt publisere. Derfor gjorde jeg det anonymt. Men etter å ha tenkt meg om er det riktigere å gjøre det under min egen profil. Du er tøff! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sannhetsøkende Skrevet 25. januar #72 Del Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (På 22.1.2025 den 15.35): Jeg er kvinne, men svarer likevel ut fra forklaringen eksen min ga. Har blitt dumpet én gang i livet. Grunnen hans var at han egentlig aldri så for seg et forhold med meg. Han var alenefar, ganske ung sådan (27 år gammel, med en krevende 8-åring). Jeg var en stabil tobarnsmor, som verken drakk, festet eller sløste med pengene, altså et fornuftig valg, som også foreldrene hans likte. Mens han selv egentlig var dødsforelsket i nabojenta på 19, som holdt på å bli ferdig med videregående skole i en annen by. Med en gang hun ga grønt lys til ham, ble jeg dumpet, og de ble sammen to dager etterpå. Altså, ble jeg brukt som pausefisk og barnevakt for ungen. Anonymkode: 338b1...4d5 Uff. Er de fortsatt sammen? Så teit å bli sammen med en når de egentlig er interessert i andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #73 Del Skrevet 25. januar Irak skrev (På 22.1.2025 den 21.40): Det burde ikke ha noe å si at jeg er dame synes jeg. Det var grunnen til at jeg kommenterte. Nå er ikke dette relevant for trådens tema. Velger å kommentere likevel. Jeg gjorde ikke det. Påkjenningen hadde blitt for stor. Psykisk vold er svært vanskelig å bevise. Så av hensyn til mine barn lot jeg vær. De har vært nok traumatiserte som de har vært. Jeg kommer ikke til å belaste dem noe ytterligere enn det jeg gjorde når jeg tok han til retten for å prøve og ta fra ham foreldreansvaret. Dommeren sa at " Det er bra for barn og få kjeft" Så da ga jeg opp. Er ikke alle kamper som er verdt å ta. Jeg prøvde i det minste. Verden er ikke alltid rettferdig og sånn er det. Du trenger faktisk ikke kommentere alle tråder. Spesielt denne som er for menn å svare på. Anonymkode: 06380...fe1 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #74 Del Skrevet 25. januar Hun ønsket forlovelse og barn. Vi hadde vært sammen i 2 år og var ca 24 år gamle. For tidlig å binde seg da med verden full av damer. Anonymkode: e8309...bfa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lurert Skrevet 25. januar #75 Del Skrevet 25. januar Siste forholdet før jeg giftet meg sliter jeg med å forstå. Vi hadde helt vanvittig deilig å fri lynnet sex. Drømte om henne i går. Har lyst til å gå fra kona grunnet mangel på sex men har ikke økonomi til det. Er nå på jakt etter en elskerinne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oslomaraton Skrevet 26. januar #76 Del Skrevet 26. januar Lurert skrev (9 timer siden): Siste forholdet før jeg giftet meg sliter jeg med å forstå. Vi hadde helt vanvittig deilig å fri lynnet sex. Drømte om henne i går. Har lyst til å gå fra kona grunnet mangel på sex men har ikke økonomi til det. Er nå på jakt etter en elskerinne. Hva var det du ikke forsto helt ved det siste forholdet før du giftet deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar #77 Del Skrevet 26. januar Var selv sammen med en kvinne over flere år. Virkelig fantastisk på mange områder men gikk på anti deprisiva og stemningsleiende meds som igjen førte til bivirkninger som vektoppgang. Jeg syntes alltid hun var rå-deilig uansett, men hun valgte tidvis å slutte på disse og lyge om det attpåtil. Resultatet ble perioder hvor jeg ikke visste hva som var verken opp eller ned på en avis.... Det var heftige perioder med ett enormt konfliktnivå!! Uten noe rasjonell sakskgrunn. Hadde jeg ikke gjort det slutt hadde jeg nok mistet meg selv. Når det er sagt så var sexlivet av en annen verden!!! Helt hinsides ALT jeg har opplevd. Tok henne analt i kjelleren mens hele familien satt oppe i besøk. I tillegg suget hun meg ren etterpå. Nå er jeg sammen med en "grå mus", hun baker, tar vare på alle rundt seg og er virkelig ett fantastisk menneske..... Men sexlivet er virkelig ræva.... Lyset av og under dynen.... Har virkelig forsøkt, men hun sier rett ut at hun ikke ønsker å eksperimentere noe som jeg må respektere. Så får vi se hvor lenge dette varer. Anonymkode: 66f99...101 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar #78 Del Skrevet 26. januar AnonymBruker skrev (På 22.1.2025 den 19.32): Hun ville ikke ha barn og fikk seg sterilisert for å kunne ligge rundt med andre. Anonymkode: 35791...c91 For en kvalitets dame 😑 Anonymkode: fe1d3...6d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar #79 Del Skrevet 26. januar Hildrandedu33 skrev (På 23.1.2025 den 11.21): Hør her. Om hun aldri sa unnskyld etter det hun gjorde...så er det ikke ADHD eller prevensjon...noen er bare mentalt ustabile....sosiopater eller narsissister....boderline kam det og være... Måtte Google "borderline". Her var det en del jeg kjente igjen.. 😳 Men skal være forsiktig med diagnosering, selvfølgelig. Men tråden spør etter "hvorfor" vi slår opp. Jeg sitter nå og lurer på "hvordan". Vi hadde en krangel for en uke siden hvor hun ga ganske sarkastiske og nedsettende meldinger om ting jeg har gitt henne eller gjort for henne. I tillegg noe om hva hun ville ha ut av forholdet (økonomisk forsørging) som ga meg et lite sjokk. Dette er totalt motsatt av hva hun har sagt så lenge jeg har kjent henne. Føles nesten som om hun provoserer meg til å slå opp. Jeg ba henne tenke nøye over hva hun sa og hva hun vil framover. Siden har jeg ikke hørt fra henne. Jeg sa jeg kom til å la henne være i fred for å tenke seg om, så jeg har ikke tatt kontakt heller. Jeg har hatt behov for å tenke selv også. Min konklusjon er at jeg må ut av dette forholdet. Det er usunt for meg og kommer til å være bråk resten av livet. Problemet er at jeg har sjelden følt er så sterkt bånd med noen og vi har hatt det så utrolig deilig også. Så jeg sendte henne en melding hvor jeg ba om en avklaring. Fikk til svar at det var hun ikke klar til å snakke om nå. Hva betyr det?? Hun burde vite hvor hun står etter å ha tenkt en uke på det. Særlig når hun var så krass og tydelig sist. Så jeg må ta mot til meg å slå opp formelt. Jeg synes at det er umodent at vi begge nå går og unngår hverandre. Bedre å bryte rent og bli ferdig. Men det er f#en så vanskelig. Jeg kommer til å sitte og grine etterpå. Sånn, TS, der fikk du koloskopi inn i hjernen på en frustrert mann som ser seg nødt til å slå opp med dama. Skulle gjerne hatt en bryter og slå av følelsene. Kjenner jeg fikk hjerterytmeforstyrrelser når jeg fikk melding fra henne, og får vondt i brystet når jeg ser navnet hennes på fb messenger el. eller bilder av oss sammen. F#en å kjipt... Anonymkode: 8c8fa...c94 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar #80 Del Skrevet 26. januar AnonymBruker skrev (På 23.1.2025 den 13.03): Ikke stygt ment, bare oppriktig nysgjerrig- hva var det som fikk deg til å falle for henne i utgangspunktet? Alle disse snodige damer/ menn med mye uvaner må jo ha noe man lar seg lure av i utgangspunktet liksom. Hun var smart, vakker, rik, eksotisk og spennende. i tillegg ga hun uttrykk for at hun kunne endre seg. Og hun gjorde faktisk det. Men ikke nok. Anonymkode: b938b...975 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå