AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #21 Del Skrevet 3 timer siden Hun begynte å bli for feit for meg, aldri mer en 59 kg Anonymkode: fb094...c4e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oslomaraton Skrevet 3 timer siden #22 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg er kvinne, men svarer likevel ut fra forklaringen eksen min ga. Har blitt dumpet én gang i livet. Grunnen hans var at han egentlig aldri så for seg et forhold med meg. Han var alenefar, ganske ung sådan (27 år gammel, med en krevende 8-åring). Jeg var en stabil tobarnsmor, som verken drakk, festet eller sløste med pengene, altså et fornuftig valg, som også foreldrene hans likte. Mens han selv egentlig var dødsforelsket i nabojenta på 19, som holdt på å bli ferdig med videregående skole i en annen by. Med en gang hun ga grønt lys til ham, ble jeg dumpet, og de ble sammen to dager etterpå. Altså, ble jeg brukt som pausefisk og barnevakt for ungen. Anonymkode: 338b1...4d5 Det var leit å høre Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 2 timer siden #23 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Tråden er jo til «dere menn», så ikke rart man antok eksen din var kvinne. Men selv om dere var et par bestående av to menn, så er poenget det samme, håper du anmeldte han for barnemishandling. Anonymkode: 9ba61...258 Det burde ikke ha noe å si at jeg er dame synes jeg. Det var grunnen til at jeg kommenterte. Nå er ikke dette relevant for trådens tema. Velger å kommentere likevel. Jeg gjorde ikke det. Påkjenningen hadde blitt for stor. Psykisk vold er svært vanskelig å bevise. Så av hensyn til mine barn lot jeg vær. De har vært nok traumatiserte som de har vært. Jeg kommer ikke til å belaste dem noe ytterligere enn det jeg gjorde når jeg tok han til retten for å prøve og ta fra ham foreldreansvaret. Dommeren sa at " Det er bra for barn og få kjeft" Så da ga jeg opp. Er ikke alle kamper som er verdt å ta. Jeg prøvde i det minste. Verden er ikke alltid rettferdig og sånn er det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 2 timer siden #24 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Denne tråden henvender seg til menn. Det står i trådtittelen. Anonymkode: 8de54...865 Nå valgte jeg og kommentere likevel. Du får rapportere meg om dette ble for krenkende eller støtende. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xpress Skrevet 2 timer siden #25 Del Skrevet 2 timer siden Jeg er gammeldags så jeg slår aldri opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #26 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Hun begynte å bli for feit for meg, aldri mer en 59 kg Anonymkode: fb094...c4e Haha 😂 vi prøvde men ingen bet på den Anonymkode: ffe93...67a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #27 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Haha 😂 vi prøvde men ingen bet på den Anonymkode: ffe93...67a Du er bare feit og misunnelig🤪 Anonymkode: fb094...c4e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #28 Del Skrevet 1 time siden Hun provoserte til krangler for å få motstand, og var nedlatende og aggressiv i konflikter. Hun drakk daglig, og røkte for å koble av - hvis hun var sint, glad, lei seg, eller ville kose seg. Hun kom aldri til tiden, var utakknemlig, kommuniserte sjelden og dårlig, og manglet dessuten empati. Anonymkode: b938b...975 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #29 Del Skrevet 1 time siden For brukt opp treng noe nytt Anonymkode: c713d...951 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #30 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (7 timer siden): Nr. 1. Hun slo opp først. Vi ble sammen igjen kort tid etter. Men jeg følte tilliten var borte, så jeg avsluttet. Nr 2. Hun flyttet. Ingen slo opp, men forholdet var over. Nr 3. Jeg fikk angst av at forholdet ble for seriøst (og bra) men samtidig brukte hun meg mer og mer som psykolog. Jeg feiget ut og avsluttet. Nr 4. Mangeårig psykisk vold og for mange forsøk fra min side på å ta ansvar for at det er min skyld at hun oppførte seg sånn. Til slutt orket jeg ikke mer. Angrer på at jeg ikke gjorde dette tidligere. Nr. 5. Ikke egentlig avsluttet forhold (ennå) men jeg har gitt opp og trukket inn årene siden det lukter lang vei at dette blir en ny Nr 4. Mange raseriutbrudd som egentlig bunner i egoisme med påfølgende silent treatment. Det har også blitt mer og mer snakk om penger fra hennes side. Nr 1 og 5 er de nydeligste menneskene. Og nr 5 den jeg er mest lei meg for. Lurer nesten på om hun er bipolar eller noe sånt. Det er helt merkelig. Det klikker helt og det meste hun sier er stikk motsatt av det hun sier i rolig tilstand. Anonymkode: 8c8fa...c94 Kan være unehandlet ADHD eller reaksjon mot prevensjonen Anonymkode: 1dd5d...c6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #31 Del Skrevet 1 time siden 😘😂😂 Anonymkode: ffe93...67a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #32 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hun begynte å bli for feit for meg, aldri mer en 59 kg Anonymkode: fb094...c4e Ja, hadde en ex som sa jeg aldri burde legge på meg mer enn 5 kg ellers kunne vi ikke være sammen. Jeg droppet han. Nå er han sammen med ei feit dame, har kulemage og mistet håret. Ahahahaa karma Anonymkode: 1dd5d...c6f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 56 minutter siden #33 Del Skrevet 56 minutter siden AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Kan være unehandlet ADHD eller reaksjon mot prevensjonen Anonymkode: 1dd5d...c6f Interessant. Men vet ikke om jeg kan gjøre noe med det. Hun bruker ikke p-piller. Er det andre medikamenter som kan skape sånne reaksjoner? Anonymkode: 8c8fa...c94 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå