AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Del Skrevet 2 timer siden Jeg fikk resept på denne på grunn av kviser og kvisearr, men håper jo også den kan ha en effekt på fine linjer og annen pigmentering. Jeg fikk også Skinoren til å bruke de kveldene jeg ikke bruker tretinoin. Har jo hørt at det er veldig sterkt og at man kan begynne å flasse. Vil jo helst unngå det siden jeg ikke har mulighet til hjemmekontor akkurat 😅 Tenkte å starte med en gang i uka over og under fuktighetskrem. Men smører jeg den i hele ansiktet eller bare på "utsatte" områder? Jeg syns jo jeg har kvisearr litt overalt i ansiktet. Ser jo at man bare skal bruke en liten dæsj. Men får man liksom dekket hele ansiktet bare av det? Hvordan syns dere det er best å gjøre det? Bruker denne fuktighetskremen: https://lyko.com/no/klairs/klairs-rich-moist-soothing-cream-80-ml Tror dere den gir bra nok med fukt? Skal såklart bruke solkrem på dagtid 👍 Anonymkode: e2c9c...6e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 1 time siden #2 Del Skrevet 1 time siden Man kan begynne å flasse, men alle gjør ikke det. Det tretinoin gjør, er bl.a. at den stimulerer hudens naturlige celleutskifting, noe som kan gi forbigående flassing. Man skal bruke en ertestor porsjon av produktet og smøre tynt utover huden. Den enkleste måten å få det til på, er kanskje å "dutte" på små mengder produkt i t-sonen og på kinnben/kjeveben, og deretter stryke varsomt ut over huden. Fuktighetskremen din er god, den, og du vil jo selv kjenne etterhvert om du trenger mer fukt. Da kan du f.eks. supplere med et fuktserum. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå