AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Del Skrevet 3 timer siden Hvis du finner ut etterhvert at vedkommende har en (eldre) voldsdom på seg, er det dealbreaker? Anonymkode: facb7...92a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Del Skrevet 3 timer siden Ja Anonymkode: 8fdd3...92e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janina1 Skrevet 3 timer siden #3 Del Skrevet 3 timer siden JA. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Hvis du finner ut etterhvert at vedkommende har en (eldre) voldsdom på seg, er det dealbreaker? Anonymkode: facb7...92a Tja… Eldre som en dom fra personen var type 18 år, og gjorde noe i fylla? Eller voldsdom fra ett forhold eller hva liksom? Så.. Eldre som i 20 år siden og en enkelt hendelse? Eller gjelder dommen noe langsiktig? Anonymkode: ae8c6...549 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #5 Del Skrevet 2 timer siden Kommer jo helt an på omstendighetene, alder og hva personen har gjort etterpå. Var voldsdommen fra ungdommen, eller 20årene? Har han jobbet med seg selv? Var det uprovosert? Etc. Anonymkode: cb2fa...1c3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 1 time siden #6 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvis du finner ut etterhvert at vedkommende har en (eldre) voldsdom på seg, er det dealbreaker? Anonymkode: facb7...92a Alle har en baggasje. Jeg er mer opptatt av hvor bevisst han er på dette selv. Ingen dealbraker for min del. Hva har han gjort for å endre seg? Jeg hadde vært villig til å lytte til han ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Natu Skrevet 50 minutter siden #7 Del Skrevet 50 minutter siden Kommer an på hva det er. Men er det noe som helst form for vold mot kvinner ber du om trøbbel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 46 minutter siden #8 Del Skrevet 46 minutter siden Alle har bagasje i en eller annen form. Dette spørs jo helt hva det dreier seg om. Har han slått ned noen i fylla som 18-åringer og er nå 35 og har vært edru siden så tenker jeg det har mindre å si.. Anonymkode: b0918...c8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 12 minutter siden #9 Del Skrevet 12 minutter siden Natu skrev (36 minutter siden): Kommer an på hva det er. Men er det noe som helst form for vold mot kvinner ber du om trøbbel. Ikke nødvendigvis. Det kommer an på. Jeg hadde valgt å lytte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå