AnonymBruker Skrevet 22. januar #21 Del Skrevet 22. januar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hva sier helsesykepleier om dette? De pleier å si fra hvis de mener noe er/kan bli et problem. Dersom hen ikke tar det opp kan du selv også spørre. Anonymkode: 61bad...9e3 Hun har sagt hun ser bedring , i begynnelsen stod ene pannedelen litt mer frem enn den andre og men nå er det helt fint .men jeg klarer uansett ikke å la være å bekymre meg. Anonymkode: a83fb...351 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #22 Del Skrevet 22. januar Har ei jente som fikk skeivt hode pga favorittstilling tidlig. Har gått til fysio fra hun var ca 1,5 mnd (med timer hver tredje uke) og jobbet mye hjemme. Hun er nå 6 mnd og nå er det nesten rundt. Tror ikke jeg hadde sett det hvis jeg ikke hadde visst om det nå. jeg spurte litt etter hva konsekvensen av skeivt hode/favorittside kunne bli, og da forteller fysio om at barnet kan bli motorisk skeivt i resten av kroppen. For barnet bruker mer musklene på favorittsida helt fra starten av. At det er viktig å ta tak i det så tidlig som mulig for å ikke få «følgefeil». Anonymkode: 93247...340 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #23 Del Skrevet 22. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har ei jente som fikk skeivt hode pga favorittstilling tidlig. Har gått til fysio fra hun var ca 1,5 mnd (med timer hver tredje uke) og jobbet mye hjemme. Hun er nå 6 mnd og nå er det nesten rundt. Tror ikke jeg hadde sett det hvis jeg ikke hadde visst om det nå. jeg spurte litt etter hva konsekvensen av skeivt hode/favorittside kunne bli, og da forteller fysio om at barnet kan bli motorisk skeivt i resten av kroppen. For barnet bruker mer musklene på favorittsida helt fra starten av. At det er viktig å ta tak i det så tidlig som mulig for å ikke få «følgefeil». Anonymkode: 93247...340 Ja vi har lagt et håndkle på siden i senga fra tidlig av og han ligger en del på magen og ,rullet for første gang selv fra rygg til mage på søndag . Anonymkode: a83fb...351 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Makavelli Skrevet 22. januar #24 Del Skrevet 22. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Og jo det var helsesøster som nevnte det og vi gjorde tiltak . Anonymkode: a83fb...351 Så dere har ikke blitt henvist til fysioterapeut for spedbarn? Merkelig. Uansett burde helsesykepleier kunne gi et bedre svar på spm ditt fra HI enn hva vi kan. AnonymBruker skrev (1 time siden): Takk for svar vår er bare litt flat på ene siden så heldigvis ikke flat bak ❤️ Anonymkode: a83fb...351 Det er da ikke noe bedre å være flat på siden. Å være flat på siden gjør at hodet "buler" på motsatt side. Vårt første barn fikk favorittside, og var flat på den ene siden, med en liten "bul" ut på motsatt side. Vi fikk henvisning til fysio med en gang, der vi fikk tips til hva som skulle gjøres for å utbedre det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #25 Del Skrevet 22. januar Makavelli skrev (4 minutter siden): Så dere har ikke blitt henvist til fysioterapeut for spedbarn? Merkelig. Uansett burde helsesykepleier kunne gi et bedre svar på spm ditt fra HI enn hva vi kan. Det er da ikke noe bedre å være flat på siden. Å være flat på siden gjør at hodet "buler" på motsatt side. Vårt første barn fikk favorittside, og var flat på den ene siden, med en liten "bul" ut på motsatt side. Vi fikk henvisning til fysio med en gang, der vi fikk tips til hva som skulle gjøres for å utbedre det. Han har ikke noe bul på motsatt side Anonymkode: a83fb...351 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #26 Del Skrevet 22. januar Har fått ordnet time til fysio I kommunen til fredag som så på han en gang . Anonymkode: a83fb...351 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ny Bruker Skrevet 24. januar #27 Del Skrevet 24. januar Hadde rundt hode så å si fra de første dagene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #28 Del Skrevet 24. januar Ny Bruker skrev (2 minutter siden): Hadde rundt hode så å si fra de første dagene. Ok Anonymkode: a83fb...351 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå