AnonymBruker Skrevet 22. januar #1 Del Skrevet 22. januar Hei ,jeg har en gutt på snart 8 mnd , han fikk dessverre favorittside så litt flatere på høyre side men blitt mye bedre . Men når kan jeg forvente at hodeformen hans blir helt rund ? På forhånd takk Anonymkode: a83fb...351 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #2 Del Skrevet 22. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hei ,jeg har en gutt på snart 8 mnd , han fikk dessverre favorittside så litt flatere på høyre side men blitt mye bedre . Men når kan jeg forvente at hodeformen hans blir helt rund ? På forhånd takk Anonymkode: a83fb...351 Hvorfor spør du ikke fysioterapeuten som følger opp barnet? Anonymkode: 6ab5a...7fe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #3 Del Skrevet 22. januar Fysio? Går ikke til fysio . Anonymkode: a83fb...351 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #4 Del Skrevet 22. januar Aldri. Hun er flat på begge sidene. Jobba mye med å rette det opp men det gikk ikke. Hun er voksen no. Men er litt problemer med å skaffe hjelm til henne når hun var ung. Dem satt ikke så godt siden hodet var litt klemt på begge sidene. Anonymkode: a7c53...0b8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #5 Del Skrevet 22. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Aldri. Hun er flat på begge sidene. Jobba mye med å rette det opp men det gikk ikke. Hun er voksen no. Men er litt problemer med å skaffe hjelm til henne når hun var ung. Dem satt ikke så godt siden hodet var litt klemt på begge sidene. Anonymkode: a7c53...0b8 Fikk beskjed av barnelege at hjelm brukte de på ekstreme tilfeller . Vi gjorde tiltak med en gang vi fikk beskjed ,rulle håndkle på siden hans slik at han ikke kommer over til høyre side . Anonymkode: a83fb...351 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #6 Del Skrevet 22. januar AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hei ,jeg har en gutt på snart 8 mnd , han fikk dessverre favorittside så litt flatere på høyre side men blitt mye bedre . Men når kan jeg forvente at hodeformen hans blir helt rund ? På forhånd takk Anonymkode: a83fb...351 Alle tre. Rundt hode fra de ble født. De er nå 10,12 og 15 og har fortsatt rundt hode Anonymkode: 33b8f...ac8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #7 Del Skrevet 22. januar Jeg snakker om sykkelhjelm og ishockeyhjem. Det var vanskelig å finne. Vi gjorde alt som vi fikk beskjed om. Både fra barnelege og fysioterapeut. Men ingenting hjalp. Men hun lever fint hun. Anonymkode: a7c53...0b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #8 Del Skrevet 22. januar AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Aldri. Hun er flat på begge sidene. Jobba mye med å rette det opp men det gikk ikke. Hun er voksen no. Men er litt problemer med å skaffe hjelm til henne når hun var ung. Dem satt ikke så godt siden hodet var litt klemt på begge sidene. Anonymkode: a7c53...0b8 Hjelm??? Anonymkode: 33b8f...ac8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #9 Del Skrevet 22. januar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg snakker om sykkelhjelm og ishockeyhjem. Det var vanskelig å finne. Vi gjorde alt som vi fikk beskjed om. Både fra barnelege og fysioterapeut. Men ingenting hjalp. Men hun lever fint hun. Anonymkode: a7c53...0b8 Ja skjønner , så det ble ikke bedring i det hele tatt hos dere ? Her sier de på helsestasjon at det skal bli helt bra men kunne ta litt tid . Anonymkode: a83fb...351 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #10 Del Skrevet 22. januar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Alle tre. Rundt hode fra de ble født. De er nå 10,12 og 15 og har fortsatt rundt hode Anonymkode: 33b8f...ac8 Å ja Anonymkode: a83fb...351 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #11 Del Skrevet 22. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hjelm??? Anonymkode: 33b8f...ac8 Noen har vondt for det... Hun snakker om hjelmer som barn bruker i aktivitet. Anonymkode: 3a82f...97d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #12 Del Skrevet 22. januar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja skjønner , så det ble ikke bedring i det hele tatt hos dere ? Her sier de på helsestasjon at det skal bli helt bra men kunne ta litt tid . Anonymkode: a83fb...351 Ofte retter det seg ja, men det er slett ikke sikkert. Min eldste rettet det seg på, men ikke yngste som nå er seks. Vi gjorde tidlig tiltak med begge. Anonymkode: b9b6b...efc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #13 Del Skrevet 22. januar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ofte retter det seg ja, men det er slett ikke sikkert. Min eldste rettet det seg på, men ikke yngste som nå er seks. Vi gjorde tidlig tiltak med begge. Anonymkode: b9b6b...efc Vi ser ihvertfall stor forskjell så får håpe det retter seg til han er 1 år. Anonymkode: a83fb...351 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #14 Del Skrevet 22. januar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Vi ser ihvertfall stor forskjell så får håpe det retter seg til han er 1 år. Anonymkode: a83fb...351 Hvis ikke så er det ikke noe problem, det er sjelden veldig synlig etterhvert som de blir eldre ☺️ Anonymkode: b9b6b...efc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Makavelli Skrevet 22. januar #15 Del Skrevet 22. januar AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Fysio? Går ikke til fysio . Anonymkode: a83fb...351 Har ikke helsesykepleier sett at barnet har favorittside, og henvist til fysioterapeut? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #16 Del Skrevet 22. januar Makavelli skrev (6 minutter siden): Har ikke helsesykepleier sett at barnet har favorittside, og henvist til fysioterapeut? Vi var på sykehuset til fysio da han fikk en låsning men det er mange mnd siden og vi fikk tips til hvordan bedre det og det har vi gjort og det er bedre men ikke helt bra enda . Anonymkode: a83fb...351 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #17 Del Skrevet 22. januar Makavelli skrev (8 minutter siden): Har ikke helsesykepleier sett at barnet har favorittside, og henvist til fysioterapeut? Og jo det var helsesøster som nevnte det og vi gjorde tiltak . Anonymkode: a83fb...351 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #18 Del Skrevet 22. januar Min eldste ble flat i bakhodet, men husker ikke når det retta seg dessverre. Han er 11 år nå og ingen tegn til at det var flatt. Har sett en i klassa under han som fortsatt har flatt bakhode. Anonymkode: bbaa2...768 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #19 Del Skrevet 22. januar AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Min eldste ble flat i bakhodet, men husker ikke når det retta seg dessverre. Han er 11 år nå og ingen tegn til at det var flatt. Har sett en i klassa under han som fortsatt har flatt bakhode. Anonymkode: bbaa2...768 Takk for svar vår er bare litt flat på ene siden så heldigvis ikke flat bak ❤️ Anonymkode: a83fb...351 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #20 Del Skrevet 22. januar AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Hei ,jeg har en gutt på snart 8 mnd , han fikk dessverre favorittside så litt flatere på høyre side men blitt mye bedre . Men når kan jeg forvente at hodeformen hans blir helt rund ? På forhånd takk Anonymkode: a83fb...351 Hva sier helsesykepleier om dette? De pleier å si fra hvis de mener noe er/kan bli et problem. Dersom hen ikke tar det opp kan du selv også spørre. Anonymkode: 61bad...9e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå