Gjest Piper Skrevet 7. mars 2006 #21 Del Skrevet 7. mars 2006 Jeg begynte på videregående da jeg var 25, og syns virkelig ikke man er for gammel til å starte på utdannelsen sin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anna-josefine Skrevet 7. mars 2006 #22 Del Skrevet 7. mars 2006 Nei, det er da så absolutt ikke for sent. Jeg har selv lyst til å begynne på ny utdanning til høsten og da har jeg gått over i de magiske 40 årene..... Det er ALDRi for sent til noe man virkelig vil. Stå på og lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Guro_* Skrevet 7. mars 2006 #23 Del Skrevet 7. mars 2006 Tusen takk for alle svar, gjorde det litt lettere for meg dette, at jeg antagelig er i ca gjennomsnitlig alder likevel, selv om jeg begynner litt sent.. Jeg tenker å begynne på sykepleien, har egentlig alltid villet det, men det har aldri blitt sånn.. Men jeg får se, fortsatt litt tid til å tenke, kommer nok uansett til å søke, og heller ta valget da 'ja og nei' kortet kommer Godt å høre det er flere som meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaffeavtalen Skrevet 7. mars 2006 #24 Del Skrevet 7. mars 2006 Jeg begynte når jeg var 29 år, med 3 unger hjemme. Det gikk fint det også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå